Tak tahanice kolem dodávek nových nízkopodlažních tramvají pro Prahu jsou nejspíš u konce. Dnes Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil své rozhodnutí o pozastavení výběrového řízení. Pakliže se tedy už nikdo neodvolá, s definitivní platností vyhrála Škoda Plzeň. Design nových tramvají z Plzně dělala firma Porsche a můžu vám říct, že pakliže se na tomto obrázku http://web.k-report.cz/diskuze/messages/48/12088.jpg, opravdu jedná o konečný vzhled nových tramvají, nadšený z toho nejsem...
Vazeni diskutujuci, uvedomte si co pisete! Akych 10000, to komu napadlo? Vsak to by potom mal kazdy desiaty clovek nejaku zastavku pomenovanu ako chce! To nie je ziadnych 10000, cena je jednoznacne urcena rokovanim DPB s danou firmou, a nie je na to cennik.
Alebo by sme mohli nejaku zastavku, napriklad niekde pri magistrate, nechat premenovat na "Bit Bratislavcanov nas bavi" ci ako znie to heslo, co kazdy Silvester na mna ziza z billboardov...
A zastavku Chlumeckeho navrhujem premenovat na "Vies, tato zastavka sa neda zrusit, to sa naozaj neda".
A zastavku "Horne Krcace" a "Dolne Krcace" na "Tato zastavka nemoze byt na znemanie, lebos a to nikdy tak nerobilo" a "Ani tato, cestujuci by to nechapali".
To je fakt sila... DPB nema peniaze a zastavky premenovava za 10000 Sk rocne... Pre firmu, ktorej len toto chyba ku stastiu, je podla mna prijatelna suma za rovnaku sluzbu aj 4-5 nasobne vyssia. Takto sa tesim, kedy sa "Namestie SNP" premenuje na "Carrefour ten je lacnejsi" :):):):):)
ty brdo ORANGE MOST je cool... a je SMER MOST je este lepsie... ale to by tabulka musela byt s vykricnikom. take revolucne heslo:
SMER MOST!
ale vazne, ja som tiez zastancom mena mosta, ktore nebude podla osoby. mojimi favoritmi z vtedajsej diskusie boli MOST EUROPY alebo uplne jednoducho PIATY MOST
Čítam tu čítam o zmenách názvov zastávok a je mi z toho na grcanie. Ale som ochotný prispieť 1.000,- SKK na zmenu názvu zastávky najbližšej k DP na "VIEŠ TO SA NEDÁ" alebo na "U NESCHOPNÝCH". Úplne vážne a kedykoľvek.
I.
Aké uchu lahodiace názvy by to boli:
Most Kooperatívy
Most Eurotelu
Orange Bridge
- v čase pred parlamentnými voľbami:
Smer most
- po nich voľby komunálne
Ďurkovského most
Áno, máš pravdu, pôvodné 500 Kčs bankovky neboli do roku 1993 vobec vymenené. Pozriem sa Ti na to doma. Od prvej Slovenskej republiky mám zbierku všetkých bankoviek. Čo sa týka kolkovania, kolky sa lepili priebežne od 1.1.1993 (okrem nominálnej hodnoty 10 Kčs-Hviezdoslava) a kolkované peniaze boli vydané do obehu v deň menovej odluky, 8.2.1993. Ten dátum si pamätám len preto, že som mal vtedy narodeniny. Kolkované bankovky sa potom postupne nahrádzali novými, ako prvá bola bankovka v nominálnej hodnote 50 Sk.
Re #24099 Papyr:
Veľmo dobre, že si to tu hodil, nech mladí vidia, o aké krásne diela prišli Inak Brunovského diela boli uznávané po celom svete. Bankovka v nominálnej hodnote 20 Kčs z roku 1988 dokonca vyhrala svetovú súťaž organizovanú Medzinárodným menovým fondom - BANKOVKA ROKA.
Re #24120 Sarko: No len si musime stanovit nejaku hranicu, za smrt kolkych ludi este moze Stalin priamo, a kolko boli popraveni len tak "v duchu doby"...
Ja navrhujem, aby sme piaty most za poplatok zhruba 11 tisic rocne (ved nepojdeme pod cenu) pomenovali po nejakej prosperujucej sukromnej spolocnosti.
Navrhujem len upraviť súčasné znenie "Most Košická" na "Košický most"
Re #24106 galiyosha:
Je to možné. Skúsim sa po robote na toho Stalina pozrieť.
Re #24105 Vladimír:
Však aj preto som to prirovnával k brnenskej L8, lebo pri porovnaní s ktoroukoľvek košickou linkou by som bol už v kóme, z ktorej by som sa nemusel prebrať
fobust