Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #23327:
Jéééj! To aj u vás je taký blbý zvyk odkladať tašky na sedadlo. Opäť neviem ako v BA, ale aspoň u nás je to zahrnuté aj v prepravnom poriadku, že je to zakázané.
Čo sa týka deťúrencov, myslím, že železnica to má ošetrené tak, že deti do 6 rokov sa prepravujú zadarmo, ak obsadia 1/2 miesta na sedenie. Ak obsadia vlastné sedadlo, platia zľavnené cestovné. Ale asi sa to nedodržiava 🙂

Re #23328 J: 😕

Re #23334 si: Teraz sa nebudeme baviť o čistote podlahy. Je však iróniou, keď sa niekto nevnestí do busu, pritom je v ňom plno školákov s taškami na chrbtoch. Keby ich dali na zem, tak by sa vošlo viac ľudí. Kým som chodil na strednú školu, existoval zvyk, že ak jeden kamoš sedel a ostatní stáli, všetci mu na kolená naukladali svoje tašky.
Prave sa veziem v MHD Ba c 37 so zastavenim v Lamaci o 5:09 To co tento autobus vydava za zvuky je nieco strasne! Piska, co piska priam mu reve klinovy remen v motore, vsetko tu bucha no proste vrak na kolesach! Keby som mal v takomto tech. stave auto, tak mi zoberu aj rodny list nielen tech. preukaz!
Reply on: Spectre #23308:
tak sa pozri kolko sa nam uz rozpadlo ik280 a museli byt vyradene, tie ale nevidis zeby sa "rozpadavali", tie proste len naraz rupnu a mozu ist do srotu...

Re #23312 Vladimír: a kde ju ma mat ? ma skolak drzat v rukach niekolko kg vaziacu skolsku tasku alebo ju ma smarit na tu "cistu" podlahu ?

Re #23317 fobust: konstrukcia vlecky a kabiny vodica mi moze byt ako cestujucemu ukradnuta, sedadla su urcite pohodlnejsie ako napriklad drevene v TAMoch, ked vies o miestach kde si nohy nezmestis, tak si na ne proste nesadaj, ja mam skor obdobny problem v ikarusoch ze si nemam kam dat nohy (a miest na sedenie na ktorych tento prob nie je je v tych vozoch velmi malo)

Re #23327 J: cestujuci s taskou/ruksakom zaberie najmenej miesta ostatnym ked si sadne a batozinu si da na kolena, takze treba zaviest do tarify, ze dochodcovia bez batoziny su povinni pustit sadnut ziaka s ruksakom 😃
Reply on: galiyosha #23332:
Žeby DPB vyhovel žiadosti hotela IBIS že sa im klienti nemôžu celú noc vyspať? 😉 V každom prípade to nie je šťastné riešenie... A taktiež rozhodenie odchodov 5 a 9, hlavne cez víkend, otras!
Po 21 h uz z Kapucinskej nejde smer Tunel jedina elektricka? Tak to je velmi neprijemne -- ved Zochova/Kapucinska je pomerne hojne vyuzivany prestupovy uzol... 😞

Dojazdy su fakt super, bodaj by sa to postupne zaviedlo na vsetkych linkach, kde je to mozne.
Pochopil som správne, že po deviatej večer z Kapucínskej do Karlovky 0 bodov? Resp. výhliadková jazda linkou 1 od Forumu?
Ak to tu este nebolo spomenute, od zajtra je zmenene cislovanie nastupist na ASMN ...
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1202520
*****!!!!!!!!!!!!!!!!!
Už aby prebehla fiškálna decentralizácia aby tie ich hladové doliny nežili z našich prachov a vymysleli si ine financovanie.
Vladimír: Pokutovaní by títo ľudia byť nemali, ale DP by mal spraviť nejakú informačnú kampaň, že by ľudia nemali mať batohy na chrbte, bo to zaberá miesto pre cestujúcich a že by ich mali držať v ruke alebo ich položiť na zem.

