Asi potom nechápeš písanému textu, lebo ja tam nikde nevidím, žeby tvrdil alebo priznával, že elinu nestíhajú.
Je tam napísané, že majú aj plán B, ak sa nebude stíhať, aby fondy neprepadli.
Tomu sa hovorí plánovanie alebo manažment.
Čo je rozdiel od tvojej JPP interpretácie.
Žeby v odpovedi?
Ak by aj mala nastať situácia, že nová električková trať nebude v plnej miere hotová do konca roka 2023, dovtedy zrealizované práce môžu byť podľa mesta vďaka fázovaniu projektu plnohodnotne prefinancované z eurofondov. "Zvyšná alokovaná suma bude použitá na financovanie iných dopravných projektov v Bratislave, o čom existuje aj dohoda s ministerstvom dopravy," spresnila Rajčanová. https://slovensko.hnonline.sk/10484690-bratislava-tvrdi-ze-pri-pred-zeni-elektricky-v-petrzalke-nepride-o-eurofondy
Ak je tá výstavba v sklze mesiac, zožerem boty. Ak to stihnú vybudovať do 2023, tak iba za cenu že sa bude EÚ tváriť slepá a hluchá a ticho tolerovať dokončenie min. pol roka po termíne. V SK realite vybudovať tú trať je úplne nereálne, mimochodm zmluva nie je ešte ani podpísaná, treba obstarať pracovnív, materiál, stroje....
Špekuluje, to sa nestihne, ako vždy si niekto napchá vačky alebo podporí svoje firmy, keď príde na dokončenie trate do Janíkovho dvora spravia to rýchlo a samozrejme tak aby robili opravy, toľko času a plánovania no nakoniec niekto špekuluje, vivat Slovakistan, Paštikárovo
Aj si to čítal, či len si vymýšľas? Povedal ze momentálne je v sklze 1 mesiac.
Projekt je rozfazovany a teda bude preplácany po ciastkach. Ak sa nebude stíhať dokončiť do 23, zvyšné fondy s a presunu na iné projekty...
"Zároveň by som rád zdôraznil, že podľa náborových pracovníkov spoločnosti Arriva som ako predseda OZ a zároveň vodič s dlhoročnou praxou nežiaduci ako budúci zamestnanec tejto firmy,“ povedal predseda ZV OZ KOVO pri Slovak Lines Bratislava Ladislav Csomor." chvála Bohu!!! Blýska sa na lepšie časy
Zase rozumiem, že kým nebola otvorená D4, tak sa nikto neodvážil pustiť do niečoho väčšieho (navyše myslím, že cez Bielu horu je obmedzenie na 12 ton kvôli rekonštrukcii)
heh, to mi pripomenulo ako mi spominal jeden vodic trolejbusu, ze sa ho takto snazil presmerovat policajt kamsi a nevedel pochopit ze ta 14ci15Tr proste tam kde nema natiahnuty trolej vlastnou silou nepojde....
Laicky predpokladam, ze pre serioznu opravu by bolo treba uzavriet cely ten nadjazd a spravit to poriadne, ale to by trvalo niekolko tyzdnov. A na to nema nikto gule, tak sa to len provizorne lepi zaplatami.
Akoze ked ma bude policajt odklanat z ulice zablokovanej nehodou, tak ja mu to odstavim uprostred krizovatky a vytasim mobil, aby som sa dispecingu opytal, ci sa smiem riadit policajtovymi pokynmi?
Inak vsetko v poriadku?
Vodic svojvolne nesmie zmenit trasu, len na pokyn dispecera. Ten by mu mal povedat, kade ma ist.
Takze v pripade mimoriadnej udalosti pokracovat v jazde po zvycajnej trase (resp. ostat stat v kolone), az kym sa neozve dispecing.
Zaujímalo by ma, či je dovolené ísť po obchádzkovej trase v prípade nejakej zápchy ako dnes na moste Lanfranconi, alebo vodič musí ísť po presnej trase linky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar
Inak vsetko v poriadku?