Ako je využívaná L7 v úseku Blumentál - Hlavná stanica?
Podľa mňa by bolo výhodnejšie, keby premávala cez obchodnú, Nám. SNP a Mariánsku, prípadne v opačnom smere...
Tak NR a BB (a možno aj PO?) sú krajské mestá, ktoré sú z BA pohodlnejšie (a rýchlejšie) dosiahnuteľné busom, ako vlakom. Celková veľkosť prepravného prúdu medzi letiskom a ASMN by zaujímala aj mňa (a tiež rozdiel počas sezóny a mimo sezóny).
Btw priame spojenie týchto uzlov je - linka N61
2. Tak asi budeš prekvapený, ale typickým príkladom cestujúceho, ktorý sa medzi letiskom a ASMN presúva, je napríklad obyvateľ relatívne blízkej a pomerne veľkej Nitry.
Otázka, "ako sa dostanem z ASMN na letisko" je na informáciách na AS NR jedným z evergreenov. Popularite sa preto stále tešia spoje niektorých autobusových súkromníkov, ktorí jazdia do BA zachádzkou cez letisko.
Aby bolo zrejmé, ja netvrdím, že DPB má povinnosť prevádzkovať priame spojenie týchto zastávok (hoci 205 by sa mi páčila), len poukazujem na to, že určitá cieľovka existuje. Silu prepravného prúdu si však netrúfam odhadnúť.
Často krát tá letenka stojí 9€, kedže z BA letiska nelietajú žiadne prémiové spoločnosti. A taxi z letiska pre cestovateľa neskúseného s Bratislavkými taxi službami môže byť aj 40€
Inak aký je reálne dopyt z/na letisko na 61?
Ver, že do Štiavnice by si omnoho radšej dofrčal priamym busom, než sa terigať do Levíc + celým Pohroním do Zvolena a následne ešte pomalšou Ančou zo Zvolena späť do BS...
Kto by mal byt cielova skupina pre linku ASMN - letisko?
1 Ak navstevnik prileti do Bratislavy, tak sa pojde ubytovat do hotela napr., nie na stanicnu lavicku prespat.
2 Ak pojde niekde inde na Slovensko, tak pojde na vlakovu stanicu. Prasivym autobusom z ASMN do hocijakeho turistickeho centra (Bojnice, Stiavnica) by sa len zopar dobrodruhov terigalo.
3 Do Viedne je priamy spoj z letiska.
CSS na Karloveskej časti radiály bude riešená rovnako ako v Dúbravskej časti, t.j. len preferencia alebo pribudnú aj dopyty? Prípadne nejaké dynamické variabilné riadenie?
Len sa mi zda divne, ze linka s vlastnym cislom 622 nema na imhd samostatne vyhladatelny cp, bez ohladu na pocet spojov.
Nieco ako keby si zrusil v ramci vyhladavania cp pre 191, ved je predsa v cp pre 91 (mozno s poznamkami o ukonceni na zst).
Lebo je to bernolakovsky spoj na linke 102444 Bratislava - Senec /senecke sú označovane ako 630, bernolakovske ako 622/, no ale momentalne to ma len jediny spoj, mimochodom uplne prazdny, tak nikomu to netrha zily.
JamaVOku