Ale pokutoval by som ženské, ktoré prídu ku sedadlu, položia si naň tašky a ostanú stáť. Nemáš lístok, bum pokuta a hotovo. A nie desať násobok ako je to podľa prepravného poriadku ale aspoň 20násobok.
Viem preháňam to, ale hento ma vie rozčúliť do zúrivosti. Takisto keď si mamička posadí svoje detsko na kolená a ona zostane stáť. Ja som sedel buď mame na kolenách, alebo som stál.
Asi by som spravil zmenu v tarife tak, že dieťa do 6 rokov má nárok na prepravu zdarma buď keď stojí, je v kočári, alebo sedí niekomu na kolenách. Inak nie a musí zaplatiť polovičné cestovné. A doplnok pre oponentov: Dieťa do 6 rokov sa nesmie pohybovať bez sprievodu vodiča.

Mne sa tiež lepšie vozí v Karose ako v Iku,ale je to asi len preto, ako naše Ik vyzerajú a to, že ich dizajn je hodne starí, pričom Karosy sa ako tak dajú.
Inak keď prišli Ik4X5 tak si moji kamaráti mysleli, že sú to Karosy a boli veľmi prekvapený, keď som im tvrdil a neskôr dokázal, že sú to Ikarusy.
Reply on: tr3mp #23315:
Ale ja som nenapísal, že som ZA toto ustanovenie. Ja som iba uviedol, že hlasovacia otázka zmysel má, pretože takéto ustanovenie existuje. A teraz je na odpovedajúcich, aby vyjadrili svoj názor. Ja osobne som hlasoval za to, že tento druh "previnilcov" nemá byť pokutovaný. Myslím si ale, že na pokyn oprávneného pracovníka DP, či odoôvodnenému návrhu od iného cestujúceho je povinný batoh dať dole.
Reply on: dusoft #23309:
A KTO NOSI SKOLSKU TASKU? NAJRADSEJ MAM KED MI NOU TLACIII DDDOOO BBBRRRUUUCCCHHHAAA, aa a pod cicka pritlac.
Reply on: sharkie #23323:
Nemylis sa, Romanova bude idealnym riesenim.
viem, ze je to momentalne trochu mimo temy, ale potrebujem poradit. ked chcem ist do DK Zrkadlovy haj, na ktorej zastavke je najlepsie vystupit z autobusu - tipujem, ze na Romanovej, ale neviem, ci sa nemylim...
Netreba zabudat, ze za velky batoh by sa malo platit. Hoci aj mna by to donutil iba revizor 🙂
Som zvedavý na tie nové CP, obzvlášť na večerný rozsah linky 5 a zakomponovanie linky 7 k linke 5, doteraz to bola vždy bieda.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: fobust #23317:
O.K. ja netvrdim, ze karosa je super - nikdy som to nikde nehovoril. Ale ked to citam a znova vidim, ako sa s m@artinom "hadate" tak mi to neda - lebo by ste mali mat argumenty, ktore su spravne.

Ano mas pravdu - karosa nie je moc good kontrukcia a asi je aj zvratena, co sa m@rtinovi nebude pacit. Tak isto sa da argumentovat, ze pri rovnakej neudrzbe vydrzi menej, ako napr. ik280 - ale to je zavdzajuce podla toho hodnotit kvalitu konstrukcie. Ani ik4xx nevydrzi tolko bez udrzby.

Tak isto, ako m@rtin hovori, ze pozri sa inde, v akom su stave - takze z toho automaticky vyplyva, ze je to good konstrukcia. To sa myli. Z toho len plynie, ze sa o ne staraju tak, aby vyzerali dobre.

Takze sa hadajte, ale pouzivajte rozumne argumenty a spravne najma, aby aj ostatni nieco z toho mali 😃.
Reply on: Andrej (Anndy008) #23316:

Ked odhliadnem na technicky stav, tak stale mozem povedat, ze ma potomu konstrukciu vlecky, klaustrofobnu kabinu, blbe sedadla na ktorych ma po 20 minutach boli zadok. K tomu pri nemam kam dat nohy ked sedim otoceny dozadu nad druhou napravou na oboch stranach a nad tretou na strane dveri. Dvere same o sebe su tiez davno prekonana konstrukcia. Dalsia konsturkcna zvrhlost je vyska podlahy, na autobus co ma motor vzadu a hanciu 3. napravu je zbytocne vysoka. Ikarus 282 co mal motor vzadu a hnanu 3. napravu mal uz od 3. dveri nizsiu podlahu. Bohuzial to neslo do seriovej vyroby. Preco? Neviem. Asi preto, preco sa aj T3 vyrabali do 1989 so zrychlovacom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.