Reply on: J #23327:
Jéééj! To aj u vás je taký blbý zvyk odkladať tašky na sedadlo. Opäť neviem ako v BA, ale aspoň u nás je to zahrnuté aj v prepravnom poriadku, že je to zakázané.Čo sa týka deťúrencov, myslím, že železnica to má ošetrené tak, že deti do 6 rokov sa prepravujú zadarmo, ak obsadia 1/2 miesta na sedenie. Ak obsadia vlastné sedadlo, platia zľavnené cestovné. Ale asi sa to nedodržiava
Re #23328 J:
Re #23334 si: Teraz sa nebudeme baviť o čistote podlahy. Je však iróniou, keď sa niekto nevnestí do busu, pritom je v ňom plno školákov s taškami na chrbtoch. Keby ich dali na zem, tak by sa vošlo viac ľudí. Kým som chodil na strednú školu, existoval zvyk, že ak jeden kamoš sedel a ostatní stáli, všetci mu na kolená naukladali svoje tašky.
fobust
Ked odhliadnem na technicky stav, tak stale mozem povedat, ze ma potomu konstrukciu vlecky, klaustrofobnu kabinu, blbe sedadla na ktorych ma po 20 minutach boli zadok. K tomu pri nemam kam dat nohy ked sedim otoceny dozadu nad druhou napravou na oboch stranach a nad tretou na strane dveri. Dvere same o sebe su tiez davno prekonana konstrukcia. Dalsia konsturkcna zvrhlost je vyska podlahy, na autobus co ma motor vzadu a hanciu 3. napravu je zbytocne vysoka. Ikarus 282 co mal motor vzadu a hnanu 3. napravu mal uz od 3. dveri nizsiu podlahu. Bohuzial to neslo do seriovej vyroby. Preco? Neviem. Asi preto, preco sa aj T3 vyrabali do 1989 so zrychlovacom.