Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Foltest #233166:
Poslednú dobu je to neskutočna patália, komu môžem poslať bukrétu? Však mali plány na nákup nových umyvárok a teda neviem či ich obstarali alebo sú tak poruchové a pri najhoršiom mohli najať brigádnikov aby nejazdili krásne čierne a zasolené kde nevidno už ani ev.č. ani EČV
Reply on: Foltest #233166:
Ked umyvarka viac nejde ako ide. Umyje sa par vozov a opat sa pokazi
Reply on: ivanbuto #233164:
Super 🙂 Dik za info.
V Petrzalke prave prebieha velky umyvaci den, takze konecne aspon na niektorych vozoch bude vidno aj cislo linky. Aspon na par dni.
Reply on: Solider #233160:
Presne ako napísali Ike a 810zssk - áno aj ja viem o prípadoch, keď sa tam točili rôzne kĺbaky počas MS v hokeji ale tiež aj 15m. voz. Ale narážal som na to, že napr. aj pri Technopole najmä ešte keď chodili IK 435 či karosy, keď voz nemal dobrý rajd na ľavé odbočenie, tak voz na L83 pri otáčaní vyšiel na obrubník (nie úplne najnižší), lebo sa v rámci rozmerov pruhov neotočil. Teraz u sorov to možno už nebude problém.
Reply on: 810zssk #233162:
Pokiaľ viem, tak sa to už testovalo a výsledky boli OK, ale preverím si to. 🙂
Reply on: S499.1023 #233156:
Obom veľká vďaka 👍
Reply on: Solider #233160:
Všimni si slovo "každý". Išiel si tade na MBCC, alebo SORke?
Reply on: Solider #233160:
Zdôraznil by som slovo "bezpečne". Vybočenie do priebežného jazdného pruhu v kombinácii s odparkovaným provinčným shareholderom pred Širokého hotelom v BUS pruhu a vrešťadlom zalomenia kĺbu nepovažujem úplne za definíciu "bezpečne".
Reply on: Mike #233140:
Prečo by sa na U-turne za zimákom nemal otočiť kĺbak? Ja som sa tam s kĺbakom otočil v pohode.
Reply on: Petto #233151:
Podstatná je šírka stredového ostrovčeka, autobus sa nebude točiť naprieč jazdnými pruhmi ako drôtolez na Trenčianskej.
Reply on: Ričard #233155:
To by aj prešli (trolejbusy sa tam v prípade mimoriadnosti obehnú, keď ten odstavený vylezie na chodník) ale najmä tvar obratiska neumožňuje otáčanie od Trnavskej.
Reply on: S499.1023 #233156:
Dík za upresnenie.
Reply on: Andy #233153:
No tak koľajnice samozrejme nie sú pevne zabetónované, tie sú pružne uchytené. Pevná jazdná dráha nahrádza pražce (podvaly), takže sa to nemusí podbíjať, je to náročnejšie na presnosť a dodržiavanie technologických postupov pri stavbe ale potom sa to zasa nemusí podbíjať.
Reply on: gejza #233142:
Skôr nie ako áno. Pochybujem, že tam prejdú dva vozy okolo seba.
Reply on: Andy #233153:
Formou meskania a technologiou vyhovoriek Ftacnikom pocnuc a Vallom konciac 🙂
Reply on: FFF13 #233152:
V Karlovke na novej trati je pevná jazdná dráha (koľajnice sú pevne zabetónované do jedného celku) a ďalej je otvorený zvršok (koľajnice sú pružne uložené v kamennom násype). To druhé si vyžaduje viac údržby (podbíjanie).
Mám jednu takú laickú otázku: akou formou/technológiou/... je robená nová trať v Karlovke a Dúbravke? Myslím niečo ako pevná jazdná dráha atď. Viem že od Segnerovej po obratisko KV je niečo a od obratiska po Damborského je niečo iné.
Reply on: henko151 #233141:
Ak sa otoci pri hoteli, su tam potencialne az 4 pruhy , 3 pruhy + odstavny pruh .. To klbak da v pohode. Na Bajkalskej su len 3.
Reply on: Adam3 #233149:
Pozeram ze mi to zhorsilo kvalitu tak skusim iba takto

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.