Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #231445:
Niekto Hitkovi nezaplatil všimné?

Fakt som zvedavý koľko oviec mu na toto skočí.
Reply on: Peon #231446:
Keďže si bol na stanici, tak si mohol vidieť prevádzku, odsuny súprav a aj to, či sú chodníky v koľajisku.
Reply on: Peon #231439:
Ja , keď idem s S65 tak S55 je normálne pri peróne buď č.1 alebo 2.
Ľudia väčšinou už sedia vo vagóne.

Logicky by mali byť na spoločnom pre jednoduchší prestup. No nie je to tak vždy.
Možno bola akurát údržba na niektorých kolajách tak S55 posunuli inam , aby neblokovala kolaj.
Reply on: Andy #231447:
Hitka...🙃
Reply on: Miro #231445:
To bude snáď prvý štrajk po zvýšení platov v histórii. Snáď tých štrajkujúcich vodičov nebude viac ako počet záloh. 😂
Reply on: Joyki #231441:
Niekedy odpoveď tuším a len sa uisťujem, ale tomuto odstavovaniu súpravy z S55 mimo stanice ŽST Nové Mesto počas dňa nerozumiem. Tvoja reakcia ma nepotešila. Práve od Teba Joyki alebo napr. od S499 som očakával zaujímavý príspevok k tomu (tak ako v minulosti).

Pred zopár týždňami som plánoval do diskusie v sekcii Transport pridať nejaké moje postrehy (zaujímavosti) z S92 a presmerovanej 910, ktoré nie sú nikde zverejnené aj s nejakými fotkami. Asi dobre, že som si to nakoniec rozmyslel - aj keď otázok z mojej strany by tam bolo málo. Tak iba v skratke: S92 považujem po dopravnej aj tarifnej stránke za zaujímavú (iba 0,60 € / 16 kč jednosmerne) a bude mi chýbať aj keď na slovenský Os nejako nenadväzuje. Pri presmerovanej 910 ma prekvapilo kade v ČR ide a privítal by som obsluhu ŽST Skalica pri zachádzke vždy keď ide okolo (aj keby tam 2-krát mala zastaviť), aby nebol prestup na slovenský Os tak natesno.
Dnes ráno konečne kontrola dodržiavania jazdy v BUS pruhu z Brnianskej na Patrónku (pred križovatkou s Patrónkou) mestskou políciou. 🙂 Dúfam, že to nie je len náhoda. Boli tam minimálne hodinku.
Reply on: Joyki #231441:
Ja keď vidím nick "Peon" , tak mi mozog automaticky vypína.
Reply on: Petto #231435:
Podotknem ešte, že ta 211 z Rázsoch by napodobňovala presne 205 z Trnávky v 15 minútových intervaloch a tak súbežne popri 204 tj 7 minút by vykonávala aj možný prestup pre 212 na zastávke Nemocnica Kramáre, kde by časom došlo aj k zmene názvu zastávky, na Limbová. Detská nemocnica sa tam o čosi rozšíri. Tak by bolo vhodné to trasovanie 204 tam naďalej ponechať. 211 a 204 by pokryli Rázsochy v smere k cenntru asi dostatočne, si myslím.
Reply on: Peon #231439:
Na tieto otázky dúfam nedostaneš žiadne odpovede, lebo sú až tak veľmi prihlúpe, že až to bolí. Keďže vieš písať, tak tvoj mozog zvláda aj rozmýšľať a dať odpovede na tieto otázky.
Reply on: Peon #231439:
odvsadial sa da peso niekam dostat
Náhodou neviete, to je bežné, že počas dňa súprava z S55 ide na ŽST Nové Mesto na odstavné koľaje (či ako sa to volá)? 😲 Myslel som si, že to je ako pri S65 v Petržalke (a rakúskych vlakoch), že ihneď po príchode môžu ľudia nastupovať, lebo tá istá súprava sa vracia späť...

Aký je obvyklý čas od zastavenia vlaku na stanici po jeho odchod na odstavné miesto? Tam na ŽST Nové Mesto keby sa tam niekto nechtiac odviezol, tak vedie odtiaľ chodník na stanicu alebo inde do mesta? Aký je v praxi postup železničiarov ak tam niekoho nájdu? Nemyslím teraz spiaceho bezdomovca.
Ako dlho je tam súprava z S55? To tam ju obehne lokomotíva? Prečo neobieha priamo na stanici? Veď priamo na ŽST Nové Mesto je dosť miesta, nie?

A na Hlavnej stanici, tak napr. rýchliky z Košíc, ktoré tam končia, tak oni idú potom bez cestujúcich niekde ako je tá krytá hala údržby (napr. umývarka) medzi Hlavnou stanicou a Vinohradami? Odtiaľ sa pešo dá normálne dostať niekam?
Reply on: Petto #231433:
Netvrdil by som že 3 roky je ďaleko pre DP, ktorý už riadne mešká so zatrolejovanim Patronky z DNV. Patrónku z Rázsochami je treba spojiť o to nalehávejšie. DPB má čo robiť, aby si vyprojektoval Rázsochy teraz ako prvoradé, pretože neverím že to s ich tempom stihnú.🤑
Reply on: Petto #231435:
A preto je to i sporné, ako si uviedol pre 10/15/15/15 minútové intervali si 204 nemôže dovoliť prejsť na linku 32, pretože v špičke 32 potrebuje práve navýšiť viac výjazdov aj okolo každých 7 minút a preto 204 nie je ani vhodná na dlhé diely. Ideálne 15 minútove kríženia 7 minút s 205 sú pre 204 ideálne a pre Rázsochy 15 minút postačujúce. Linka 204 by takto mohla ostať na svojej trase bez zmien cez Kramáre ale už s konečnou v rázsochach. A 212 ? tá spĺňa špičkový ideál každá druhá pri červenom moste a v špičke zahustiť ňou karlovku, tak by 212 bola lepším nettom pre 32.
Páni, mám dve otázky:

Ad 1) Aký je momentálne stav Petržalky - predĺženia? kde to momentálne stojí? Slávik sa ešte nevygrcal so svojími požiadavkami?

Ad 2) Má niekto nejakú normu, resp rozmery zastávkového klasického označníku, a cedulí na ňom? Jedna vec je, že som ťažký a keď naň vyleziem aby som to premeral, asi ho zlomím, a druhá, predsa len, chyba merania či chyba výrobku mi môže dať zlý rozmer - preto ak má dakto rozmery (tabuľa s označením zastávky, tabuľa s názvom zastávky (predpokladám rozmer rovnaký aj "Na znamenie, Výstupište a pod") , tabuľky s číslami liniek), prípadne aj celého onačníku (šírka, výška, hrúbka jokloviny a spol...

Ďakujem
Reply on: marťanXQ #231432:
ADD2 nemozes len tak posilnovat L204,lebo je v intervalom systeme 10/15/15//15. To by si zase musel prekopat cely tbus intervalovy system liniek, ktory sa tu zaviedol pred par rokmi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.