Zásadné vždy by bol záujem určite len o číslo linky!!! Vyznačenie aj na streche ako majú napr. dodnes tie hranaté električky by bolo skôr úžasné! Tak to je aj vo svete!!!
záleží či myslíš evidenčné číslo alebo číslo linky? lebo čo sa týka čísla linky, všetky nové vozidlá musia mať už aj na strane vodiča zobrazenie linky (v zmysle požiadaviek BID ak sa nemýlim), na streche to je zbytočné. ak myslíš číslo vozidla, snáď ti niekto iný odpovie
No neviem, ja som doposiaľ v Prahe rád využíval obdobie, kedy sa dá ísť všetkými pruhmi a po 9:30 (10.?) hod. končí vyhradenie pre autobusy. Vždy som sa snažil zorganizovať si čas jazdy tak, aby sme išli v takom čase, aby sme chytili začiatok, keď už vyhradenie pre autobusy končí. Inak mimochodom, keď po 14. hod. musím dodržať vyhradený bus-pruh a vlečiem sa v kolóne áut po Vrchlického, neustále nás poctivých predbiehajú hajzli v bus-pruhu. A policajti nikde - ako na Slovensku... Mne teda ten vyhradený čas nevadil.
Neviem prečo nie sú označené všetky dopravné prostriedky MHD aj zo strany šoféra a na streche prostriedku MHD(ako majú dodnes hranaté električky) aby bolo možné zo všetkých strán a zďaleka dobre vidieť o ktorý MHD prostriedok sa jedná?
Tie ,,časované" pruhy sú podľa mňa zbytočné a som rád, že ich u nás nemáme. Keď je na ceste veľa áut, BUS pruh je potrebný a keď ich je málo, tak prípadné jazdenie áut v BUS pruhu nič nezrýchli. Takže podľa mňa to je celkom logický krok, pretože to odstráni zbytočný chaos, za celkom malú cenu
Viem možno zbytočná otázka, ale nedá mi. Prečo prečo sú čísla električiek štvorcové a nie kruhové? Je to iba chyba na imhd (možno kvôli linkám M, H v novom článku?), alebo sa to plánuje zmeniť?
sloo