tam je zas otazne ci by bol dostatocne daleko od vymeny na to aby to stacilo na to aby sa vymeny prestavili a vodic vozidla to zaregistroval v pripade vozidla s najviac vzadu umiestnennym zberacom (toto je ale len na uvahu, neviem posudit)
A nešlo by posunúť ten kontakt/snímač VETRY tak, aby bol nad/pod prvou električkou v rade a druhá električka by ho teda nemohla prejsť, keď by pred ňou už stálo iné vozidlo?
No oni ten projekt asi robili tak, že počítali, že VETRA bude časom na všetkých vozidlách a potom sa zruší trolejový kontakt a VETRA sa bude môcť posunúť bližšie k výhybke. Takže tak o 30 rokov
"Mysleli sme to dobre a dopadlo to ako vždy"
Závisí od okolností a konštelácii vozidiel.
Ak je ako prvá súprava, tak sa to v smere von z centra dá a v smere do centra len ak druhé vozidlo nemá VETRU.
Ak je ako prvá kačica, tak ako druhá môže byť len T6 na zadný zberač alebo v smere von z centra sa myslím pri troche presnosti zmestí aj 29/30T (30T smerom B určite).
Pri takejto kombinácii je na vodičovi a jeho odhade situácie a schopnostiach, či sa rozhodne zastaviť ako druhý.
Nemajú, a problém je veru aj v tom, že tá Vetra sa nachádza 40 metrov od začiatku zastávky. To znamená, že ďalšie vozidlo s Vetrou nemôže zastaviť, pretože sa svojou dĺžkou do 65 metrovej zastávky dĺžkovo nezmestí.
Všetko je to pekné, len by som uvítal transparentnejšie informovanie... To je ten projekt, pre ktorý ľudia okolo Slovakiaringu oživili krachnutú maďarskú víziu kompozitných autobusov Modulo?
Na zastávku Blumentál nemôžu z dôvodu umiestnenia trolejového kontaktu v strede zastávky vojsť 2 električky súčasne (preto druhá električka vždy stojí ďaleko za prvou), pretože by si navzájom prehadzovali výhybku.
Inak, ten cyklus semaforov je tam totálne zle spravený. Hlavne pre linky 32/33. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale dať 2-3 sekundy na pohnutie sa zo zastávky, to je nepreferencia MHD v praxi. Hlavne že predtým majú autá na odbočenie aj pol minúty.
Linka 9 vyčkáva na niektorých zastávkach kvôli tomu že čaká do odchodu! V predstihu by sa totiž jazdiť nemalo (plus je tam zle vyrátaná jazdná doba).
Add slávny uzol Molecova: Električky a autobusy sa riadia semaformi, to znamená že keď má na voľno, tak ide. Práveže z 32/33 na električku sa prestup stíha, oveľa horšie je to opačne, kde majú vozidlá 2 sekundy na vyrazenie zo zastávky. Takže tam už trolejbus/autobus neotvorí dvere pribiehajúcim z električky, lebo to tam potom stojíme aj 4-5 minút.
V skratke: pri výjazde zo zastávok vozidlá odchádzajú na signál "voľno" (semafór nepočká!).
Dobrý deň, poprosím Vás o informáciu, ako to je s nadväzovaním spojov. Spoj z Dlhých Dielov a následne električiek. Je bežné, že autobus vchádza na zástavku spolu s električkou, no električka nepočká a hneď odíde. Nedá sa to urobiť, že ak je zrejmé, že ľudia vystupujúci z autobusu nastupia do električky, aby táto počkala? To isté sa stáva aj s električkou č. 9 a nadväzujúcou električkou č. 3 do Rače. Trojka pri Blumentali nepočká na vystupujúcich z električky č. 9, ale odíde. Pritom električka č. 9 stále stojí s otvorenými dvermi na zástavke Kapucínska aspoň minútu. Ďakujem.
Kľúčový je smer jazdy, čiže na logistickom centre ti ráta/označí zónu 610 v smere Ivanka, v smere do Bratislavy 101. Zálesie ti ráta ako zónu 610 v smere do Bratislavy, a 710 v smere do Malinova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si