Reply on: N/A #241314:
94 podľa mňa nie je treba ťahať až na Jasovskú, to by tam jazdil autobus každé 3-4 minúty, čo je príliš veľa. 98 by stačilo ťahať na Vyšehradskú (na Antolskej až toľko spojov netreba) a 94 nechať tak, ako je.95 sa po dobudovaní električky určite neponechá, keďže linkové vedenie v Petržalke je na električku pripravené a 95 bola od začiatku náhradou za električku. Aj ponechanie 59 je otázne, keďže ju vo veľkej miere nahradí električka a nejaká linka Na pánty. Na Antolskej je miesta viac než dosť, len by tam bolo potrebné vybudovať sociálku a tiež tam nie je potrebné ťahať toľko liniek.
Zastávky Bzovícka a Žehrianska sú využívané viac-menej podobne, ako Ľubovnianska a Jasovská, takže ukončiť niečo ďalšie na Antolskej je podľa mňa zbytočné. 93 stojí v zápche menej ako 98, už len preto, že jej trasa je kratšia a ide veľkú časť trasy po Panónskej ceste, kde zápchy nezvyknú byť.
Urbanway 2423
Ďalšia vec je, že predĺžiť každý spoj 94 na Jasovskú by bolo neekonomické (pokiaľ teda nechceme obmedziť 98) a nereálne, ked tak by tam mohol ísť každý druhý spoj.
Hlavným problémom tohto spojenia je podľa mňa to, že treba prestupovať na 98, ktorá vie byť dosť nespoľahlivá a aj interval mimo špičky je dosť na nič. Podľa mňa by bolo lepšie na Jasovskú potiahnuť 93 z Vyšehradskej (tu by ale bolo nutné zabezpečiť prestup z 95, t.j. vybudovať nové nástupištia), ktorá má dobrý interval aj večer a cez víkendy a tiež by sa jej trasa nemusela meniť kvôli električke, a 98 ukončiť napr. na Holíčskej (na Smolenickej by bol prestup na 93) a úsek Budatínska - Znievska by prevzala 99 (prestup na 93 na Lúkach II a na 98 pri Technopole).