Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe67 #232573:
Možno by nemuseli byť K2S nikde okrem linky 7. Berme to takto:
L1 - 12 poradí (6 x 29T/30T + 6 x T3/T6)
L3 - 20 poradí (20 x 30T)
L4 - 30 poradí (16 x 29T/30T + 14 x T3/T6)
L9 - 26 poradí (13 x 29T/30T + 13 x T3/T6)

Pri linke 4 rátam s počtom poradí už po predĺžení do Dúbravky. Vychádza to na 55 Škodoviek a 33 súprav. Súprav máme 44 (7733+34 a 7303+04 radšej nerátam). To znamená, že 11 by bolo v zálohe, čo je myslím vcelku dosť. Škodoviek by zostalo len 5 a keď zarátam 2 ZV, tak len 3, čo je málo, ale mohli by sa presunúť nejaké tri súpravy T3P na Jurák a pár Juráckych poradí by bolo negarantovaných pre prípad ich nasadenia. Ak by súpravy v Krasňanoch nestačili, mohli by ísť na linku 1 kačice (ale inak by som tam prednostne vypravoval súpravy). Ostatné ZV by mohli byť tiež kačice.

No obávam sa, či to nevidím príliš optimisticky.
Reply on: 3pa3ck3 #232566:
4. Kiež by tak potom bolo.

Inak na linke 1 očakávam K2(S), teda dūfam že budū tam a nie na linke 4
Slubene doplnene aktualne informacie k 2.etape Elektricky Petrzalka a dopravy - elektrickove trate Tabula c. 6 v materiali BA na 8rokov schvalen vladou SR.

https://imhd.sk/ba/doc/sk/12875/II-etapa-vystavby-elektricky-do-Petrzalky
Reply on: N/A #232563:
Spravanie teliat odkukali od tych klasickych taxi-károv.Akurát ze tych teliat je dnes na BA cestach tolko,ze si zacali mysliet ze mozu vsetko.Klasicka situacia od prijatia noveho taxi zakona.Apani ktorej sa to nepacilo......radsej bez komentara.
Reply on: Joyki #232569:
Vlastne tam 3-ka teraz nejazdí. Tak nič 😆
Reply on: david1 #232568:
Ak zoberieme Petržalku, tak tam dôjde ráno k zriedeniu intervalu o 50%, keďže tam zostane len 3-ka.
Reply on: 3pa3ck3 #232566:
Takéto linkovanie som aj predpokladal.
Čakal som však aj L7 poobede až do Rače.
Jazdí to veľmi nerovnomerne rozložené.

Ináč v článku je aj kopec jemne povedané "nepresných info".
Chváliť sa posilnením poobednej špičky , keď sa vracia iba predvýlukový stav.
Detto Karlovka mala špičkový int. 2 min. aj predtým...

Reply on: S499.1023 #232561:
sú aj lepšie riešenia - postaviť to na cestu vedľa neho, idealne tak aby aspon jedne dvere boli priamo na aute, cestujúci mu to už vysvetlia, nejaký ten škaranček alebo utrhnute zrkadielko ... alebo to postaviť pred neho a zalomiť voz tak, aby nemohol odísť, a to aj s tým rizikom že tam budeme stáť obaja. ja som v robote, mne je to jedno, ale jemu utekajú peniaze
https://dpb.sk/sk/sprava/elektricky-v-bratislave-cakaju-pozitivne-zmeny

Predpokladám, že je iba otázkou hodín, kým bude článok aj tu, ale zatiaľ hlavné body:

1. Do KV budú jazdiť 4 a 9 (to sa už vlastne vedelo)
2. Interval 4 minúty bude aj v poobednej špičke
3. Do Petržalky napokon L3 kvôli budúcročnej výluke v Rači
4. Vychádza mi z toho, že po skončení výluk sa plánuje návrat k dvojlinkovému vedeniu
Reply on: gejza #232564:
Skutok sa nestal?
Reply on: 810zssk #232560:
nedá .... KDI dostalo podnet, keď na zastáve Drieňová debil vykladal dieťa a blokoval bus linky 98 (vybavený kamerovým záznamom) .... KDI odložil vec a/a
Viete ako. Taxikari vam povedia ze on tam moze stat, lebo TAXI je formou verejnej dopravy, mozu pouzivat aj buspruh a cítia sa ti zakomplexovanci ako krali ciest. Uplne suhlasim s nazorom S499, nalepit sa na kufor, aby sa tam ani nezmestil. Nikdy nezabudnem na takuto situaciu, zda sa mi to bola 63-ka a vtedy s Ikarusom 283 trocha potlacil takehoto somara do zadku, tiez nejaky taxikar to bol co blokoval, bola tiez tma, ale tak bez kamier a zaznamov. Vseobecne sa vodici Bolt spravaju ako telce, ale to je uz na inu diskusiu.
Reply on: S499.1023 #232561:
To by bolo asi najlepsie riesenie v danej situacii 🙂 A uprimne radsej by som videl to natocene ako 40 sekund trubenia 😃
Reply on: Mike #232558:
Keby som za volantom toho autobusu sedel ja, tak taxikárovi znepríjemním život viac aj bez trúbenia - nalepil by som sa naňho tak, že by ten kufro neotvoril. A keby potiahol, tak by som sa za ním dotiahol znova.
Reply on: Jajboli #232557:
Dá sa na takéto zastavenie taxikára použiť objektívna zodpovednosť, keď už je video kde vidno aj EČV?
Reply on: Jajboli #232557:
A kde sa ho zastávajú?
Reply on: Jajboli #232557:
Na pomery bratislavských novín relatívne neutrálny článok, palec hore za posledný odsek.
Tak najnovšie sa novinári zastávajú taxíka blokujúceho vodiča MHD- Dobre, trúbil ho síce vytrúbiol, jednoznačne je ale vina na taxikárovi.
https://www.bratislavskenoviny.sk/nasa-tema/57470-video-vodic-mhd-na-hodzovom-namesti-vytrubil-taxik-ktory-autobusu-prekazal-na-zastavke-cestujuci-takmer-ohluchli
Skôr treba predsa požadovať vyššou kontrolu zo strany MsP a štátnej polície.
Reply on: Spacer1 #232555:
1. Problém s nimi majú, pozri si ich žiadosti o vysvetlenie v poslednom bratislavskom tendri, kde sa sťažovali práve napr. na požiadavku fotobunky.
2. Prečo by museli do firmy nalievať nemecký kapitál?
Reply on: 810zssk #232553:
Nemyslím si, že by s takýmito prkotinami mali problém, keď z kosačiek nakoniec vyvinuli autobus. Skôr by najprv museli do firmy naliať nemecký kapitál, aby sa tam mohli uchádzať o zákazky.🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.