Zastavovať by tam mohli aj dnes, ale vybavenie pre cestujúcich (neviem či nástupište alebo podchod) je v tak dezolátnom stave, že tam ľudí radšej ani nepustia.
Dobry den, vazeni, nesmelo sa na Vas obraciam s otazkou, ci nahodou niekto nedisponuje datami, o rozvoji dopravnej infrastruktury (aj cestnej aj kolajovej) v rokoch 1948 - 1989 a po 1989. Pisem maturitnu pracu o dopade socializmu na Bratislavu a preto by som potreboval dat do kontrastu i rozvoj v oblasti dopravnych komunikacii. Ak by nahodou niekto tymiti informaciami disponoval a bol schopny mi ich poskytnut, bol by som velmi povdacny
Tak myslím si, že pri tak dlhej radiále, ako bude tá Prievozská, by sa obratisko zišlo aj niekde inde ako až vo VH. Pravidelne využívané obratisko je samozrejme logické urobiť v okrajovej časti, ale nejaké manipulačné obratiská by sa zišli aj bližšie k centru.
No dobre, ale pri nehodách (alebo tu pri MÚ a ostrovnej prevádzke) nemáš inú možnosť, ale načo tu nechať cestujúcich vystupovať do koľajiska, okrem toho si neviem predstaviť, kde by sa nastupovalo, keď električky väčšinou stoja až pri priecestí s cestou (kde nie je vôbec žiadne nástupište).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423
Len tak pre zaujímavosť, kde by si takéto manipulačné obratisko (na Prievozskej radiále) umiestnil?