Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vcera som si vsimol, ze v obluku pri SND su na trati "kriklavym" sprejom nakreslene nejake znacky a cisla. Co to moze byt?
Inak, potesila ma zastavka L4 v smere do mesta, uz teda viem, ako vyzera zast. viedenskeho typu 🙂 Viac by sa ale hodila na Safku a na Radlinskeho, tam je to casto o drzku :-|
Reply on: qwix #23554:

Mozem povedat nasledovne: Do Bratislavy nic neprislo, nic nepride, nic nebude, nikdy sa to totiz tak nerobilo, ani sa nic neobjedna, to by sa nedalo, nie su peniaze...
Reply on: Sarko #23551:

Majstri z DPB by urcite v ramci rovnomerneho opotrebovanie okolko otocili podvozky o 180° (co aj ma byt). A keby otocili iba na jednej lanovke, tak potom... No, to by sme mali srandu, este vacsiu ako teraz na Mostovej....
do plzne prisiel prvy prototyp vektry (dlhej astry), neoficialny clanok najdete tu: http://tramvaje.plzenskamhd.net/vektra.htm
Reply on: Verejná súťaž #23552:
a existuju k tomu aj otazky? 🙂 napr. k comu patri to "nie"? (II.1.4)
Verejná súťaž

Verejná súťaž

I.1) Dopravný podnik Bratislava, a. s.
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č.: 02/59 50 14 27, - 14 28, - 11 72, fax: 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk, www.dpb.sk
I.2) Ako v bode I.1).
I.3) Ako v bode I.1).
I.4) Ako v bode I.1).
II.1.3) Zmluva na poskytnutie služby.
II.1.4) Nie.
II.1.5) Čistenie vozidiel DPB, a. s.
II.1.6) Čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel MHD DPB, a. s. Štruktúra a rozsah čistenia tvoria súčasť súťažných podkladov.
II.1.7) Objekty DPB, a. s. v Bratislave (vozovňa Trnávka, Petržalka, Krasňany a Hroboňova).
II.1.8.2) KP.
Hlavný predmet obstarávania: 29.24.24.
II.1.9) Nie.
II.1.10) Nie.
II.2.1) Predpokladaná cena predmetu obstarávania je 65 mil. Sk bez DPH.
II.2.2) Odstraňovanie grafitov a umývanie exteriérov dopravných prostriedkov v roku 2006.
II.3) Začatie: 09/2004, skončenie: 08/2009.
Reply on: Papyr #23550:

Dotatok - takže nie a nie sa zraziť navzájom, potvory jedne... :o)
Reply on: si #23537:
Ved rovnako je riesena lanovka na Petrin 🙂

A Abbtova vyhybna pre lanovky je velmi jednoduche zariadenie, vyzera to sice zlozito, ale staci si uvedomit, ze vagonik c.1 lezie furt po jednej kolaji a vagonik c.2 furt po druhej. Na vonkajsom kolese su dva okolesniky a vnutorne koleso je hladky valec 🙂
Reply on: fobust #23548:

Ts ts ts ts, okolesník môže byť, ale dvojkolie? (z čes. dvoukolí) Tu je rýdzoslovensky správne dvojkolesie, keď už. '-)
Reply on: S499.1023 #23546:

Tusim ze rydzoslovensky to ma byt "okolesník". Ts ts ts... To ako keby som povedal "dvojkolesie" miesto dvojkolie... 🙂
Reply on: Vladimír #23545:
Mne tiež:-). Ale atraktivite trombelusov nepridá, že máte dva Slintyhnusy, jeden Soplaris a žiadne nové NP trombelusy...
I.
Reply on: Esicko #23543:
No to bude možno práve tým, že sa jedná o Abtovu výhybku:-). Jedno koleso má totiž nákolesník (či ako sa kxxxa povie správne slovensky okolok:-)) obojstranný, druhé žiadny. Prakticky každá dvojvozová pozemná lanovka má takúto výhybňu - aj pražská Újezd - Petřín:-).
I.
Reply on: S499.1023 #23541:
Mne sa v ukrajinských 15 Tr-kách cestuje dobre 🙂
Reply on: S499.1023 #23542:

A chce sa mi s nimi natahovat kvoli takejto prkotine? Nie. Ale, aj tak by kaslali na to. Ak by mali zaujem nieco riesit, tak si precitaju co sa pise a tu a je to... Ked bude naozaj nieco skutocne, co dokazu aj ostatny aspon vzdialene pochopit, tak necakam...
Reply on: Sarko #23540:
Uz samotny fakt, ze tu vyhybnu tvoria 2 vyhybky bez pohyblivych casti... Vyhybka a nema pohyblive jazyky - zaujimave.
Reply on: fobust #23528:
Sťažnosť si mal napísať hneď na toto.
I.
Reply on: Vladimír #23466:
A z tohto dôvodu nebudete mať ani žiadne NP T-busy, pretože vaše potreby T-busov sú bohato pokryté množstvom 15Tr vzor ex-ZSSR:-). Riešenie existuje - urýchlená výstavba takého množstva T-busových tratí, aby vznikol opäť nedostatok vozidiel:-).
I.
Reply on: Esicko #23539:

Už len Abtova výhybňa je sama o sebe veľmi zaujímavá. Inak tie vozidlá pozemnej lanovky (majú aj #1 a 2) majú na streche na odber prúdu také "hračkárske zberačiky", ktoré normálne ani nie je vidieť. 🙂
Reply on: si #23537:
V pociatocnych rokoch prevadzky, mala pozemna lanovka napajacie vedenie v celom useku. Boli tam myslim az 3 alebo 4 vodice. V tomto kontexte to mohlo byt zaujimave v tej vyhybni v strede trate.
Reply on: J #23524:
Revízorovi PCL vybrať z peňaženky musíš. Čítačka nie je taká dokonalá, aby mu zobrazila foto držiteľa 😉

Re #23525 Miki: Nebesia, o čom to hovoríš. Spolu s týmto oznamom boli rozmiestnené oznamy o zavedení dvoch tarifných pásiem od 1.1.2000. Akých 6 pásiem teda?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.