Týmto štýlom by 61 nepremávala už od 16. marca, pretože cestujúci sa vytratili, a teda bezdaci majú zlaté obdobie - autobusy komplet od zadu až po šoféra ich, vysmievaju sa ostatným, čo majú rúška, vyhrážajú sa nožom, opijaju sa, postai a posrati sedia na sedačkach (naozaj, videl a cítil som na vlastné oči), jednoducho ta linka je nepoužiteľna a hrozí tam infekcia, avšak rozhodne iného typu, ako koronavirus (hepatitída). Je to zúfalé, a netuším, ako je možné, že sa môžu vyvážať zadarmo bez lístka porušujúc pravidlá aj hygienické opatrenia, a už vonkoncom nechápem, akým režimom teda funguje nocľaháreň pri letisku, keď takisto postati a posrati a podgurazeni nastupujú do 61 aj ráno. Tym pádom tam nie je dodržiavana hygiena.
A nikto tu linku nerieši... Bezdomovci sa už tešia na nové autobusy isto.
Už zasa? Nerobí toto jeden a ten istý človek stále dokola? Ale tá polícia by tiež mohla byť promtnejšia a účinnejšia. Železničná polícia čo? - to už asi neexistuje, či?
To ano, ale teraz to vyzera, ze nevycerpane a nezazmluvnene eurofondy sa reprogramuju primarne na sanaciu nasedkov koronakrizy, najma podporu zamestnanosti, malych a strednych podnikov a investicie do zdravotnickych zariadeni. Pri obnove vozoveho parku sa navyse neda argumentovat ani podporou domaceho priemyslu, kedze u nas ziaden normalny vyrobca neposobi...
E-vozidla su a boli vzdy financovane ci EU fondami alebo inak, takže tam to take tragicke nemusi byt. Len cesty sa nam tu asi neopravia teraz par rokov.
Plne súhlasím, podľa mňa by bolo najlepšie ísť cestou Innsbrucku kde jednosmernú flotilu kompletne nahradili obojsmernými vozmi. Ak by sa tu spolu s tým postupne vybudovali aj koľajové spojky na tratiach, v prípade mimoriadností (auto v koľajisku a pod.) by bol odstavený iba jeden úsek a nie celá radiála.
Podľa info ktoré mám však niekto kompetentný v DPB ďalšie obojsmerné električky zásadne odmieta
Došlo ku poškodeniu časti podvesnej armatúry výhybky, ktorú vrchári "opravili" tak, že ju odstránili.
Keďže na tejto výhybke dochádzalo občas k nechcenému podhodeniu na manipulačnú trať, netrvalo dlho a bola prechádzajúcim vozidlom kompletne aj s vedením strhnutá.
Po tomto incidente už nebola obnovená.
Nebolo by lepšie keby kúpili tie električky obojsmerné? Lebo ak je pri súčasnom stave vozového parku nejaká výluka s potrebou Kaliforňana tak sa hneď musí meniť pomaly celé linkové vedenie. Pretože aj po tejto kúpe by sme mali stále len 30 ks obojsmerných vozidiel, na druhej strane uznávam že ich nebude treba do Petržalky keď sa dokončí 2.etapa.
Viacere tieto opatrenia vyzeraju fajn ale obavam sa, ze na zasadnejsie investicie, najma do obnovy vozoveho parku mimo uz vysutazenych vozidiel, mozme v dohladnej dobe zabudnut. Podla vypoctov Rady pre rozpoctovu zodpovednost pride Bratislava v suvislosti s prepadom ekonomiky v dosledku koronavirusu len na dani z prijmu fyzickych osob za rok 2020 o 15 az 68 milionov eur.
Toto je to na čo som narážal, že na tých monitoroch v podchode na Trnku to na tej svetlozelenej nie je vôbec vidieť, ani 9 ani 31/39. Ale podľa mňa čierne obrysy čísel sú iba jedna z možností.
N/A
Podľa info ktoré mám však niekto kompetentný v DPB ďalšie obojsmerné električky zásadne odmieta