Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #238466:
Ja dúfam, že s pojazďovaním Vajnorskej radiály v úseku TrMy až Zátišie, príp. Odborárska sa pri rekonštrukcii počíta, pretože by to zlepšilo prestupy (53 by mohla napr. zastavovať aj na Českej a Novej dobe, 50, 51 na Zátiší a 51, 98 pri Poluse) a navyše by to aj zrýchlilo v špičke autobusy, keďže by nemuseli stáť v zápche.

V súčasnej dobe by podľa mňa bol problém s tým, že dlažba by asi autobusy dlhodobo neudržala, takisto nie je na to upravená ani CSS.
Reply on: yellowcaptcha #238465:
Tento nápad sa mi veľmi páči, a nielen ako nejaké dočasné covid-opatrenie, ale trvalé zabezpečenie prestupu medzi L4 a 50. V smere od Tomášikovej by výhľadovo mohla L50 prichádzať po električkovej trati a do zastávky odbočovať na električkový signál.
Avšak neviem posúdiť, či a aké stavebné úpravy sú potrebné na realizáciu tohto opatrenia.
Reply on: Petto #238458:
Tam by mohlo byť lepšie nechať zachádzať L50 cez električkovú zastávku Kuchajda s prestupom na hrane ak by to bolo možné (s garantovaným prestupom medzi ňou a L4).

Respektíve zriadiť zastávku Kuchajda pre L50 normálne na ceste zhruba na úrovni električkového označníka smerom do mesta aj s dočasným priechodom pre chodcov z oboch strán smerom ku električkovým nástupištiam.


Prestup zo zastávky L98 a L51 pred Vivom na električkové nástupište smerom do mesta je totiž dosť nanič (v prípade tej tvojej kyvadlovky), podobne ako presun medzi nástupišťami MiÚ Nové Mesto z L4 na L50 (v opačnom smere to nieje také strašné ale tiež to nieje bohviečo).
Reply on: S499.1023 #238444:
ja viem co je podstata hybridu... ale dole z kopca vies ist bez potreby paliva viac-menej s cimkolvek, zavisi len na odporoch ktore mas (valivy, odpor vzduchu, ...) a sklone (=zrychleni) ktore ti teren poskytuje.... prebytok bohuzial v spalovaku nemas velmi kam naakumulovat (leda ak do kinetickej energie vozidla, v com ta ale mozu limitovat ci uz predpisy (maximalna povolena rychlost) alebo fizikalne obmedzenia v podobe maximalnej rychlosti ktoru si mozes dovolit vzhladom na adhezne podmienky a stav a geometriu cesty.....)
Reply on: Urbanway 2423 #238452:
Výhybky a stav trate som neuvažoval takto narýchlo, napokon to tam ani poriadne nepoznám
Reply on: Hotel #238456:
On tu je známa tvár a toto je už neviem koľká reinkarnácia, takže ban nepomôže
Reply on: Trammat #238459:
I tak še da
Reply on: Petto #238458:
A keby sa tam spravil od lakeside kultúrny chodník, ideálne aspoň čiastočne zastrešený, tak by možno ani tá kyvadlovka nemusela jazdiť. V tom mieste je toľko nevyužitého potenciálu, že to až mrzí.
Reply on: Urbanway 2423 #238453:
Otázkou zostáva, či by to niekto z podniku bol ochotný zrealizovať, mám o tom veľké pochybnosti, to už to zrejme radšej nechajú tak, ako to je len aby nemuseli vymýšľať niečo nové.
Reply on: Ma178rek #238446:
Vsetko by slo podla mna len na Zlate piesky. A nech ide kyvadlovka od Vivo k ZST NM hoc aj tie nase Rosera
Reply on: Hotel #238456:
Ja tu dávam návrhy na zvládnutie pandémie. Sú to normálne návrhy. Ban nepomôže.
Reply on: Default #238455:
Už konečne buď ticho.Až si ma donútil vytvoriť si konto.Ty si len obyčajný úbožiak ktorý si očividne tu rieši svoje komplexy.Všetkým nám pomôžeš keď konečne vypadneš lebo naozaj nie si zaujímavý.Ja sa taktiež neviem prečo tomuto pacientovi nedajú admini ban pretože tu zahlcuje fórum rovankými alebo podobnými príspevkami a tým porušuje pravidlá používania.
To vážne riešite toto v tejto situácii? Teraz je najlepšie natvrdo zrušiť MHD do odvolania ako som spomínal.
Reply on: 810zssk #238449:
Umožňuje BUSE niečo také ako posielanie textových správ z dispečinku? V Brne sa to bežne používa na zabezpečovanie garantovaných prestupov, nešlo by to tak urobiť aj u nás, pretože si nie som úplne istý, či by všetci vodiči na prestup čakali, keby to bolo iba nich.
Reply on: Trammat #238451:
Určite by však bolo nutné ponechať aj nejaké tangenciálne linky (napr. 65 a 87) a takisto by bolo nutné zabezpečiť aj obsluhu niektorých oblastí, kde nočáky vôbec nejazdia (príp. jazdia iba jednosmerne, napr. Východné).
Reply on: 810zssk #238450:
Podľa mňa by to večer nemusel byť vôbec problém. 2 až 3-minútová zachádzka zas nie je až tak veľa, máme aj oveľa dlhšie zachádzky...
Podľa mňa by bol skôr problém s výhybkami, kde by bolo najprv potrebné dorobiť diaľkové ovládanie a ani ten oblúk zo Stn. NM na ZP nevyzeral, že je v najlepšom stave, ale možno pri oprave priecestia opravili aj ten.
Reply on: 810zssk #238449:
Ja si tiež myslím, že presunúť sa okolo 19:30 - 20:00 na nočné linky by bolo momentálne najvhodnejšie riešenie, ale do 22:30 by to chcelo 15 - 20 minútový interval, pretože tá časť ľudí, ktorá nemôže pracovať na HO zhruba v tom čase končí (potraviny, výmena služieb na čerpačkách, kuriéri a pod.).
Reply on: 3pa3ck3 #238448:
Vo veľmi okrajových časoch by to asi šlo.
Reply on: Ma178rek #238446:
Ja dúfam že tých 15 min. je len hoax a ak nie, tak že to bude spravené po prepracovaní CP tak aby tam boli nadväznosti (medzi jednotlivými E linkami, ale aj vybranými busmi) a že tieto nadväznosti budú garantované. Prevádzkovať prestupný systém s intervalom 15 min. bez garancie je dosť hardcore.

To už by možno boli lepšie nočáky v tom intervale.
Reply on: Ma178rek #238446:
Ak by všetky štvorky jazdili na ZP so zachádzkou na Stn. NM, bol by to veľký nezmysel?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.