Reply on: galiyosha #23778:
Ja si naopak myslím, že je to veľmi jasný signál, že vnútri DP niečo hapruje. Trolejbusová prevádzka vydala zo seba maximum a certifikát ISO je nielen odmenou, ale aj výzvou pre ostatné prevádzky. Vedenie DP bude trvať na tom, aby sa autobusová, ale najmä električková prevádzka, prispôsobili a certifikát ISO získal DPMK ako celok. Podnik síce bude musieť vraziť do toho viac peňazí (a hľadať podľa mňa rozsiahle vnútorné rezervy), ale prevádzky budú motivované a v konečnom dôsledku sa tie peniaze vrátia. Kruh sa uzavrie a všetci budú spokojní.
Sarko
Tvoj názor ohľadne mestkého náteru v DPMK je subjektívny a stručný (neobjektívny). Dá sa povedať, že jednotlivé trakcie majú vlastné kombinácie, čo možno svedčí aj o ich vzájomnej nezávislosti. V TD, kde je situácia najlepšia a prevádzka získala aj certifikát ISO, sú hádam okrem posledného kusu všetky trolejbusy v červeno-šedo-bielom nátere. Aj v AD sa situácia výrazne zlepšila, prevláda a rozširuje sa zeleno-biely náter. V ED to vyzerá možno aj preto tak, že zvonku na túto prevádzku bol kladený najväčší vplyv a jednotlivé nátery vychádzajú z jednotlivých návrhov autorov, ktorí ani nepracujú v DP. Iste si si všimol, že všetky T3 na prehliadkach dostávajú klasický červeno-krémový náter a budú ho dostávať aj generálkované KT8D5.RN2 (červená-šedá-biela). Keď sa to aplikuje aj na T6A5, náter bude aj v tejto prevádzke časom opäť jednotný a trúfam si povedať, že najkrajší. A ešte jedna perlička, aj keď ani mne sa nepáči náter na 359, avšak získal najviac bodov v ankete, aký firemný náter by diskutujúci uprednostnili ako firemný...