Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #234694:
Opomenul si taký malý detail, že autobus obrendovaný vo vizuále IDS BK, naviac sledovaný cez dispečing, si na nejakom zájazde rýchlo niekto všimne.
Reply on: ceres #234702:
Staré URL by už mali pre najpoužívanejšie stránky fungovať. 🙂
Reply on: ceres #234702:
Na chýbajúce presmerovanie sme viacerí upozorňovali hneď ako sa začal používať nový web. Zjavne adminom neprekáža, že cestujúci (hlavne kvôli ktorým sa celý Bootstrap robil) sa k svojmu CP nedostanú. 🙂 Neverím, že bežný užívateľ, ktorému po kliknutí na link z Googlu vyhodí chybu, si potom skúsi nájsť ten CP aj manuálne.
Jedna vec mi na novom webe naozaj vadí a čakal som, že sa medzičasom vyrieši: neexistencia presmerovaní zo starých odkazov na zastávku/zastávkovú tabuľu/linku na aktuálne. Spraviť mapovanie zo starých URL na súčasné a vrátiť 301 by naozaj nemal byť až taký problém. Ak budete namietať, že takto by sa tá záťaž niesla na veky vekov a ľudia by si ani nevšimli, že si majú zaktualizovať odkazy - nie som si sám istý, či je väčší problém toto alebo nefunkčné odkazy na množstve iných stránok či bookmarky, ale OK, argument beriem. Ale v takom prípade by som očakával, že starý/neplatný odkaz vráti 404. On ale vracia 200. Možno aj to má vplyv na to, že aj napriek tomu, že nový web je spustený už nejaký ten týždeň, keď si do Google dáte čojaviem "zastavka hodzovo namestie", ako top link je (už) nefunkčný odkaz na iMHD...

Edit: A možno aj kvôli tomu mám v histórii napríklad na mobile tiež stále množstvo (už) neplatných odkazov na zastávky či linky. Keď si už na tej chybovej stránke naťukám do vyhľadávacieho poľa názov zastávky, ktorú som chcel otvoriť, na mobile dostanem stránku, kde je zbalený zoznam liniek, odkaz na virtuálnu tabuľu a reklama. Nedala by sa aspoň tá tabuľa načítať inline rovno už na tejto stránke, ako je to na desktope? Veď to musí hľadať drvivá väčšina používateľov, čo hľadá nejakú zastávku. Či myslíte, že by to príliš žralo dáta?
Reply on: GHZ6621 #234700:
Ah, okej. Akoze ja si myslim, ze to je super, takze ak to bola testovacia funkcia a opat sa objavi, ja budem happy user 😃
Reply on: hroch #234699:
Myslím že aj včera tu boli, buď sa stala nejaká chyba alebo takú možnosť "priveľmi skoro" pustili do sveta 🙂
Pocujte, neboli tu na imhd.sk/ba este predvcerom aj cestovne poriadky regio busov? A dnes mi ich uz nevie najst... Som zmateny. 😬
Reply on: irizar #234696:
Za marketingovou zástierkou sa tam stále skrýva duch SAD... 🙂
Reply on: S499.1023 #234684:
Ale v Pendoline nesedíš kolenami natlačenými na druhého, keďže ťa od neho oddeľuje stolík (nohy si nemôžeš vystrieť ani v jednom z nich), takže by som štvorku v autobusoch a vo vlakoch neporovnával.
Reply on: 810zssk #234680:
Clovek si naivne mysli, ze Slovak Lines patria v ramci poskytovania dopravnych sluzieb na Slovensku k tym progresivnejsim elementom.
A potom si precita, ze sa v NP vozidlach ludia drhnu...
Reply on: fanatikmhd #234694:
Lenže zas sú aj ľudia, ktorým jazda chrbtom vyhovuje, lebo sa im pri pohľade von krajina nemihá pred očami ale postupne ubieha.

A drobná poznámka na záver, Interurbino sa nikdy ako NP nerobilo.
Reply on: S499.1023 #234684:
Myslím že to cestovanie nie je ani tak problém so štvorka vs nohy (Ja, čo patrím asi medzi najrozmernejších z vás sa pohode zmestím, dokonca aj v maďarských veľkopriestoroch kde ej suverénne najmenej miesta), čo však môže byť problém je postavenie sa proti smeru jazdy. Je dosť ľudí ktorým otáča žalúdky pri jazde chrbtom. A čiste teoreticky môže nastať že do autobusu príde 50ks geriatre (nemôže stáť dlhšiu dobu a držať sa) a všetkým je zle. Neviem, či také dakedy nastalo, ale teoreticky. Prakticky však, tie 4, max 6 miest pri 15/18m vozidle sú vzhľadom na kapacitu a rozmiestnenie tyčí irelevantné. Ono hlavne chce podľa mňa daný dopravca nie len udržiavať staré časy vysokých podláh, ale skôr pragmaticky využívať vozidlá. SL autobusy nájdeme kade tade, a raz jazdia dotované prímesto, a raz ich nájdem na druhej strane republiky. A túto nenápadnú výhodu si chcú zachovať. Určite s nejakým 12m NP solarisom, byť 2dverovým (keďže interubino už nie je, tak urbino) sa ťažko pôjde do KE.....ale s takými Crossmi sa stratíš. Pridaj navyše to, že vozy zakúpiš za fondy, a nejaké cez svoje, a ono sa to úúúplne stratí. Narozdiel od ZSSK kde každý pozerá na prsty...
Reply on: birch #234691:
PS: Na androide.
Zdravím, chcem upozorniť že appka imhd.sk nefunguje. Dokonca som si ju odinštalovala a nainštalovala znovu (+stiahnutie Bratislavských CP) a appka vypisuje chybu pri Plánovač ciest "Bohužiaľ počas spracovania dát došlo ku chybe". Pozrite sa prosím na to, je to veľmi využívaná appka na cestovanie, bolo by škoda znechutiť cestujúcich jej nefunkčnosťou. Ďakujem.
Reply on: 810zssk #234680:
Myslím, že jedna z viet odpovede samosprávneho kraja vystihuje podstatu: "Verejný obstarávateľ uprednostnil zmenu a vývoj prímestskej autobusovej dopravy pred "obvyklým" poskytovaním prímestskej autobusovej dopravy v minulosti."
Reply on: color #234688:
To nejaku linku rusi ? ci odkial berie Leo vozidla na ICcka BA-PRaha ? Ci nebodaj tie nove cinske masiny ?
Reply on: color #234688:
Mal jazdiť už od 14.6.2020 ale...
Reply on: Joyki #234687:
Leo Express do Prahy! Super, konečne Bratislavu a Prahu spojí električka 😁
Reply on: 810zssk #234680:
Co toto? Firma zaseknuta v 1990 roku ma problem splnit poziadavky 21 storocia a brani sa zubami nechtami? 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.