Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #234005:
Že čo prosím? Ja ani tej slovenskej vete nerozumiem.
Tým chceli akože povedať, nech napríklad nerobia bezpečnostné prestávky na území SR, pokiaľ to nie je nevyhnutné a nech nezastavujú zbytočne na pumpách a podobne?

Inak, keď už chceli použiť skratku, tak to nie je LKV, ale LKW.
Reply on: Ike #234008:
Tak ako nazvať ten symbol "z tejto strany do jednosmerky vchádzať neslobodno" zodpovedajúci dopravnej značke názvu "zákaz vjazdu všetkých vozidiel", ktorý je - chcem veriť, že viacmenej celosvetovo aj nevodičom - intepretovaný ako "tadeto sa nevchádza"?
Reply on: color #234007:
Čo iné? Ja som sa pýtal, čo je v tomto kontexte nepostačujúce/nevhodné na suchom oznam "mimo prevádzky"? Nič menej, nič viac. Osobne, textácia oznamu na zablokovaných dverách je podľa mňa niekde na konci toho, čo by bratislavská hromadná potrebovala riešiť, ale keď sa to tu už omieľa...
Reply on: ceres #234006:
"piktogram "zákaz vjazdu všetkých vozidiel"

wat? 😲
Reply on: ceres #234006:
Ok, čiže ideme riešiť ešte niečo úplne iné. Fajn. Takeaway tejto diskusie: vážne sa nedá vyhovieť všetkým & čo šotouš, to INÝ názor. Spravte si vlastný dopravný podnik alebo čo. Howgh.
Reply on: color #233997:
Akože to by fakt nestačilo verzálkami "mimo prevádzky / out of service" (a prípadne piktogram "zákaz vjazdu všetkých vozidiel")? Veď keď je ten oznam nalepený na dverách, tak sa asi nebude týkať klimatizácie. A to, že majú použiť iné, snáď ľuďom docvakne bez asistencie. (A keď nie, nech teda čakajú na ďalší spoj. Čosi mi vraví, že budú smutní.)

Chápem, že na tradíciu "NEOZNAČENÝ CESTOVÝ LÍSTOK JE NEPLATNÝ!" sa v 21. storočí patrí nadviazať trochu inou kultúrou komunikácie, ale je práve toto prípad, kedy to treba riešiť? Nie je to z extrému do extrému?
Reply on: Jadran #234000:
Nie, len sa doplnia oznamy na vozidlá, ktoré sa vracajú do premávky po opravách.
Reply on: color #233997:
Keď to chceš, máš to mať. Dvere nie sú out of order ale out of service alebo out of use.
Reply on: ratataj #233996:
najväčšou slabinou IDS BSK je fakt, že autobusovú dopravu prevádzkuje realitný agent bez akýchkoľvek odborných znalostí v oblasti verejnej hromadnej dopravy osôb
Reply on: Jadran #234000:
čítali tunajšiu diskusiu 😁 😁 😁 😁 😁
Reply on: color #233997:
Teraz ich vážne idú vymieňať za nové?
Niekto sa musí hrozne nudiť...
Reply on: color #233997:
Out of order neimplikuje pokazene dvere? 😂 (iba zartujem)
OT: Chcem sa vás spýtať, či neviete niekto o nejakom softvéri, ktorý umožňuje robiť online hovor s videom s tým, že by bola mnou určená tarifa za daný hovor. (Do firmy potrebujem kvôli poradenstvu účtovať zákazníkom daný hovor). Ďakujem. 🙂
Som dosť zvedavý, akú chybu miestni šotouši nájdu tentokrát. Pretože viem, že nejakú nájdu 🤔 😉
Reply on: Joyki #233986:
220 vozila vzduch, nikto z tej časti Záhoria nepôjde s prestupom, keď má priamy spoj. O to viac, že v podstate neexistuje prípoj bus/vlak, pretože ak mešká bus vlak nečaká a opačne. Ak padne aj 225, ta to bude presne na tom nečakaní. Kým ešte jazdila S25, bol stanovený čakací čas a vlaky sa čakali. Žiaľ, veľkou slabinou IDS BK je, že hoci je jednotná tarifa, tak sa aj tak hrá na svojom piesočku a ZSSK a tvári že čo mi máme s autobusmi a SL tiež nechápe prečo by mali čakať na vlak.
Reply on: yellowcaptcha #233994:
Už som písal, mám poslať žiadosť s BČK poštou, po vybavení mi ju pošlú naspäť 🙂

Samozrejme, že to nespravím, keďže ako VŠ študent mám PCL na ISIC-u a aj keď ho momentálne veľmi nemám kde využiť, stále je to veľmi dôležitý preukaz. Preto aj to zadržanie na dva dni za normálnych okolností môže skomplikovať študentovi napr. prístup na internát.
Reply on: 3pa3ck3 #233993:
Mne sa to odôvodnenie a potreba zadržať fyzicky nosič (respektíve ho iba predložiť, kedže podľa iných komentárov pod daným článkom niektorým nebolo potrebné kartu zadržať) tiež zdá absurdná...

Skús prípadne napísať e-mail, že ako to plánujú riešiť keď všetky predajne zatvorili – zaujímalo by to aj mňa...
Reply on: yellowcaptcha #233992:
Moja naivná predstava bola, že tak, ako sa v systéme dá zaznamenať platnosť PCL od nasledujúceho dňa, tak isto sa dá nahrať do systému, že od nasledujúceho dňa neplatí. Teda pri kontrole v deň stornovania by sa nič nestalo, ale pri ďalšej kotrole ju vymaže revízor, keďže podľa jeho prístroja bude neplatná.
Reply on: 3pa3ck3 #233990:
Podľa tohoto príspevku na odkaze nižšie je to preto, že „pre úspešné stornovanie zakúpeného PCL je nutné ponechať BČK, resp. BMK kartu na pobočke do ďalšieho dňa (áno, čítate správne, musíte tam ponechať vašu BMK, ktorá je vlastne bankomatová karta). Podľa pani na priehradke je to preto, lebo akýkoľvek zápis na kartu v deň stornovania, napr. pri kontrole revízorom, by zrušil storno a znovu aktivoval PCL, ktorý ste mali pôvodne na karte“.

https://imhd.sk/ba/doc/sk/18884/Docasne-znizenie-cien-rocnych-elektriceniek-v-IDS-BK?dfpi=35#35

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.