Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mangas #234031:
Na to zabudni. Neviem či je namieste tento optimizmus. Ľudia sú a aj budú čoraz pohodlnejší. Počet áut sa bude skôr zvyšovať a jazdné doby autobusov a trolejbusov zväčšovať. Ak, tak budúcnosť je v električkovej doprave. Veď aj tu na fóre sú ľudia čo píšu ako sa im oplatí jazdiť autom, pretože s MHD im to trvá 2x tak dlhšie - paradoxne to je preto že tie autobusy a trolejbusy stoja v nekonečných zápchach medzi autami (toto dotyčný zabudli spomenúť). Teraz síce nie, ale až epidémia pominie tak cesty sa zasa zapchajú.
Reply on: mangas #234031:
Škoda len, že tie časy cestovania zatienil spomienkový optimizmus a v skutočnosti boli o dosť dlhšie (na o dosť prázdnejších cestách v tom čase).

Linka 105
https://imhd.sk/ba/galeria-media/552/cestovne-poriadky-vyhladavanie/29944/Linka-105-Zastavka-Masokombinat
Reply on: Jadran #234029:
ktovie, mozno sa to raz zasa vrati, ked bude pokracovat trend v potlacovani individualnej dopravy.. a mozno zas budeme busom z dubravky v raci za 20 min (105), ci na zlatych do polhodky (106), či pod mostom snp za 15 min (101, 112, 115) atd. 🙂
Reply on: mangas #234024:
Preto, lebo éra liniek odvšadiaľ všade už skončila.
Reply on: mangas #234027:
momentálne nie... ak tak je to možno od septembra, popravde mne vyhovuje viac súčasný stav, ale nevadila mi ani 4 ani 5ka, len fakt tie spoje sú lepšie rozložené a aj vyťaženosť
Reply on: N/A #234025:
Pride mi to logicke ze chodia spoje z konecnej na konecnu (v ramci trati).. rovnako chodi 4 z dubravky na zlate ci 9 z karlovky do ruzinova atd
Reply on: mangas #234024:
Áno, ale za cenu večerného a víkendového intervalu 15 minút. Nikomu nič nevnucujem, ale mne sa pri menšom počte liniek s hustými intervalmi cestuje lepšie. Pociťujem pri cestovaní oveľa väčšiu pružnosť. Prídem na zastávku, a nastupujem do prvého, čo prichádza.
Reply on: mangas #234024:
A existuje nejaký dôvod prečo musí mať práve Dúbravka priame spojenie s Račou? Odmysliac si že sa tam dá dostať kombináciou liniek 4 a 3, ktoré teraz jazdia v polovičnom intervale v porovnaní s dobou keď jazdila linka 5, stále je rýchlejšie ísť z Dúbravky najprv autobusom (83/84) a prestúpiť až v centre.
Reply on: Vladimír #234023:
preco? jedine priame spojenie dubravka - raca
Reply on: mangas #234022:
To zatiaľ nikto nevie. Ja osobne dúfam, že nie 🙂
Dobry den, planuje sa po vsetkych tych opravach obnova linky 5 v trase Dubravka - Raca?
Reply on: kecho #234019:
skús hádať ešte raz 😃
Reply on: gejza #234002:
Durkovsky sa pustil do busov? 😁
Reply on: AndyNO #234017:
Práve preto, že sú stanovené čakacie časy.
Pokiaľ príde do stanovenej hodnoty, tak sa čaká. Pokiaľ to do stanoveného čakacieho času nestíha, tak nie. Čakací čas je garanciou len do stanovenej minúty.
Reply on: Valec #234016:
Pokiaľ sú na 225 stanovené čakacie časy, prečo je v CP napísané, že vzájomné čakanie spojov v prípade meškania nie je garantované?
Reply on: ratataj #233996:
Na 225 sú stanovené čakacie časy a tie sa dodržiavajú a dispečeri SL na to v rámci možností dozerajú.Minimálne raz už dokonca čakal aj vlak na bus od Vysokej. Niekedy v lete bude vybudovaný dispečing a ten ich bude nadväznosti strážiť na 100%.

Na 220 sa nevozili ľudia ani k vlaku, kde bus nemá prečo meškať a ľudia by ho teda stíhali. Problém je, že ak nie je nejaká mimoriadna situácia na I/2, tak do BA sa rýchlejšie dostaneš tým autobusom (aj prestupy na MHD sú výhodnejšie) ako vlakom.
Reply on: S499.1023 #234003:
Súhlas s laminátkou.
Reply on: Kami #234012:
Áno, skratka je z nemčiny, a garantujem ti, že každý, čo už v živote šoféroval niečo väčšie ako bielu dodávku, porozumie tej skratke, nech je z akejkoľvek zeme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.