Papyr: Keď to viem ja a vedel to aj starosta tej obce (neviem si spomenúť na meno) čo dostala tých 13 mil. na reko ciest, tak neviem prečo by to nemali vedieť aj iný. Už si musia zvyknúť, že úradníci v Bratislave im nevložia všetko do úst. O tom je prechod kompetencí na samosprávy.
Galiyosha: Tanky Ik280 sú už dávno po svojej životnosti. Majú od 15 do 13 rokov. Ich životnosť by mala byť 8 až 10 rokov.
Vazeni prosim vas kto sa vyznate, ozvitr sa ...:-) Neviem ci sa mi to sniva alebo je to realita, ale chodi cez vikend nejaky spoj do Vrakune (a nove sidlisko) aj z inakade ako 97 z Petrzalkya Podunajskych (79)? Potrebujem sa ta dostat z mesta, a to nechapem akoze mam ist najprv do Petrzalky alebo Podunajskych?
a uz si videl aby sa dvaja ludia v autobuse pohybovali sposobom, ze jeden sa otaca s druhym na jeho chrbte? a pritom bezohladne do kazdeho naraza? ludia sa nepohybuju tak ako batoh, ale niektori su horsi nez batoh:)
Mohol, ale tu nejde o miesto. Jednak papyr nepisal (myslim), ze by platil za batoh. A za dalsie tu ide o to, aby ho mal tak ulozeny, ze ostatnym nezavadzia (napr. stoji debilne pri dverach a pod.), pripadne nevraza tym batohom do inych ludi ked sa otaca na mieste (co sa na 99% vzdy stava - preto sa aj ludia na to stazuju) a pod. On pisal, ze je si ho neda dolu z pliec, lebo si setri ramena, ci krize. To som mal najma na mysli.
preco ? ak mam za velky batoh zaplatit cestovne ako za (ak sa nemylim) normalneho cloveka, tak preco by som s tym batohom nemohol aj zabrat rovnako miesta ?
ocuj to s tym batohom - to asi pisal niekto iny za teba - nie? Ked mas tak rad svoj chrbat - zober si taxik, alebo neobmedzuj inych cestujucich s tvojou batozinou.
Ale klud! Samozrejme ze mal pravdu: za stav vozidiel moze jedine a jedine DPB. Nikto iny! Lenze to este samo o sebe nevyvracia fakt, ze Vrakosa je zvratenej konstrukcie.
No pozri mam na to aj tak nazor taky, ze tie odlisnosti medzi tymi typmi vozidiel su zanedbatelne, pokial je voz udrziavany. Keby to tak bolo v Bratislave, nemali by sme sa o com hadat, lebo by neboli prepadnute sedacky ani v Karose ani v Ikaruse. Kurilo by sa tiez vsade. Podlaha by nikde nebola vytrhana a dvere by sa vsade zatvarali.
A mne osobne sa sedi lepsie v Karose ako v Ikaruse. Najma v tych Zlinerackych sedadlach.
Presne to! V klbe na mna nekvapka zmes vazeliny a vody, sedadla nie su prepadnute a operadla nie su krive. V 280 sa sedi pohodlnejsie ako vo Vrakose. A to je fakt. Navyse sa im neodlupava podlaha. A Ik280 dokaze velmi dobre kurit, ale treba to zapnut, co vela vodicov nevie. A ked sa vacsinou vozim, tak jedine co kuri su vraciky CNG.
Na zastavke Novy most este nevisia nove CP! V smere do mesta su tam len stare pre linky 4 a 12 a v opacnom smere NIC!!! (stav o 14.30)
Na Hlavnej stanici na informacnej tabuli zas beha napis "Linka 1 docasne premava obojsmerne cez Tunel"!!! A pritom isla cez Jesenskeho....(stav o 13.15)
COLOR