Že čo prosím? Ja ani tej slovenskej vete nerozumiem.
Tým chceli akože povedať, nech napríklad nerobia bezpečnostné prestávky na území SR, pokiaľ to nie je nevyhnutné a nech nezastavujú zbytočne na pumpách a podobne?
Inak, keď už chceli použiť skratku, tak to nie je LKV, ale LKW.
Tak ako nazvať ten symbol "z tejto strany do jednosmerky vchádzať neslobodno" zodpovedajúci dopravnej značke názvu "zákaz vjazdu všetkých vozidiel", ktorý je - chcem veriť, že viacmenej celosvetovo aj nevodičom - intepretovaný ako "tadeto sa nevchádza"?
Čo iné? Ja som sa pýtal, čo je v tomto kontexte nepostačujúce/nevhodné na suchom oznam "mimo prevádzky"? Nič menej, nič viac. Osobne, textácia oznamu na zablokovaných dverách je podľa mňa niekde na konci toho, čo by bratislavská hromadná potrebovala riešiť, ale keď sa to tu už omieľa...
Ok, čiže ideme riešiť ešte niečo úplne iné. Fajn. Takeaway tejto diskusie: vážne sa nedá vyhovieť všetkým & čo šotouš, to INÝ názor. Spravte si vlastný dopravný podnik alebo čo. Howgh.
Akože to by fakt nestačilo verzálkami "mimo prevádzky / out of service" (a prípadne piktogram "zákaz vjazdu všetkých vozidiel")? Veď keď je ten oznam nalepený na dverách, tak sa asi nebude týkať klimatizácie. A to, že majú použiť iné, snáď ľuďom docvakne bez asistencie. (A keď nie, nech teda čakajú na ďalší spoj. Čosi mi vraví, že budú smutní.)
Chápem, že na tradíciu "NEOZNAČENÝ CESTOVÝ LÍSTOK JE NEPLATNÝ!" sa v 21. storočí patrí nadviazať trochu inou kultúrou komunikácie, ale je práve toto prípad, kedy to treba riešiť? Nie je to z extrému do extrému?
najväčšou slabinou IDS BSK je fakt, že autobusovú dopravu prevádzkuje realitný agent bez akýchkoľvek odborných znalostí v oblasti verejnej hromadnej dopravy osôb
OT: Chcem sa vás spýtať, či neviete niekto o nejakom softvéri, ktorý umožňuje robiť online hovor s videom s tým, že by bola mnou určená tarifa za daný hovor. (Do firmy potrebujem kvôli poradenstvu účtovať zákazníkom daný hovor). Ďakujem.
220 vozila vzduch, nikto z tej časti Záhoria nepôjde s prestupom, keď má priamy spoj. O to viac, že v podstate neexistuje prípoj bus/vlak, pretože ak mešká bus vlak nečaká a opačne. Ak padne aj 225, ta to bude presne na tom nečakaní. Kým ešte jazdila S25, bol stanovený čakací čas a vlaky sa čakali. Žiaľ, veľkou slabinou IDS BK je, že hoci je jednotná tarifa, tak sa aj tak hrá na svojom piesočku a ZSSK a tvári že čo mi máme s autobusmi a SL tiež nechápe prečo by mali čakať na vlak.
Už som písal, mám poslať žiadosť s BČK poštou, po vybavení mi ju pošlú naspäť
Samozrejme, že to nespravím, keďže ako VŠ študent mám PCL na ISIC-u a aj keď ho momentálne veľmi nemám kde využiť, stále je to veľmi dôležitý preukaz. Preto aj to zadržanie na dva dni za normálnych okolností môže skomplikovať študentovi napr. prístup na internát.
Mne sa to odôvodnenie a potreba zadržať fyzicky nosič (respektíve ho iba predložiť, kedže podľa iných komentárov pod daným článkom niektorým nebolo potrebné kartu zadržať) tiež zdá absurdná...
Skús prípadne napísať e-mail, že ako to plánujú riešiť keď všetky predajne zatvorili – zaujímalo by to aj mňa...
Moja naivná predstava bola, že tak, ako sa v systéme dá zaznamenať platnosť PCL od nasledujúceho dňa, tak isto sa dá nahrať do systému, že od nasledujúceho dňa neplatí. Teda pri kontrole v deň stornovania by sa nič nestalo, ale pri ďalšej kotrole ju vymaže revízor, keďže podľa jeho prístroja bude neplatná.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
gejza