Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: therenda #238713:
myslím si, že si ľudia na to zvykli, navyše trasa je pre turistu skoro identická, pretože v centre sa nijako nemení a zase toľko turistov podľa mňa na Nové mesto nechodí. Domáci alebo pravidelný cestujúci veľmi rýchlo zistí, že nové chodia na Zlaté a staré na NM. Okrem toho to od Trnavského mýta hlási každú zastávku až po Zátišie že kam to vlastne ide, V 29/30T aj po anglicky
Reply on: Petto #238723:
Na 67 určite nebude postačovať 30-minútový interval, nezabúdajme, že 67 ako jediná obsluhuje veľkú časť PB. Jednou možnosťou by ešte mohlo byť potiahnutie 78 z Toryskej po trase 67 na Učiteľskú a odtiaľ na ŽST PB, v opačnom smere rovnako, ale v takom prípade by musela 78 jazdiť aspoň v časti trasy aj cez víkend. Takisto aj 87 zabezpečuje obsluhu Stavbárskej a Estónskej, takže tiež neviem, či je 30-minútový interval najlepšie riešenie.
Reply on: Urbanway 2423 #238716:
Skor sa mi paci myslienka vikendovej 178 v intervale 15min a do toho 67,87 s 30.
Reply on: S499.1023 #238720:
Aj v starých to hlási, kam to ide, takže podľa mňa nie je problém s tým, že L4 má dve konečné. Prekvapuje ma, že teraz sú dve konečné L4 problém, keď tu v čase zavedenia veľa ľudí tvrdilo, že to je bežné a lepšie ako dve samostatné linky. Okrem toho návštevník mesta si asi pozrie na bočnom displeji cieľ linky a porovná ho s cieľom v aplikácii CP (aby napr. nenastúpil na opačný smer) a ak nesedí, tak do voza nenastúpi.
Reply on: Urbanway 2423 #238716:
tak ja som na tejto linke problemy s kapacitou zazil, ale to sa este oznacovala cervenym cislom 109 a jazdili na nej ik280 a 283 😃
(ale fakt je ze uz davno som ju nemal potrebu vyuzit, takze realne sucanse vytazenie si neviem ani tipnut)
Reply on: Urbanway 2423 #238714:
To má byť ako užívateľsky priateľské pre návštevníka mesta "staré električky jazdia na BANM"?
Reply on: Petto #238717:
Tak potom v poobednej špičke max. 10 minút, viac tam podľa mňa fakt nie je treba, ale v takom prípade by som aj 78 a ďalšie linky zmenil na 10-minútový interval.
Reply on: Erasmus #238715:
6min int rano - ocakavas naskladnenie soferov na tuto myslienku ? 😃
Reply on: Urbanway 2423 #238716:
12min int nema co hladat v meste.
Reply on: Erasmus #238715:
Neviem, či je vôbec nutné prekladať 75 s 201 a 202, pretože 201 a 202 sa už sami o sebe prekladajú a neviem, prečo by niekto prestupoval z nich na 75, keď majú až po Gagarinovu rovnakú trasu. 75 by som skôr naviazal na 67 a 78, čiže intervali by boli 10,12 a15-minútové ako teraz. Boli na 75 problémy s kapacitou, aby sa musel posilňovať interval?
Reply on: Salomon #238690:
Ako som písal, interval linky 75 by som skrátil = zahustil, celková hodinová prepravná kapacita by bola zachovaná. Súhlasím, že by bola vhodná jej celodenná a celotýždenná premávka, aj preto je vhodnejšie nasadiť 12m vozidlá a v špičkách zahustiť interval. Tj. v dňoch školského vyučovania by bolo 6 min. ráno miesto doterajších 10, a 7,5 min. poobede miesto doterajších 12, tj. rovnaké intervaly ako na 201 a 202. V sedle, večer a cez víkendy 15 min.
Trasa l. 75 by sa v úseku Čiližská - Kadnárova nemenila, len by bol z Kadnárovej každý 2. spoj predĺžený na Slanec (kde by mal cca. 5 min. pauzu len na vyrovnanie meškaní). Povinné prestávky vodičov by aj bez predĺženia na Slanec museli byť na Čiližskej, lebo na Kadnárovej nie je zázemie.
Reply on: therenda #238713:
No neviem, či by to malo nejaký veľký význam, súčasný stav je podľa mňa celkom v pohode, obzvlášť keď nové električky majú vzadu displej aj s cieľom a staré jazdia iba na ŽST NM, takže by to aj pre bežného cestujúceho nemal byť problém rozoznať (pravidelní cestujúci to vedia). Doplnková linka by podľa mňa mala znamenať iba niečo na spôsob L6 a L7, čiže linku ktorá premáva iba cez PD. Nemala by sa podľa toho kľúča prečíslovať L7 na L13?
Reply on: N/A #238692:
Mňa skôr zaujala tá električková linka 14. Že by sa v DPB konečne rozhodli prehľadne označovať spoje L4 na Stanicu Nové Mesto?
Reply on: N/A #238709:
Vďaka 🙂 Z hlavy by som si to asi neodvodil, keď Záhorie = 2. Snáď to teda aspoň využijú pre nejaké marketingové odlíšenie.
Reply on: Viko #238707:
Tak podľa tej logiky by skôr 215 mohla byť nosná, interval má 30/60/30//60 čo je viac ako napr. 269
Reply on: N/A #238692:
Senecko: farebne su len styri mhd linky v Senci. Naco v Senci 4 linky mhd a odkedy su prazdne mhd linky okresnych miest nosne? Vsetky ostatne linky su sive. Aj do BA. Taktiez ma dojst zrejme k precislovaniu.
Reply on: Viko #238707:
Čo sa týka tej T1, ide o turistickú linku do Plaveckého Podhradia
Reply on: N/A #238699:
Nech uz daju pokoj so spojenim 32 a 204. To vazne chceme linku, kde CP bude tak zbytocny ako zvlhcovac vzduchu na pusti?
Reply on: N/A #238692:
Zaujímavé čítanie...
Čo je linka T1?
Čo si predstavujú pod "a regionálne električkové linky"? 😃
Ako sa podarí zámena skratky CMYK za CYMK v celej tabuľke vlakov?

Inak, nosné linky sú definované parametrami? Lebo sa mi zdá, že dve nosné linky sú na celé Záhorie dosť málo, vedel by som si predstaviť vyfarbenú napríklad aj 250 a 289... Tak reku, či len nevyšli farby alebo nebudú mať tie smery dosť spojov.
Reply on: FFF13 #238705:
Neplánujú sa do IDS BK zaradiť aj rýchliky a tie by sa (asi aj spolu s REXami) mohli označovať R-kami?

Rozšírenie do Trnavského kraja znamená aj rozšírenie IDS BK po hranice s Českom (napr. Brodské), pretože by to podľa mňa nebolo úplne od veci?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.