Tak to je hlúposť. Voda ktorá ostane po umytí sa predsa dá ofúkať. Teda za predpokladu, že sa na umývanie autobusov použije linka na úrovni 21. storočia.
toto nie je dôvod aby autobusy chodili zafúľané tak, že sa nedá stlačiť bez zašpinenia sa ani vonkajšie dopytové tlačidlo.
Bezpečne znamená, že sa tam vozidlo otočí zo svojho pruhu, bez toho, aby zachytávalo pri odbočovaní pevné prekážky a bez toho, aby muselo jazdiť po obrubníkoch, čo je v tomto prípade splnené. Odparkované autá nie sú prekážkou bezpečnosti, ale plynulosti dopravy.
Poslednú dobu je to neskutočna patália, komu môžem poslať bukrétu? Však mali plány na nákup nových umyvárok a teda neviem či ich obstarali alebo sú tak poruchové a pri najhoršiom mohli najať brigádnikov aby nejazdili krásne čierne a zasolené kde nevidno už ani ev.č. ani EČV
Presne ako napísali Ike a 810zssk - áno aj ja viem o prípadoch, keď sa tam točili rôzne kĺbaky počas MS v hokeji ale tiež aj 15m. voz. Ale narážal som na to, že napr. aj pri Technopole najmä ešte keď chodili IK 435 či karosy, keď voz nemal dobrý rajd na ľavé odbočenie, tak voz na L83 pri otáčaní vyšiel na obrubník (nie úplne najnižší), lebo sa v rámci rozmerov pruhov neotočil. Teraz u sorov to možno už nebude problém.
Zdôraznil by som slovo "bezpečne". Vybočenie do priebežného jazdného pruhu v kombinácii s odparkovaným provinčným shareholderom pred Širokého hotelom v BUS pruhu a vrešťadlom zalomenia kĺbu nepovažujem úplne za definíciu "bezpečne".
To by aj prešli (trolejbusy sa tam v prípade mimoriadnosti obehnú, keď ten odstavený vylezie na chodník) ale najmä tvar obratiska neumožňuje otáčanie od Trnavskej.
No tak koľajnice samozrejme nie sú pevne zabetónované, tie sú pružne uchytené. Pevná jazdná dráha nahrádza pražce (podvaly), takže sa to nemusí podbíjať, je to náročnejšie na presnosť a dodržiavanie technologických postupov pri stavbe ale potom sa to zasa nemusí podbíjať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023