Na 225 sú stanovené čakacie časy a tie sa dodržiavajú a dispečeri SL na to v rámci možností dozerajú.Minimálne raz už dokonca čakal aj vlak na bus od Vysokej. Niekedy v lete bude vybudovaný dispečing a ten ich bude nadväznosti strážiť na 100%.
Na 220 sa nevozili ľudia ani k vlaku, kde bus nemá prečo meškať a ľudia by ho teda stíhali. Problém je, že ak nie je nejaká mimoriadna situácia na I/2, tak do BA sa rýchlejšie dostaneš tým autobusom (aj prestupy na MHD sú výhodnejšie) ako vlakom.
Áno, skratka je z nemčiny, a garantujem ti, že každý, čo už v živote šoféroval niečo väčšie ako bielu dodávku, porozumie tej skratke, nech je z akejkoľvek zeme.
Že čo prosím? Ja ani tej slovenskej vete nerozumiem.
Tým chceli akože povedať, nech napríklad nerobia bezpečnostné prestávky na území SR, pokiaľ to nie je nevyhnutné a nech nezastavujú zbytočne na pumpách a podobne?
Inak, keď už chceli použiť skratku, tak to nie je LKV, ale LKW.
Tak ako nazvať ten symbol "z tejto strany do jednosmerky vchádzať neslobodno" zodpovedajúci dopravnej značke názvu "zákaz vjazdu všetkých vozidiel", ktorý je - chcem veriť, že viacmenej celosvetovo aj nevodičom - intepretovaný ako "tadeto sa nevchádza"?
Čo iné? Ja som sa pýtal, čo je v tomto kontexte nepostačujúce/nevhodné na suchom oznam "mimo prevádzky"? Nič menej, nič viac. Osobne, textácia oznamu na zablokovaných dverách je podľa mňa niekde na konci toho, čo by bratislavská hromadná potrebovala riešiť, ale keď sa to tu už omieľa...
Ok, čiže ideme riešiť ešte niečo úplne iné. Fajn. Takeaway tejto diskusie: vážne sa nedá vyhovieť všetkým & čo šotouš, to INÝ názor. Spravte si vlastný dopravný podnik alebo čo. Howgh.
Akože to by fakt nestačilo verzálkami "mimo prevádzky / out of service" (a prípadne piktogram "zákaz vjazdu všetkých vozidiel")? Veď keď je ten oznam nalepený na dverách, tak sa asi nebude týkať klimatizácie. A to, že majú použiť iné, snáď ľuďom docvakne bez asistencie. (A keď nie, nech teda čakajú na ďalší spoj. Čosi mi vraví, že budú smutní.)
Chápem, že na tradíciu "NEOZNAČENÝ CESTOVÝ LÍSTOK JE NEPLATNÝ!" sa v 21. storočí patrí nadviazať trochu inou kultúrou komunikácie, ale je práve toto prípad, kedy to treba riešiť? Nie je to z extrému do extrému?
najväčšou slabinou IDS BSK je fakt, že autobusovú dopravu prevádzkuje realitný agent bez akýchkoľvek odborných znalostí v oblasti verejnej hromadnej dopravy osôb
OT: Chcem sa vás spýtať, či neviete niekto o nejakom softvéri, ktorý umožňuje robiť online hovor s videom s tým, že by bola mnou určená tarifa za daný hovor. (Do firmy potrebujem kvôli poradenstvu účtovať zákazníkom daný hovor). Ďakujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ceres