Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #231888:
37 to neda ( 12-15km + prestavka) na baterkovy dojazd Lamac - ZB - Lamac . Jedine ze das silnejsiu baterku. No stale ti ostanu obe konecne aj ZB aj Most SNP bez vedenia.
Reply on: Petto #231887:
Ak bude niekedy zatrolejovaný úsek až do Lamača, tak spolu s Mlynskou dolinou môžu byť parciálne trolejbusy namiesto elektrobusov na 37, prípadne trolejbusová 30 (ak bude v súčasnej podobe existovať).
Reply on: Ámos #231886:
Ak beha nejaka linka v drvivej vacsine popod vedenie, tak urcite sa oplati kupit parcial - kym ti ho preplacaju z EU ani nehovorim. Ten nizkoemisny diesel si musis kupit sam za vlastne.
A Mlynska dolina dobuducna nemusi byt len o 32tke, uvazovovalo sa aj otocke k CSU - mozno 64/204?
Reply on: Vladimír #231876:
Ja nie som proti parcialnym trolejbusom.
Ak už je infraštruktura vybudovana, je najlacnejšie ju vyuzivat naplno. L63, 61 či aj 32, bez vrážania milionov do trate v Mlynskej doline pre linku v špičke 6x za hodinu. Za tu cenu čo bude stáť výstavba trate v MD (vratane nakladov na pripravu), sa dali nakúpiť parciálne trolejbusy.

Ale ak pouzivame argument v neprospech elektrobusov, ze baterie maju problematicku zivotnost, tak ten isty agrument plati aj pri parcialnych trofloch. Neda sa neopomenut.

A ak žaržo tvrdí, že elektrobusy netreba, ved mame supertrooper nizskoemisne busy, ako chce obhajit nakup dvakrat drahsich parcialnych troflov. Tu už tie fantasticke nizkoemisne busy nestacia? Zase sme len u falosnych argumentov.
Reply on: Ámos #231871:
Ty si ju ohýbaš, lebo si posadnutý mantrou elektrobusov. Bude potrebné preklepnúť cez nejakého Gašpara, či nie si čínsky agent.
Reply on: Petto #231883:
Asi máš pravdu. Staršie 18 m mali menšie tlačidlá, ale tiež boli dotykové.
Reply on: zakaznik #231881:
Vsak to sú vyklápacie na B, BN rade vozidiel. 😃
Reply on: zakaznik #231881:
Myslím identické rozmermi
Reply on: Petto #231861:
Nie sú dvere všetkých SORov identické?
Myslíš, že ich dodávateľ bude mať problém dodať starý typ dverí, ktorý dodával v minulosti?
Reply on: Vladimír #231876:
Podľa mňa si povedal všetko. Myslím to v dobrom. 🙂 👍
Zdravím, čo je toto za krásavca? Na DOD bol odstavený za páskou vedľa historických električiek. Vďaka za odpoveď
Reply on: Ámos #231874:
Môžem Ti povedať toľko, že porovnávaniu skúseností s prevádzkou elektrobusov sa na dopravno-prevádzkovej skupine združenia dopravných podnikov dlhodobo venuje veľká pozornosť. Rieši sa to takmer na každom zasadnutí, takže vzájomná výmena informácií prebieha veľmi intenzívne.

A zrejme nebude náhoda, že väčšina dopravných podnikov, ktoré prevádzkujú dlhšie linky, väčší počet vozidiel a majú existujúcu infraštruktúru pre trolejbusy, ,momentálne technicky aj ekonomicky preferuje nasadzovanie parciálnych trolejbusov.
Reply on: Ámos #231874:
To je len dohad, ktory ti sice nevyvraciam, bo zatial su to pomerne malojazdiace vozy po svete s max. 2-3 rokmi v premavke, napr. ČR.
Reply on: Petto #231872:
Ale za deň spraví oveľa viac cyklov, takže odíde o dosť skorej.
Reply on: Mikimaus #231867:
Za mňa súhlas, má to hlavu aj pätu 🙂
Reply on: Ámos #231871:
Baterka pri parcialnom tbuse je Xnasobne mensia ako v ebuse tj po tych 8 rokoch nepotrebujes na vymenu tolko penazi co na nakup 1 diesel autobusu. 🙂
Reply on: Mikimaus #231867:
"Batéria elektrobusu začína odchádzať po piatich až ôsmich rokoch, pričom nové batérie do takého elektrobusu stoja takmer toľko, čo jeden štandardný nový autobus."

Je zaujimave, ze tento argument pri parcialnych trolejbusoch nepadol. 😁 😁 😁
Ohýbame si realitu ako sa nam zapaci. 😉
Reply on: Jadran #231863:
Asi má, v Nemecku sa také bežne vyskytujú.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.