Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #234619:
Ano presne tak /ak to funguje ovšem😃 /
Jedno kridlo sa da mechanicky zavrieť -zamknuť a druhe tlačitkom zablokovať tak to mam ja na pridelenom voze
Reply on: kecho #234618:
Ja som tam raz videl dokonca aj kvetináč s rastlinou. Ale ešte som si spomenul, že na Tedomoch je také tlačidlo, ktoré umožní otvoriť:
1. krídlo áno/2. nie = nástup pri platbe u vodiča (u nás nefunguje)
1. krídlo nie/2.áno = mestský nástup
obidve otvoriť
Reply on: N/A #234617:
Nedavala sa kedysi v starych Ikarusoch vpredu na spodny schod zvnutra zarazka alebo disk pod kolesa, aby sa ta cast neotvarala?
Reply on: Urbanway 2423 #234614:
Ked som to skusal na Urbanway 12M, tak to kridlo sa aj tak otvara, zamok mu v tom brani, takze tlaci vzduch, aj ked zbytocne a dvere sa minimalne podchylia, co jazycek zamku dovoli. Inak sa to normalne riesi bud specialnym tlacidlom, ktore vymedzi otvorenie vybraneho kridla, alebo cez diagnostiku.
Reply on: Urbanway 2423 #234615:
Jasná vec 🙂 perfekt 🙂 a ďakujem ! 🤛🏽 Krajší bude keď budú disky nastriekané niekedy budúci týždeň 🔥🙈👀👌🏼
Reply on: Voz 1829 #234596:
Posielam Vám sem dnešné fotky vášho autobusu 1829. Dufam, že sa budú páčiť. 😀
Reply on: Ma178rek #234612:
Možno je to hlúpa otázka, ale nepokazí sa mechanika dverí tým, že sa chcú otvoriť, ale zámok im v tom bráni, alebo majú proti tomu nejakú ochranu?
Reply on: Urbanway 2423 #234608:
Na trolejbusoch SOR, na rozdiel od autobusov, ovláda centrálne tlačidlo všetky dvere, vrátane prvých.
Reply on: Urbanway 2423 #234608:
Krídlo si vodič sám odomyká/zamyká... niektorí vldiči majú odomknuté, preto sa otvorí...
Hlavne pri T-BUS keď padajú semtam palice je blbosť, aby mali zamknuté a potom ešte dlhšie čakanie lebo by museli odomknúť
Reply on: S499.1023 #234609:
Nezbudská Lúčka - Strečno

zast. Strečno sa premenovala na Nezbudskú Lúčku - Strečno, lebo tá zastávka a aj samotná trať vedie cez Nezbudskú Lúčku, priemo cez obec, cez kataster Strečna ani len neprechádza trať, ale oni si nedali svoj názov, lebo hrad...
Reply on: Viko #234602:
Tak toto zmastili jednoznačne Mečiarovci, keď v snahe rozriediť maďarskú menšinu vytvorili paškvil zvaný Trnavský samosprávny kraj.
Reply on: Miro #234600:
Podobný spor bol v Prahe okolo názvu žst. Praha-Zličín. Tá leží na sídlisku Řepy, pri onečnej električiek Sídliště Řepy, tak ju premenovali na Praha-Řepy ale Zličín ihneď reagoval, že je to na ich katastri (hranica katastrov prechádza popred stanicu) a trvajú na tom, mať svoju stanicu, tak to šlo naspäť na Praha-Zličín (konečná metra ZLičín a OC Metropole Zličín, siemenskácka fabrika ZLičín, to všetko leží úplne inde, na opačnom konci Zličína ale Zličínu je to jedno. Oni chcú mať svoju stanicu.
Prečo sa teraz otvára na niektorých autobusoch a trolejbusoch iba jedno krídlo prvých dverí (viem, že aby ľudia nenastupovali), ale nedá sa to od centrálneho otvárania dverí odpojiť úplne?
Reply on: Viko #234606:
Treba si pozrieť ten návrh, a uvidíš, že to sekanie liniek je spravené v prirodzených spádových mestách, napríklad v Smoleniciach, Malackách, Senci, Pezinku či v Modre alebo v Šeknviciach a Cíferi, čiže sa jedná o tie terminály, kde už dnes existujú prípoje na vlaky a linky sú ukončované tam. BSK má na svojich hraniciach (kvôli jeho maličkosti až na svojich hraniciach) významné prestupové body, ktoré fungujú práve na báze spádovosti, preto je možné práve v týchto bodoch useknúť linky premávajúce do BA, ktoré sú výrazne dotknuté kongesciami.
Reply on: Joyki #234603:
Ale ja som nikde o linkách do BA nič nehovoril, tie nech sa pokojne osekajú aj na nulu, ak sa vyriešia nadväznosti a hlavne kapacita vlakov.
Sekanie len kvôli "princípu IDS" pravidlom prvej stanice mi ale vadí, keďže (nepeirodzenou) hranicou kraja sa život nekončí. Linka má predsa smerovať do prirodzeného centra či prestupového uzla, lámanie napríklad 277 v Studienke alebo sekanie väzieb v okolí Trnavy nikomu neprospejú. Na Koškách asi tiež fyzicky nezvládneš natlačiť do vlakov ďalších ľudí. Výstrahou nech sú nám prípady z ČR, kde sa s vaničkou radostne vylieva aj dieťa a obsluha je reálne horšia. Bol by som nerád, keby sme si to potrebovali skúšať na vlastnej koži.
Reply on: Miro #234600:
Myslím že viacero zastávok a pomenovaní je divnývh... Tesco Lamač je v katastri Karlovej Vsi ... a aj stanica Oščadnica je v katastri Čadce.
Reply on: Viko #234602:
Tie lnky by sa nesekali kvôli hraniciam krajov, ale kvôli zlepšeniu obsluhy a princípu IDS (na území BSK).
Reply on: Viko #234602:
To sú linky priame do Bratislavy s mizivou obsadenosťou. Lepšie je ich skrátiť po nejaký prestupný bod a nechať ich behať častejšie, ako menej často ich posielať do kolón pred Bratislavou. Takže týmto nie že kazíme, ale zlepšujeme obsluhu a ešt aj zrýchlujeme prepravu osôb. A vôbec nie v náhodne vybraných oblastiach. Na Žitnom ostrove by tieto liny zostali, lebo obsluhujú obce bez prístupu na železnicu. Treba si pozrieť ten návrh...
Reply on: Joyki #234601:
Len nech sa žiadne linky na hranici nesekajú - aspoň nie do doby, kým sú krajské hranice politická omaľovanka a nie vymedzenia prirodzených regiónov.
Linka sa predsa pri troche snahy dá rozúčtovať medzi dva kraje, nemusíme kvôli tomu kaziť obsluhu náhodne vybraným oblastiam...
Reply on: 810zssk #234599:
Uvažujú síce nad vlastným IDS s vlastným koordinátorom, ale PDO im odporúča sa pripojiť k BID, aj pod ich dispečerský aparát, aspoň teda v priľahlých okresoch, kde prevláda dochádzka do Bratislavy, čo vlastne rieši aj táto štúdia. Bolo by to jednoduchšie a rýchlejšie. Každopádne ich linky prichádzajúce do BSK bude treba riešiť aj z pohľadu financií bez ohľadu, či tam bude alebo nebude IDS, a to hlavne useknutím na hranici a následnými prekladmi CP na spoločných úsekoch, teda už na územi IDS BK.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.