no co, ak by na jeden vlak dali 4 sukafony so 6 vloznakmi, tak by to malo asi aj vyssiu kapacitu ako to co tam premava teraz
(druha vec je ze neviem ci je na trati v prevadzke z hladiska cestujuceho nepohodlnejsi voz)
Boli aspoň historické vozy, nefungujúci odbavovací systém bol riešený kulanciou, kraj samozrejme musel hroziť ale fakt, že ostalo pri hrozbách svedčí o tom, že to tak hrozné ako medializované nebolo. No a nakoniec, veľmi rýchle si to sadlo. Mmch., ja mám zamestnancov, ktorí tú Arrivu denne využívajú, nečítam len náreky modrých gúm, ktorým tam neplatí režimka.
Nedostatok suprav hradenych casto historickymi vozmi, velke meskania, nefungujuci odbavovaci system, hrozba zrusenim zmluvy zo strany kraja - mas pravdu, mega pruser to nebol
V posledných dňoch som si všimol niekoľko prípadov, kedy zastávkové tabule (virtuálne aj na zastávkach) neukazovali niektoré večerné spoje.
Napr. na virtuálnej tabuli zast. Starohájska bol vo štvrtok o 22:30 uvedený už iba jediný odchod L68, a to do vozovne. Alebo včera niekedy po 20:30 bol na zastávke Cintorín Rača na virtuálnej aj fyzickej tabuli uvedený najbližščí odchod L3 až o 40 minút.
Bude asi chyba v podkladovej databáze, z ktorej sa údaje čerpajú.
Vazne chcem vediet, kto ma len tak volnych 11 (ci kolko) vlakovych suprav 3 mesiace pred skoncenim RegioJetu
Kde stihnu nabrat ludi, personal, vybavit predajne a podobne. Ked napriklad Arriva vedela rok ci kolko dopredu ake trate bude jazdit v CR a aj tak bol mega pruser
Mozno len staci stlacit gombik a zapnut to. Alebo aspon poprosit odbornikov aby vymysleli nech system realne zobrazi klimu v cinnosti. Ale radsej nechat tak. Prisli by sme o atrakciu.
To samozrejme môžete vyskúšať, obávam sa však, že prepravná kontrola pre takúto argumentáciu nebude mať pochopenie (ak budete mať šťastie a stretnete ju).
Ak máte chvíľu času odporučil by som vám skôr napísať e-mail na vnutorna.kontrola@dpb.sk s dátumom, časom a číslom vozidla (respektíve s linkou, zastávkou a smerom miesto čísla vozidla) pokaždé keď takýmto vozidlom pôjdete o tom, že dané vozidlo nemalo zapnutú klimatizíciu a spytovať sa na dôvod prečo to tak bolo a môžete sa podeliť aj o vaše oprávnené rozhorčenie z danej situácie.
Po prvom e-maili už stačí iba pokaždé prepísať detaily o vozidle v tom prvom a posielanie ide prakticky samo.
birch
Napr. na virtuálnej tabuli zast. Starohájska bol vo štvrtok o 22:30 uvedený už iba jediný odchod L68, a to do vozovne. Alebo včera niekedy po 20:30 bol na zastávke Cintorín Rača na virtuálnej aj fyzickej tabuli uvedený najbližščí odchod L3 až o 40 minút.
Bude asi chyba v podkladovej databáze, z ktorej sa údaje čerpajú.