Asi by bolo vhodne porozmýšlať najskôr o 10min intervale, 15 nie je veľa tiež ale napríklad v smere na ZP by šla električka raz za 30 minút... čo je blbosť
Je tam iba jeden vjazd do garáží, ale dá sa z neho vyjsť aj na Mýtnu, takže problém s obmedzením by tam podľa mňa nebol. Týmto by sa eventuálny obmedzil tranzit (aj keď aj teraz je tam už minimum tranzitu).
Sú tam vjazdy do 2-3 garáží dvorov, a čo by sme tým dosiahli ?
Mýtna jednosmerná račianske mýto>kolárko
Radliského jednosmerná kolárko > račianske + presun trate severne,
možno RM - vaz povolená obsluha v obidvoch smeroch
Vazovova obojsmerná
Preco by sa neosvedcil ? Ale tak skoro asi ani nebude obnoveny. Staci to co je aktualne. Už sa šuška o obmedzeni intervalu po 20tej u elektrickach na 15min int.
Intenzivne premyslam, comu pomoze zakaz odbocenia vpravo z Vazovovej smer Blumental. V podstate tadia jazdi iba lokalna obsluha Vazovovej a prilahlej oblasti (vratane skoly, co je nezanedbatelne najma rano), ktora zavedenim zakazu odbocenia nezmizne, takze by zacala jazdit dolava smer Racianske myto, co este viac zatazi Radlinskeho v tom useku.
Ak by chceli znizit premavku cez krizovatku Vazovova x Radlinskeho a cez Blumental smer centrum, mohli by zakazat prejazd po Radlinskeho od Wilsonovej smer Blumental okrem elektriciek a cyklistov (popred pizzeriu Primavera). Alebo na inom useku v danom smere, cim by znemoznili prejazd a zostali by iba vyjazdy z garazi + pripadne z Bernolakovej
Veď teraz sa tu diskutuje o MHD a jej prevádzke v kontexte pandémie.
(To je trochu problém s pokusom riešiť to zriadením OT fóra - tie debaty nikdy nevznikli tak že by si niekto povedal že ide diskutovať o covide na imhd, vždy sa to odrazilo od MHD. Ale hoci inokedy sa to časom dostalo mimo tému, teraz sa debata imho stále drží verejnej dopravy.)
Neviem, ale keďže bývam priamo pri tejto stavbe tak sa až nestačím diviť čo všetko sa tam deje a ako často dochádza k zmenám. V lete každý deň čistenie komunikácie, vynášanie odpadu z rezidencie niekedy aj dvakrát denne, v noci tu pravidelne jazdí policajná hliadka cca okruh račianske mýto - mýtna - vazovova - radlinského - račianska.
Diskutéri o korone, prosím do novozriadeného off-topic fóra. Nie je hanba tam písať, ale nezahlcujte dopravnú diskusiu epidemiologickými a podobnými príspevkami.
Obchody sú kritická infraštruktúra. Teraz je dôležité zabrániť šíreniu novej nebezpečnej britskej mutácie koronavírusu. A navrhujem ešte to, že keby niekto náhodou zbadal že ide vozidlo pre kritickú infraštruktúru na zastávku, aby ten kto nastupuje sa preukázal dokladom od zamestnávateľa. V opačnom prípade porušuje zákaz vychádzania, udelil by som vodičovi povinnosť na takú osobu okamžite zavolať políciu a hneď dostane pokutu 1659 eur.
Vzhľadom k tomu, koľko rôznych úprav (či už stavebných, alebo dopravné značenie) prebehlo v tejto lokalite od skolaudovania rezidencie Blumentál či ako sa to volá, tak by som sa nedivil, keby tam býval niekto, kto je veľký kamarát s KDI.
a ti co robia v tych potravinach tam dolevituju ? (obvykle ludia v tych obchodoch pracujuci nebyvaju za rohom)
a doplni zasoby do toho obchodu kto ? ako sa dostane do prace? kde nalozi ? kto ho do distribucneho skladu pusti ?
PS: a to este asi ani netusis o tom ze jestvuju aj chovy (nielen hospodarskych) zvierat (aj take mensie, co maju normalni ludia a nie firmy), a aj tie treba denne krmit, pripadne zabezpecit veternianrnu starostlivost, ...
ci nechas vsetky zvierata nekotrolovane skapat a za chvilu budes riesit este dalsie infekcne choroby siriace sa z rozkladajucich sa mrsin ?
Plynulosť premávky bola ale primárne narušená tým nezmyselným rozšírením jednopruhu z Mýtnej na dvojpruhové odbáčanie do Radlinského. Ako sa vôbec niekomu zrodilo v hlave, že návrat k jednopruhu treba kompenzovať jazdením po trati?
Nekritická infraštruktúra zostane doma, nebude chodiť do práce. A potraviny nie sú tak ďaleko, takže si myslím, že v pohode by sa mohla zakázať MHD do odvolania.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat