Ale ved nebolo to inak ? Ved spominam ze kedysi sa hovorilo ze sa tam nemoze stavat kedze podzemou su nejake chemikalie co este za cas ChzJD vylievali...
Istrochem určite. Toto sa mi však zdalo ešte centalnejšie. Tam na tom zas nanešťastie sedí Babiš bez povinnosti sanácie. Tiež sú mi sympatické tie mlynské nivýv ale som zvedavý, akým spôsobom bude riešené to, že "nikam nevedú" poriadne ak by to teda išlo tade. Skôr predpokladám, že sa postaví trať pozdĺž prístavu, čím bude mať územie hodné dvoch radiál navždy iba jednu.
Toto je ešte veľmi ďaleká budúcnosť a momentálne nemá zmysel ťahať trať cez územie, kde najbližších 15 - 20 rokov nič nevznikne. Čo sa týka Biskupickej radiály, zvažovala sa aj možnosť trasovať ju po Prístavnej, no nakoniec boli zvolené Mlynské nivy - práve preto, že oblasť východného downtownu je husto zastavaná už teraz (a množstvo ďalších projektov je tam tesne pred začiatkom výstavby) a ide tak o väčšiu prioritu než ťahanie električky do iba potenciálne rozvojových území.
P.S. Ak by mala niekde vzniknúť živá štvrť s dostupným bývaním, ideálnym kandidátom je brwonfield po Istrocheme.
Škoda, že nežijeme v ideálnom svete. Bude super ak bude mať Bratislava zmodnizovaný prístav najskôr však bude ak bude niekde nižšie poprúde. Dnes toto územie ak dobre viem vlastní Penta, ktorá ho úmyselne podľa mňa necháva chátrať. Každopádne to má potenciál byť nie len snobskou štvrťou. Kľudne by to mohla byť živá štvrť s dostupným bývaním... Nemyslím si však, že by sa na to niekto na Slovensku podujal. Každopádne, kedže tam (hustá)zástavba vznikne, mala by tam viesť aj veľkokapacitná doprava a podľa mňa to až v takej budúcnosti nie je. Nebolo by lacnejšie ako ukrojiť z Pentáckeho pozemku na okrajoch a robiť esíčko pri budovaní biskupickej radiály skúpiť násyp a predĺžiť ho? Do buducna by to obsluhovalo danu lokalitu a počítam, že by bol aj kratší jazdný čas Vrakuňa-centrum.
Neviete niekto kde najdem alebo dostanem zvuky hlaseni vsetkych zastavok v Bratislave ? Uz dlhe roky to hladam a nikde som to na internete nenasiel. Napriklad vsetky hlasenia prazskej mhd mam to som nasiel... nevite niekto alebo mozem to nejako získat od DPB ? Diky
Ak ju nutné lepšie spojenie na Studenú, možno by stálo za zváženie to, že by tam linka 56 nekončila, ale iba zachádzala a pokračovala na Jurajov dvor. Takto by bolo aj lepšie napojenie smer centrum, lebo teraz treba jazdiť závlekom cez Zlaté piesky. A zrejme by stačilo pridať jedno vozidlo.
#237338
Neviem, či by bolo úplne najlepšie ťahať 53 cez Studenú, pretože to by bola zachádzka aj takých 5 minút. 65 je taký "vymeták východných periférií," takže je logické, že niekde musí mať aj dlhšie závleky. 53 by som nenazval "vymetákom," ale skôr expresom z Vajnor do centra a preto by som jej takúto zachádzku radšej nepridával. Obsluha Studenej nie je najlepšia (hlavne mimo špičky), ale je otázne, či by sa tam napr. 20-minútový interval uživil (aký je tam dopyt?).
Určite by to nebol zlý nápad. Mne skôr ešte napadá, či by nebolo lepšie spraviť zacházky linky 53 na Studenú (takým spôsobom, ako jazdí linka 65 na Pánty), pretože linka 56 v tejto oblasti podľa mňa nestačí, keďže na najbližšiu použiteľnú zastávku zo Studenej je to okolo 1300 metrov.
viem, že toto nie je oficiálna stránka DPB, ale predsa sa spýtam aj tu: myslíte si, že by bolo možné a dobré(jedno neznamená automaticky druhé) zriadiť zastávky Shopping Palace aj pre a53 obojsmerne a a56 smer Studená(smer Rača už má) pod nadchodom? Tá vzdialenosť zo Zlatých Pieskov je pomerne dlhá a nie každému sa chce prestupovať kvôli jednej zastávke. A či ju zrušili/nezriadili naschvál, aby ľudia prioritne chodili do Tesca Vajnoria?
kecho