beriem to z pohľadu "práve nastupujem do busu. o koľko budem v cieli?" Z tohto pohľadu je cesta cez OC Vajnory istejšia, lebo smerom od Rendezu zápcha pred vajnorským kruháčom býva aj v špičkách minimálna. Ale áno, zase väčšia istota ohľadom času, po ktorom sa dočkám busu, je smerom do Rače. A včuľ, bábo raď
NIe je to presne naopak? Že väčší zmysel má ísť na Raču, lebo autobus ti príde v stabilnom čase a prestup na Detvianskej je vďaka električke flexibilný aj v prípade státia na priecestí, kým počiatok cesty na vajnorský smer je rozsypaný absolvovaním priecestia, čo potom zhoršuje aj prestupnú väzbu na OC?
Áno, chcel som povedať, že ZSSK už žiadne 810 nevlastní. A je extrémne malá pravdepodobnosť, že sa motorový vozeň ČD niekedy objaví na pravidelnom vlaku na východnom Slovensku
len treba myslieť aj na druhý neuralgický bod, ktorý znáhodňuje MHD na Rendeze, a to račianske priecestie. Z tohto pohľadu je výhodnejšie ísť cez OC Vajnory, kde máš zdržanie cca. konštantné, než hádať, či a ako dlho budeš stáť pred račianskymi závorami.
Predpokladám že výber zrušených spojov bol podľa toho ktorý vodič práve vypadol, bez snahy to nejak sanovať, lebo sú tam zrušené spoje na linkách s mizernými intervalmi, namiesto spojov na linkách ktoré jazdia husto a výpadok jedného spoja by až tak nebolel.
Raz pán CTO v jednej diskusií na to odpovedal niečo v zmysle "Však mamičky s kočíkom majú k dispozícii druhé dve poradia 203/44, a to stačí." Že tie dve poradia nejazdia v noci už nespomenul.
Je to tak ako hovorí Urbanway, čo sa týka odchodov pozri si služobné CP služieb 44/51 a 44/52 (zadaj do vyhladávacieho pola prípadne sú odkazy nižšie; pri prezeraní služobných CP je potrebné byť prihlásený).
Ale si prípadne ešte v ten deň over vo výprave či boli 15 Tr na tieto služby vypravené. Počas niektorých nocí bývajú napäťové výluky a vtedy sú tam nízkopodlažné autobusy ako sú bežne vypravované na všetky ostatné nočné linky.
Na 21 Tr sa načakáš, tá je vypravená iba keď si na nej tí šotouši, kvôli ktorým sa do nej liali zbytočne prachy chcú zajazdiť – keď bude vypravená uvidíš to na stránke vozidla a podobne ako pri tých službách vyššie si môžeš pozrieť služobný CP aby si vedel časy odchodov v ten deň.
Inak plne súhlasím s tým čo povedal Urbanway. Je hanbou, že sa tento stav rozhodli aj naďalej udržiavať.
Kvôli nejakým za***ým šotoušom, ktorí sa nejakou veľmi zlou chybou v matrixe dostali do vedenia aby boli všetky trolejbusové spoje počas noci okrem jedného jediného odchodu jedným smerom (ktorý je prejazdom z L40) obsluhované vysokopodlažnými vrakmi... Musí viete čo.
21Tr jazdí nepravidelne, ale 15TrM už opäť jazdia na večernej 203-ke a nočákoch.
Škoda, že sa od 1.11. nezrušilo, okrem 200-kových čísel aj vypravovanie 15TrM. Inak, stále nechápem, prečo ich nemôžu vetrať na 201 a 202 v špičke (počas výluky na Čiližskej tam dokonca na to vyhradili poradia), asi by to nebolo dobré na PR.
Aj v BA odstavné smer Hlavná stanica sa zrazili súpravy, som to niekde čítal narýchlo no neviem kde, našiel som to v DenníkuN v čase 13:58 a info:
V úseku železničnej trate Bratislava odstavné – Bratislava hlavná stanica prerušili dopravu pre zrážku dvoch súprav v depe. Mešká pre ňu rýchlik 707 z Bratislavy do Žiliny, rýchlik 607 z Bratislavy do Košíc a IC 44 z Košíc do Viedne. (tasr)
810zssk