náhodným výberom môžem povedať, že príspevok gejzu na ktorý si reagoval v časti po prvé 3 bodky platí. Dáta si vieš overiť na zbgis.geodesy.sk a vybrať si niektorú z rozrastajúcich sa častí okolitých miest a dedín. Budeš prekvapený akú pestrú paletu adries vlastníkov tam nájdeš. btw. gejza nehovoril o väčšine ale signifikantnej časti to je podstatný rozdiel. Btw. nie Nivy fakt nie sú autobusová stanica. Teda boli by, keby investor si z toho nerobil dojnú kravu len preto, že jeho dopravca prehral súťaž. Neverím tomu, že náklady vlastníka autobusovej stanice sa na jeden vjazd a výjazd autobusu pohybujú na úrovni 8 € poprípade viac. Toto sa malo ošetriť keď sa mu to povoľovalo.
Máš na svoje tvrdenia nejaké poklady, či len prezentuješ svoje domnienky? Lebo väčšina tých, čo nemá TP v BSK, žije v podnájme v Bratislave. Do satelitov sa sťahujú domáci, ktorí si maximálne nechajú TP v Bratislave.
A prestaň šíriť hoaxy o tom, že nemáme stanicu. Ak si si ju nevšimol, choď sa prejsť na Nivy.
zároveň netreba zabúdať, že signifikantná časť tých, ktorí žijú v dedinách okolo Bratislavy má s ohľadom na svoj deklarovaný trvalý pobyt volebné právo v Námestove, Tvrdošíne, Prievidzi, Vranove na Topľou, Humennom, Revúcej či iných podobných metropolách .... a práve tí najviac vykrikujú o nedostatočnej dopravnej obslužnosti ... a je jasné, že Arriva bude premetom volebnej kampane a nebude faktorom, ktorý by nahral komukoľvek dobré body (nech si to zodpovední vyžerú) - zároveň však verím, že predmetom volebnej kampane bude aj skutočnosť, že Bratislava ako jediné hlavné mesto v Európe nemá stanicu pre prímestskú a diaľkovú autobusovú dopravu (a aj to nech si zodpovední vyžerú)
Nestras, Mrva je pekne dosadeny na katastri, Nesrovnal sa uz hadam nesrovna a nikto iny tu nie je, takze Droba to bude mat lahke. V minulych volbach bol druhy Kusy, dufam, ze toho exota uz nezvolia ani za starostu Šenkvíc
Toto som si doteraz neuvedomil. Je sranda, že vlastne z 5/6 sa Droba s Vallom prekrývajú. Pritom župa väčšinu svojich aktivít smeruje do regiónu, nie do mesta.
Netreba zabúdať, že obyvatelia BK mimo Bratislavy tvoria iba 1/6 obyvateľov/voličov v BK a obyvateľov Bratislavy sa tento problém bytostne nedotýka (ak si odmyslíme rast áut, ale to je utlmené covidom a kopec ľudí takto komplexne nepremýšľa). Určite bude kauza Arriva predmetom kampane, otázne je, či na to bude väčšina voličov v BK reagovať.
Ja som len dnes zvedavý na reakciu Drobu. Má sa vyjadriť dnes doobeda. Ak bude žrať výhovorky Arrivy o prepuknutí pandémie v radoch vodičov Arrivy, tak nech mi nikto nehovorí, že nemá od nich tú krabicu "šapmaňského".
Videl som nejaký dokument, keď panovala segregácia v demokratickej krajine USA, v nejakom meste sa na protest vedeli všetci černosi zjednotiť a začali bojkotovať služby prepravnej spoločnosti. Chodili pešo, aj keď ich to stálo veľa úsilia, nakoniec prinútili túto spoločnosť zmeniť pravidlá...
Tu sa to nikdy nestane, asi nám to vyčíňanie spoločností až tak nevadí.
Keď sa BSK nemá k činu, neplánujú sa aspoň obce pustiť do kontroly týchto taxislužieb? Alebo RÚVZ, ten by to dokonca v prípade zistenia, že sa nedodržiavajú pandemické opatrenia pre taxislužby (teda napr. vo vozidle sú viac ako dvaja cestújuci), im mohol na 30 dní zakázať činnosť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Minko