Pred pár mesiacmi tu na stránkach bola v galérii skupina obrázkov metra/električky v mestečku Kryvyj Rih. Ako s k tomu dostanem, v Galérii to nejde vyhľadať. Díky.
Môže byť, v letných mesiacoch sa s ňou až tak často nevozím. Ku/Od AVION-u však väčšinou (aj v lete) chodí prázdna, ale asi som len nemal šťastie na toľko príletov, ako ty.
EDIT: Ináč, ja takú preplnenú 61 vidím celkom často aj mimo sezóny, takže v lete už veľmi nerozlišujem, či idú ľudia na Letisko, alebo k AVION-u.
Počas letných mesiacov v časoch, keď odlietalo naraz viacero destinácii (napríklad 2x Antalya, 1x Hurghada, k tomu Grécko a Španielsko, všetko v priebehu dvoch hodín) som párkrát zažil situácie, že 61 už na Trnavskom smerom na letisko nepoberala a preplnená išla skutočne až na letisko.
Práve že ja mám podobné skúsenosti aj za normálnych okolností, možno tých ľudí nebolo do 5, ale do 10, viac určite nie (pokiaľ zrovna nedoletelo lietadlo). Smerom na Letisko som osobne nikdy nezažil preplnený bus.
Väčšinou do 5 cestujúcich, ale ak priletí lietadlo, tak je celkom slušne plný bus, z mojej skúsenosti boli vtedy takmer všetky miesta na sedenie obsadené, ale po AVION sa dalo stáť bez tlačenia, od AVION-u to bolo úplne plné.
Ako je využívaná L7 v úseku Blumentál - Hlavná stanica?
Podľa mňa by bolo výhodnejšie, keby premávala cez obchodnú, Nám. SNP a Mariánsku, prípadne v opačnom smere...
Tak NR a BB (a možno aj PO?) sú krajské mestá, ktoré sú z BA pohodlnejšie (a rýchlejšie) dosiahnuteľné busom, ako vlakom. Celková veľkosť prepravného prúdu medzi letiskom a ASMN by zaujímala aj mňa (a tiež rozdiel počas sezóny a mimo sezóny).
Btw priame spojenie týchto uzlov je - linka N61
2. Tak asi budeš prekvapený, ale typickým príkladom cestujúceho, ktorý sa medzi letiskom a ASMN presúva, je napríklad obyvateľ relatívne blízkej a pomerne veľkej Nitry.
Otázka, "ako sa dostanem z ASMN na letisko" je na informáciách na AS NR jedným z evergreenov. Popularite sa preto stále tešia spoje niektorých autobusových súkromníkov, ktorí jazdia do BA zachádzkou cez letisko.
Aby bolo zrejmé, ja netvrdím, že DPB má povinnosť prevádzkovať priame spojenie týchto zastávok (hoci 205 by sa mi páčila), len poukazujem na to, že určitá cieľovka existuje. Silu prepravného prúdu si však netrúfam odhadnúť.
Často krát tá letenka stojí 9€, kedže z BA letiska nelietajú žiadne prémiové spoločnosti. A taxi z letiska pre cestovateľa neskúseného s Bratislavkými taxi službami môže byť aj 40€
Inak aký je reálne dopyt z/na letisko na 61?
Ver, že do Štiavnice by si omnoho radšej dofrčal priamym busom, než sa terigať do Levíc + celým Pohroním do Zvolena a následne ešte pomalšou Ančou zo Zvolena späť do BS...
Kto by mal byt cielova skupina pre linku ASMN - letisko?
1 Ak navstevnik prileti do Bratislavy, tak sa pojde ubytovat do hotela napr., nie na stanicnu lavicku prespat.
2 Ak pojde niekde inde na Slovensko, tak pojde na vlakovu stanicu. Prasivym autobusom z ASMN do hocijakeho turistickeho centra (Bojnice, Stiavnica) by sa len zopar dobrodruhov terigalo.
3 Do Viedne je priamy spoj z letiska.
CSS na Karloveskej časti radiály bude riešená rovnako ako v Dúbravskej časti, t.j. len preferencia alebo pribudnú aj dopyty? Prípadne nejaké dynamické variabilné riadenie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
JamaVOku