Cisto teoreticky (asi je to hovadina), DPB by nevedel poskytnut par nasich 30Tr kedze je ich celkom prebytok a bude este vacsi ked sa kupia baterkove trolejbusy na 203ku?
Obávam sa, že výsledok primárne nebol zamýšľaný ako výhra kvality nad cenou, ale výhra "správneho" výrobcu nad "nesprávnym"... Akurát ako spomína predošlý príspevok, správny výrobca popustil z ceny, nech to nevyzerá tak zle.
Však 15Tr už majú prevádzkové len dve a jedna z nich je ešte aj odstavená. To so sólami hrozí väčší problém - jazdí ešte 15ks 14Tr a 53ks 21Tr, keďže sa prijalo, že tie sa generálkovať už nebudú a postupne sa vyraďujú, o nejakú dobu im nebude mať čo jazdiť, tých 10ks baterkových 26Tr ich nezachráni...
K poznámke kvalita/cena dodám, že cena je o dosť nižšia ako sa predpokladalo, čo len potvrdzuje, že ceny trolejbusov sú úmyselne navýšené, lebo "dráhové vozidlo"
Pozitívna správa, pretože sa budú môcť definitívne vyradiť 15Tr a 22Tr (možno aj niektoré 25Tr, ak bude treba), ktoré už nie sú najnovšie (aj keď si myslím, že najmä 22Tr sú veľmi zaujímavý typ trolejbusu). Škoda, že Brno stále nebude mať kĺbové parciály, ktoré by niekedy dosť zišli. Ešte by bolo treba kúpiť náhradu za 14Tr (a aspoň časť 21Tr) a bolo by to ideálne.
Zaujímavé na tom tendri je to, že vyhrala kvalita nad cenou, čo je správne, dúfam, že sa DPB inšpiruje, a uplatní to napr. v tendri na parciály. Snáď sa aj my dočkáme nejakých podobne dobrých (alebo lepších) trolejbusov v podobe parciálov.
Súprava od vlaku 4744 (ten jediný doteraz nezrušený na S65) sa v Petržalke točí na vlak 3809. Takže ak by 4744 zrušili, museli tú súpravu by tak či tak dostať do Bratislavy, a viesť ju ako Sv by bola samozrejme hovadina. Každopádne teraz už je to jedno...
Vzhľadom na to, akú disciplínu parkujúcich vodičov pozorujem pred Lidlami v Česku (hoci je aj pol parkoviska prázdneho, radšej zamrdám prejazd ostatných vozidiel, aby som bol čo najbližšie ku vchodu), tak sa obávam, že by rokovanie s Lidlom veľmi nepomohlo.
To by v mimo koronovom čase trávila ďalšie zbytočné minúty v zápche na Račianskej.
Časom jedine vrchom ak sa tam vybuduje plánovaná cesta resp. rozšírenie.
30 min.int. sa už dúfam nevráti. Fakt je super atraktívny pri prestupe z /na električku..
Človeku je normálne ľúto tých autobusov. Hlavne tá cesta do Lieskovca (po odbočení z cesty do spaľovne) je hrôza. Naozaj nerozumiem, prečo sa tá cesta do Lieskovca aspoň trochu neopraví, veď to je normálna časť Bratislavy s rodinnými domami, takže by si normálnu cestu určite zaslúžila.
Na tej 77 (aj 79 za Ketelcom) je to už po výstavbe D4R7 trochu lepšie, keď si odmyslíme úsek k Vodostavu a samotný Vodostav.
barack40