Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #239348:
Asi hej, na 40 som zabudol ze to je uz blizka buducnost. T.j. 140 je blbost.
Reply on: Petto #239347:
A nemohla by to byť 45 (209 by bola 46), pretože 140 by som si skôr priradil ku budúcej 40 (dnes 210), ako ku 144?
Reply on: Urbanway 2423 #239346:
144 by som uz nechal jak je, dnesnu 44 dat na 140 alebo sa mi mari,ze bola v plane precislena uz raz ako 145
Reply on: FFF13 #239345:
Len aké číslo to bude? 144 to nemôže byť, aj keď by sa to podľa mňa najviac hodilo, jedine že by sme 144 prečíslovali na na niečo iné len na aké?
Reply on: AndyNO #239344:
potencionálne to môže byť príprava na prečíslovanie 203 na 44, tým pádom 44 dostane nové číslo
Na zastávke Cesta na Kamzík som si pri terčíku linky 44 všimol ďalší, prečiarknutý, terčík. Neviem presne aké číslo tam bolo ale vyzeralo byť trojmiestne. Vie niekto o čo ide?
Navrhovaná expanzia trolejbusov zachádzajúcich mimo Prahu naberá reálnejšie kontúry - https://www.busportal.cz/clanky/prahu-se-stredoceskym-krajem-spoji-dve-trolejbusove-linky-17162 👍 👍 👍
https://euractiv.sk/section/doprava/news/rezort-dopravy-chce-viac-vlakovych-spojov-aj-spolocne-listky-pre-vlaky-a-autobusy/?ref=mwat
5 rokov budovania jednotnej tarify. Dúfam že výsledok aspoň bude stáť za to 😃 Oproti tomu PDO chcú zbúchať do konca roku.

(Mimochodom, ak som dobre čítal, nových tratí v pláne obnovy chystajú presne 0 km.)
Reply on: david1 #239340:
50 dobre poznám a viem, ako si tam nadbieha a práve preto by som povedal, že by mohlo ísť aj v opačnom smere. No snáď sa to odbočenie podarí zlepšiť pri rekonštrukcii Vajnorskej radiály.
Reply on: Urbanway 2423 #239339:
Bez úprav by to nešlo.
Si to tam pozri na mieste a aj L50 ako si nadbieha pre vytočenie do Riazanskej pre predstavu.
Reply on: david1 #239338:
Podľa mňa by bolo maximálne treba posunúť semafor na stredovom ostrovčeku, ale tak nebudem sa hádať. 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #239337:
To by tam muselo prísť k celkovej úprave. Posun stĺpov zastávky , prechodu.
Reply on: david1 #239335:
Toto sa mi nechce veriť, ale aj keby to tak bolo, tak by sa dal podľa mňa trochu skosiť súčasný chodník.
Reply on: david1 #239334:
Určite áno, v smere k Avionu od Pharosu by to šlo, ale v smere ku Pharosu si to neviem veľmi predstaviť.
Reply on: Urbanway 2423 #239333:
Smer mesto to kĺb nevytočí z Riazanskej.
Tak aj mala od začiatku premávať.
Reply on: Urbanway 2423 #239327:
Na Pestovateľskú by mohla zachádzať aspoň v špičke L69.
Je tam veľa firiem a na Galvaniho to je riadna prechádzka na ceste bez chodníka..
Reply on: david1 #239332:
Nepredĺžila, veď 98 by pri Vive stála na zastávke 50 a/alebo N53, jedine cestujúcim od Kukučínovej by sa mierne predĺžila cesta.
Reply on: Urbanway 2423 #239330:
To by sa riadne predlžila cesta od Viva. Okruhom to naberá odtiaľ dopyt až po Slovany , kde je najkratší prestup z električiek .
Reply on: Urbanway 2423 #239327:
Po tom, čo sa na autobusovej zastávke Líščie nivy (smer Aupark) objavila prečiarknutá tabuľka s číslom linky 66, ktorú som si všimol aj na zastávke Prievozská (smer DH / Letisko / Stn. NM) som čakal, že Grófska niva bude nakoniec obsluhovaná L66, avšak dnes prečiarknutá 66 minimálne na Líščích nivách už nebola (ostala iba 50, N70 a zákaz fajčenia) 🤔
Reply on: therenda #239329:
To skrátenie po OD Slimák by bolo asi v súčasnosti najlepšie, len neviem, či by to OD Slimák zvládol, ale tak mohli by tam prestávkovať vždy 2 98-ky a 1 50-ka (ostatné pri Auparku).

Do budúcna by ale bolo dobré zvážiť, či by sa nedala niekde na Béžovej vybudovať sociálka (bolo by tam na ňu miesto?)?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.