Co to je bratislavsky nater? 7304? 7085? 7085 vyzera o chlp lepsie, ale aj tak dakujem, nemusim... T3 s klasickym naterom na vecne veky a nikdy inak!
Uz sa to tu tusim rozoberalo, ale preco vlastne ta modra? Ved to ani nie je farba mesta... (Nejaky Dunaj u mna ako argument neobstoji. Ved ani nie je modry, skor hnedy. Ved to su vlastne aj bratislavske vozy dost casto... ) Planuje sa pridavanie modrej farby aj do naterov autobusov a trolejbusov? (Dufam, ze nie...)
Rozmýšľal som, že či nenapíšem námestníkovi Koladovi mail o tej 7085. Už mi to leze na nervy a možno keď nahučí niekto z vrchu na šéfov, tak tí nahučia na tých pod sebou a tí na tých pod sebou až nakoniec tú K2Gčku dokončia. Idem hneď písať.
vonkajší náter klasika červeno biely,interiér podobne ako K2G,okná repasované pôvodné.
Re #23728 fobust:K2G mala byť do konca tohto roka ale v starích dielňach stojí a stojí a padá na ňu prach.....,hlásenie zastávok na 7783 a spol tam je predpripravené ale či sa bude používať??,tak isto je aj na K2G.
Re #23734 Jano:7787,7788 rozpracovaná karoséria čoskoro lakovňa.7800 odstrojená opieskovaná.7777,7778 neviem.
Re #23735 755.001 (WAP): 7717 a 7770 budú sa opravovať.
vonkajší náter klasika červeno biely,interiér podobne ako K2G,okná repasované pôvodné.
Re #23728 fobust:K2G mala byť do konca tohto roka ale v starích dielňach stojí a stojí a padá na ňu prach.....,hlásenie zastávok na 7783 a spol tam je predpripravené ale či sa bude používať??,tak isto je aj na K2G.
Re #23734 Jano:7787,7788 rozpracovaná karoséria čoskoro lakovňa.7800 odstrojená opieskovaná.7777,7778 neviem.
Re #23735 755.001 (WAP): 7717 a 7770 budú sa opravovať.
" #23729 "vonkajší náter klasika červeno biely,interiér podobne ako K2G,okná repasované pôvodné.
"#23728 "K2G mala byť do konca tohto roka ale v starích dielňach stojí a stojí a padá na ňu prach.....,hlásenie zastávok na 7783 a spol tam je predpripravené ale či sa bude používať??,tak isto je aj na K2G.
"#23734 "7787,7788 rozpracovaná karoséria čoskoro lakovňa.7800 odstrojená opieskovaná.7777,7778 neviem.
"#23735 " 7717 a 7770 budú sa opravovať.
Jediny rozdiel medzi tymito elektrickami a T3S bude v absencii Kotasieho celicka. Pytam sa, ake znizenie urovne cestovania predstavuje pre cestujuceho nerealizacia tejto drahej (a vodicami neoblubenej modifikacie), navyse s otaznou zivotnostou? Ak dovolis, odpoviem si sam: ziadne.
Okrem toho, niekto to tu uz pisal: ked si cestujuci myslia, ze T3S je nova elektricka, potom sa necudujme, ze su proti elektrickam zaujati, kedze z ich pohladu za tam za 30 rokov len vymenili sedacky...
Nehovoriac o tom, ze povodny vzhlad T3 s klasickym naterom a upravenym celom pre dosadenie transparentov je podla mna mensi paskvil, nez Kotasie celo + stara karoseria. Ale to je cisto subjektivna zalezitost.
Ja osobne budem radsej, ked tu bude behat viac zmodernizovanych T3 bez Kotasa, ako menej s Kotasom. Neviem, ako ty.
755.001