Dnes na Železnej studničke masaker. Ľudí jak na****ých. Neviete bude 4.,5.,7.,8.1.2021 nejak posilnený bus 43 aby tam nebolo 60 minút? Lebo to bude korona šírenie vo vozidle ako vyšité.
Podľa mňa Ivecá nie sú až také zlé, ale predsalen je poznať, ktoré Iveco bolo vyrobené vo Vysokom mýte a ktoré v Annonay. Tie z Annonay sú podľa mňa porovnateľné so Solarismi, tie z Vysokého mýta sú asi ako SORy. Napríklad také Urbanwaye 18M v Brne sú z Annonay a podľa mňa sú to veľmi dobré vozy.
Počkať takže Otokar (a tým pádom asi aj obnova vozového parku kĺbákov v tomto roku) už definitívne padol a verzia, že sa čaká na peniaze, bola iba marketingovou zámienkou? Ak je to tak, tak to nie je nič moc, pretože SORy z 1. série budú už o chvíľu v celkom zlom stave...
Som zvedavý na ten tender na parciály, pretože stále by podľa mňa mohli vyhrať aj 32 a 33Tr.
Trojčlánkové vozidlá našťastie SOR nevyrába, tam by to mohla skaziť len Bozankaya.
Ako ja tento krok DPB chápem, že nechcú mať zničených množstvo automatov, ale nedali by sa zabezpečiť tak, aby mohli vydávať lístky aj tak (napr. nejakými "mrežami," cez ktoré by petarda neprešla)?
Podľa mňa by nebolo úplne od veci, keby u novo kúpených automatov nepadali vytlačené lístky do "výdajného okienka," ale automat by ich iba vystrkoval zo štrbiny ako to robia parkovacie automaty a bankomaty. Mince by mohli padať do nejakého malého okienka tak ako doteraz, len by sa to okienko mohlo po vypadnutí mincí zavrieť (tak ako sa zatvára aj štrbina na vhadzovanie mincí),
Opäť raz som sa začal predčasne tešiť, že tento rok (v roku 2020) konečne prestal DPB s antizákazníckym odstavovaním automatov na cestovné lístky ale po chvíli hladania som našiel že ani tento rok nebol tým rokom kedy by sa s touto milou tradíciou skončili.
Dokonca sa počet odstavených automatov zo 101 zvýšil o ďalšie dva.
Tam mne prišlo vždy veľmi podozrivé, koľko eurofondov Žilina dostala a ako hladko všetky obstarávania prešli. Každopádne UVO už dosť tlačí na "nezávislé" súťažne podmienky. Napríklad teraz v Prešove v aktuálnej súťaži na elektrobusy UVO nariadil vrátiť do súťaže uchádzača, ktorý použil referenciu na úplne iné stroje inej kategórie. Takže už ani požiadavka na referencie nie je nepriestrelná. A aj pri kontrole súťažných podkladov bolo UVO vcelku háklivé na to, ak do hodnotenia bodov dávali niečo iné ako cenu, čo mi prišlo už vcelku mimo.
PS: neviem či Iveco je až taká výhra, ak to je spracovanie ako Citelis, tak to musí byť pri trocha hrboľatejšej ceste symfónia klepajúcich plastov
Otokar v Bratislave ponúkol až nereálne nízku cenu a najmä rátal s tým, že naraz dodá všetkých 70 autobusov (z princípu je to už ale teraz jedno, keďže celý ten nákup padol). V Prešove majú istú dodávku iba štyroch autobusov, čo je podľa mňa príliš málo na to aby sa im to oplatilo.
Časy sa ale menia aj tu - zatiaľ čo v minulosti sa zvýhodňovali Libchavy, v tendroch na parciály a trojčlánkové trolejbusy bude tentokrát preferovaným výrobcom Solaris.
Parametre sútaže si nastavili inak. My sme si tu donedávna dávali body navyše za 5dvere. Otokar skúsil 1x a vyhral. Osobne tipujem ze vyhra aj v Prešove klbaky.
Mňa by ale zaujímalo, ako je možné, že v Žiline vyhrajú tendre značky ako Solaris a Iveco a u nás to vyhrá Otakar alebo donedávna SOR. Čo robí Žilina inak?
Takisto nerozumiem, prečo sa tak málo investuje do hybridov a u nás v podstate žiadne nemáme, myslím si, že hybridy by boli o dosť flexibelnejšie ako naše NS12, ktoré majú dosť obmedzený dojazd.
tiež som to prvý raz videl v Anglicku, najprv som si o angličanoch niečo pomyslel, ale prvé čakanie na bus v daždi ma presvedčilo, že okrem bezpečnosti je to aj veľmi praktické - nedostal som sprchu od áut idúcich okolo zastávky .
§ 30 Prechodné ustanovenia
(1)
Dopravné značky a dopravné zariadenia umiestnené do 31. marca 2020 ostávajú v platnosti s významom podľa im zodpovedajúcich dopravných značiek a dopravných zariadení podľa tejto vyhlášky, ak nie je v odsekoch 2 až 4 ustanovené inak.
(2)
Do 31. marca 2022
e)
pozdĺžna súvislá čiara žltej farby vyznačuje zákaz zastavenia a státia z oboch strán čiary,
f)
pozdĺžna prerušovaná čiara žltej farby vyznačuje zákaz státia z oboch strán čiary.
Prednedavnom som sem daval prispevok o necinnosti mestskej policie pri parkovani v zastavke na Racianskom myte (smer Trnko)... po mojich asi desiatich telefonatoch na MsP, napisani par staznosti na Magistrat o ignoracii tohto problemu mestskou policiou su tam uz dnes osadene stlpiky, a hliadky to tam uz konecne zacali pokutovat (posledne dni tam uz auta nestali) a prislusnikov preskolili o vyzname zltej ciary Aspon teda male zlepsenie, oplatilo sa byt otravny a neoblomny
Keby sa aspoň tie kritické miesta podarilo opraviť, bolo by to super. Ja som tam bol pred rokom vysypať pár vriec asfaltu z Hornbachu do tých najväčších jám.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3
(1)
Dopravné značky a dopravné zariadenia umiestnené do 31. marca 2020 ostávajú v platnosti s významom podľa im zodpovedajúcich dopravných značiek a dopravných zariadení podľa tejto vyhlášky, ak nie je v odsekoch 2 až 4 ustanovené inak.
(2)
Do 31. marca 2022
e)
pozdĺžna súvislá čiara žltej farby vyznačuje zákaz zastavenia a státia z oboch strán čiary,
f)
pozdĺžna prerušovaná čiara žltej farby vyznačuje zákaz státia z oboch strán čiary.