Vodic svojvolne nesmie zmenit trasu, len na pokyn dispecera. Ten by mu mal povedat, kade ma ist.
Takze v pripade mimoriadnej udalosti pokracovat v jazde po zvycajnej trase (resp. ostat stat v kolone), az kym sa neozve dispecing.
Zaujímalo by ma, či je dovolené ísť po obchádzkovej trase v prípade nejakej zápchy ako dnes na moste Lanfranconi, alebo vodič musí ísť po presnej trase linky.
Aupark obsluhuje 91, 191, Karpatskú 74, na Zochovej nestojí 184? Šedá farba často značí viacej liniek, čiže konkrétne zastávky, kde stojí daná linka, nie je jednoznačné. Ale chyby tam sú napr. Mliekarenská je označená ako konečná pre 66
tak ked tu uz spominas tak zas predchodca 74ky bola linka 22, ktora ale sla zo stanice do slovnaftu cez mierovu (prievoz), vrakunsku, borekovu a kazansku (medzijarky, podunajske biskupice)
Kollárko by bolo dobré keďže tam stojí 31 a môžu tam prestúpiť keďže z Pántov elina nejde ach, kde sú tie časy keď 59 premávala častejšie ako teraz?! Posledný odchod bol ráno 8:20 a s karosou 4217.
Je tam firma RAPID-PB s.r.o no aj nová modrá tur. značka, ktorá tam neviedla, preznačili ju kvôli tej výstavbe ona viedla inak okolo bývalej Florei a neviem či neviedla vedľa prívodného kanála Biskupského ranena a cez PR Pánsky diel a Kopáčsky ostrov. Keď spomínaš na linku 97, ktorá viedla z Astronomickej na Vyšehradskú cez Vlčie Hrdlo a 74 mala karosy CNG a celodenné.
810zssk