Dnešná 632: po hodine a siedmych minútach dorazilo na seneckú autobusovú stanicu päť kusov VAN dodávok pekne rad radom, a šoféri nakričali na dav, že si môžu prisadnúť k nim traja, idú za Arrivu do Bratislavy cez dediny. Kto chce, aj dozadu.
Takto my tu cestujeme vážení: v roku 2021 sme sa sem dostali - päť dodávok na nosnej linke, ako spolucestujúci so šoférom majú deti, pracujúci či dôchodcovia cestovať zo suburbu do hlavného mesta členskej krajiny EÚ, a ešte sa to prezentuje, ako super vec.
Okrem toho, že toto už hraničí s ohrozovaním zdravia a života pri preprave, je neskutočne nehorázne voči platiacim, pretože my svojimi daňami za toto prosím pekne aj platíme, dokonca aj cestovné cez PCL.
Ukončiť toto prosím, toto je totálny výsmech a nekonečná arogancia z každej zainteresovanej strany.
Takto my tu cestujeme vážení: v roku 2021 sme sa sem dostali - päť dodávok na nosnej linke, ako spolucestujúci so šoférom majú deti, pracujúci či dôchodcovia cestovať zo suburbu do hlavného mesta členskej krajiny EÚ, a ešte sa to prezentuje, ako super vec.
Okrem toho, že toto už hraničí s ohrozovaním zdravia a života pri preprave, je neskutočne nehorázne voči platiacim, pretože my svojimi daňami za toto prosím pekne aj platíme, dokonca aj cestovné cez PCL.
Ukončiť toto prosím, toto je totálny výsmech a nekonečná arogancia z každej zainteresovanej strany.
BA2301
Šírka krajnice: 2.5 m - strana 31, Šírka jazdného pruhu 3.5 m - strana 30:
https://unece.org/DAM/trans/doc/2002/sc1agr/TRANS-SC1-AC5-2002-03e.pdf
Toto je aktuálne konsolidované znenie dohody pôvodne uzavretej 15. novembra 1975. Je dostupné aj vo francúzštine a ruštine:
https://unece.org/working-group-agr-0
Hlavná stránka týkajúca sa dopravy:
https://unece.org/transport