Máš pravdu, väčšina poobedných poradí končí na Slimáku, ale sú tam aj niektoré, ktoré končia pri Auparku. Nočné poradia tam od 1.9. opäť budú, ale tie aj tak idú (s výnimkou jedného) od Slimáku na stanicu. Ak sa to nedá, tak v pohode, len L50 mi prišla vhodná na dojazdy od Auparku.
Áno, to je síce pravda, ale išlo mi skôr o to, aby sa odstránili prázdne prejazdy do vozovne, nejaký dojazdový spoj o 23:37 (ale aj napr. o 19:00, resp. ranné výjazdy už o cca 04:30) by podľa mňa nikomu neuškodili (ak chodia do vozovne po diaľnici, tak je to ešte dlhšie) a niekomu by mohli pomôcť.
Inak ak si správne spomínam, prevádzková povinnosť je podmienená niekoľkými bodmi, okrem iného prejazdnosťou trasy. Teda mám za to že nemožno udeliť sankciu za nepremávanie ak tá cesta bude zatvorená. Aj keď teda ideálne by bolo keby sa v takom prípade zbúchala nejaka náhradná trasa po D2 (predpokladám že Crosswaye majú mýtnu jednotku, ale bolo by treba im dokúpiť diaľničnú známku pre HU), len tam už neviem ako by to bolo s licenciou
Pri linke 50 podľa môjho názoru treba prerobiť aj víkend, pretože na nosnú linku je celodenný interval 15 min. dosť dlhý, skôr by som išiel od 10. do 20. hodiny do 10 minútového intervalu.
Maďarsko komunikačne napodobnilo nášho premiéra a vypustilo nejasnú informáciu. Nikto nevie, čo bude s malým pohraničným stykom, nikto nevie, čo s verejnou dopravou. Podľa informácií v médiách to vyzerá na úplnú uzáveru Maďarska. Konať na základe médií by však bolo chybou. Médiá nie sú odborná autorita (ani sociálne siete).
Nás to však nezaujíma. Zaujíma nás iba jedno: či nám ministertvo dopravy dovolí jazdiť podľa licencie (čo nám na jar nedolilo z dôvodu opatrení našej vlády a bez licencie sa jazdiť nemôže) alebo naopak, či nám ministerstvo povolí nejazdiť (ak je zrejmé, že hraničný priechod bude zavretý a prevádzkovanie podľa licencie je nemožné). Sankcie sú v oboch prípadoch, ak sa jazdí bez licencie, alebo ak sa pri platnej licencii nejazdí.
Každopádne, licenčným orgnánom v medzinárodnej cestnej doprave je ministerstvo dopravy, ktoré komunikuje aj so zahraničím a inými ministerstvami a teda ako dorpavca očakávame, že dostaneme včasné informácie, ako avizované uzatvorenie hraníc vplýva na licencie pre medzinárodnú dopravu idúcu do Maďarska tak, aby sme mohli informovať verejnosť.
Nateraz nič nemeníme, ale vzhľadom na predpoklad, že hranice sa zavrú, sme ASAP vyzvali ministerstvo k usmerneniu. Zatiaľ neprišlo. Je dosť možné, že príde 5 minút po dvanástej a zase budeme informovať neskoro.
Čiže Maďari zakazujú aj verejnú dopravu? Lebo pokiaľ viem, pri prvej vlne žiaden taký zákaz neexistoval a napr. vlaky Viedeň - Budapešť jazdili (doprava na Slovensko bola prerušená na základe opatrenia slovenskej strany, ktoré teraz nie je). Teda pokiaľ sa nič nezmenilo a ide návrat k režimu z jari, nevidím dôvod aby došlo k zastavovaniu 801, ak bude trasa zjazdná (rozumej ak bude otvorený príslušný hraničný prechod). Akurát možno sa v špičke nebude dať vyjazdiť 30 min. interval s jedným vozom, ak budú kontroly príliš zdržovať.
Železnice tiež zatiaľ žiadne obmedzenia neavizujú.
Posledná 23:27 je myslím úplne v pohode , keď to porovnám s napr. L209 smer Kramáre..
Pri L50 mi vadí večerný int. 20 min. ,kedže spája všetky východné električkové radiály. Prestupy vychádzajú náhodne..
Uvažovalo sa niekedy nad zavedením výjázdov a dojazdov na L50? Minimálne od Auparku by to podľa mňa dávalo zmysel, pretože by ešte prešla značnú časť normálnej trasy.
Nás vnútro až tak nezaujíma. Licenčný orgán je doprava. Potrebujeme od nich oficiálnu informáciu na základe ktorej budeme môcť bez sankcii nevykonávat dopravu podľa licencie.
Nie je to skor otazka na vnutro? Predpokladam ze ti budu mat lepsi prehlad o tom ktore hranicne prechody budu otvorene (a teda ci je nutne nejak menit trasu 801).
810zssk
Železnice tiež zatiaľ žiadne obmedzenia neavizujú.