Do Business centier sa chodí na 7:00 či 7:30?
Silno pochybujem.
Najväčšie balíky to tam vozí po 8:00.
Aj to hlavne L61.
Veď aj ja som myslel zachádzku z Rožnavskej k N.Mestu.
Viem, ze bola. Len aku logiku ma subeh 96/98 od Baumaxu do Ovsista? Mozno by 96 bola lepsia ako vymetak Prievozskej a cez Apollo.
Ved povodne bola planovana 96 cez Sustekovu a 68 cez Bosakovu, len niekto za 15 rokov nedokaze vybudovat tu odbocku z mosta na Bosakovu.
Po príchode vlakov väčšina ide prvým busom, čo príde. V mojom prípade 196 o 6:25, a veru väčšina nastúpi tam. Takisto medzi 7:15 a 7:35 vidím, že 196 je full zo stanice, takže nie, väčšina nečaká na 50.
Pardon, neviem prečo som vychádzal z toho, že ráno je už teraz na oboch interval 20 min, preto som si myslel, že zmena intervalu 196 z 20 na 10 min by bola posilnenie o 100 %.
Je to trošku problematické práve kvôli tým business centrám pri Avione by sa 96 nemala moc osekávať. Už 15 min interval je v rannej špičke neatraktívny. Navyše, koľko ľudí reálne ide na 196? Vypisujeme tu všeličo, ale možno by bolo zbytočné posilňovať 196, ak väčšina ľudí čaká na linku 50.
Áno, na L96 je potrebný ráno 15 min. int. smer Letisko. Oproti Avionu je množstvo business centier kam dochádza ráno do práce množstvo ľudí.
Zachádzka L96 ráno na ŽST NM by nemusela byť riešená cez Bojnickú a Vajnorskú ale jednoduchým odbočením pri KAMO doprava, následne obslúžiť zastávku ŽST NM a späť po Tomášikovej napojiť sa na svoju trasu. Tak ako to navrhol TomJ v #233646.
Ale v mojom návrhu ide 96 v rannej špičke z 15 na 20 min, preto je menej poradí. Aj tak v tom čase je Avion zatvorený, takže Letisko-Max. Hella nepredpokladám ako nezvládnuteľný dopyt v tomto čase. Vyrovnávačky vychádzajú 25 min na kolo, rozloženie je už vecou potreby.
Vajnorská stojí už pred križovatkou s Odborárskou. Každý deň ináč no tendencia je vzrastajúca bežne po križovatku s Magnetovou.
Z Odborárskej sa tlačí silný prúd od Rače a obrátka smer von z mesta je až na ďalšom prejazde čo tiež spomaluje plynulosť.
L58 už boli dvakrát posunuté odchody lebo decká nestíhali nástup do školy na Odborárskej.
Najviac sa mi pozdáva zavedenie zachádzok L96 od letiska cez žst Nové Mesto ak je teda potrebné skoro ráno držať int. 15 min.na letisko.
Ideal by bolo posilniť aj L50 na problémovú hodinu.
L96 v Ovsišti bol pokus už v roku 2011, kedy to vydržalo od augusta do začiatku septembra...
Tam by sa zišla posilová linka (na spôsob L131) v rannej špičke po príchodoch vlakov tým najvyťaženejším smerom (neviem teda či je to smer Trnavské mýto alebo smer Ružinovská/Tomášikova)
To by sa ti na Bosakovej podakovali za zrusenie zastavky Ked ako jeden bonus by mali chodit 10 minut pesi a ako extra bonus by mali podchod k Euba.
To ju uz mozes rovno ukoncit na Muchovom ako 95...
"Nové kol'ajnice holi na začiatku prevádzky zhrdzavené, čo mohlo sposobovať počiatočné škrípanie,najma v oblúku s malým polomerom (nad Jurigovým námestím)."
V prvych tyzdnoch to aspon v obluku Tilgnerova neskripalo, ale teraz uz skripe vsetko co ide okolo a cim dalej tym viac. A kvoli velkemu polomeru sme ani mazadlo nedostali.
Čo máš s kolónou na Vajnorskej? Kolóna je len smerom CMO, odbočenie k ŽST býva na max 2 zelené....
Áno, 07:30 tade chodím prakticky denne....
Tá 96 čo by obslúžila Vajnorskú a nazad po Bojnickej nie je na zahodenie nápad. Tým padom by aj zanikla linka 196, nakoľko by bola v 100% trase krytá.
Druhá otázka znie, keď chce dakto posilniť 196, je nutné aby jazdila až na Prokofievovu? Keď ňou náhodne jazdím ráno v protismere špičky do Petržalky, tak býva vždy od Prístavného mosta docela prázdna. Resp nič také hrôzostrašné. Nemohla by ísť k EUBA a ukončiť sa na Ovsišti?
david1
Kopec personálu k nemocnici.
Smer CMO vybaví dosť aj Predmestie a teraz presmerovaná L4.