DPB Facebook:
"Od pondelka sme výrazne navýšili kapacitu električiek na Vajnorskej radiále a v centre mesta. Na linke 4 sme vymenili všetky menšie električky za veľkokapacitné súpravy, ktoré odvezú naraz až 300 cestujúcich. Kapacita spojov od ŽST Nové Mesto sa tým navýšila o takmer 50 %.
Každý druhý spoj na linke 4 bude obsluhovaný moderným nízkopodlažným a klimatizovaným vozidlom. Interval medzi spojmi bude iba 4 minúty, pričom každá druhá električka pôjde priamo až na Zlaté Piesky a každý druhý spoj odvezie cestujúcich k vlakom na ŽST Nové Mesto."
Dnes na ŽST Nové Mesto boli T3CS, K2S aj T6A5
"Od pondelka sme výrazne navýšili kapacitu električiek na Vajnorskej radiále a v centre mesta. Na linke 4 sme vymenili všetky menšie električky za veľkokapacitné súpravy, ktoré odvezú naraz až 300 cestujúcich. Kapacita spojov od ŽST Nové Mesto sa tým navýšila o takmer 50 %.
Každý druhý spoj na linke 4 bude obsluhovaný moderným nízkopodlažným a klimatizovaným vozidlom. Interval medzi spojmi bude iba 4 minúty, pričom každá druhá električka pôjde priamo až na Zlaté Piesky a každý druhý spoj odvezie cestujúcich k vlakom na ŽST Nové Mesto."
Dnes na ŽST Nové Mesto boli T3CS, K2S aj T6A5
Jadran
4222 má tie sedačky už roky a je jediná svojho druhu (ak nerátame 1859).