204 A a 204 B pri intervale 15, ti urobi jazdu na Razsochy raz za 30minut a Dlhace 30mint . T.j. velmi zly navrh.
Na Razsochy podla mna urcite presmeruju snad uz klbovu L20 ( zrejme aj 192),ktora pobere Dubravku a DNV k nemocnici. A z centra ak potiahnu troleje tak daju nieco z 207,211,212 . ZST Studnicka ak bude novy ESET park tak tiez nieco ostatne z 207,211,212. No vsetko je to este hoooodne daleko , vid Bory Home uz ludia tama byvaju a MHD ziadna.
Aký môže byť podľa Vás nábeh pre nové linky na nemocnicu Rázsochy? Plánované postavenie hybridnej nemocnice pod UFO centrom je približne o 3/5 roka, Keďže linka č.209 je zrozumená na dve trasy A- Klenovú NOU a B. do NU Srdcovo cievnych ch. , neuvažuje sa náhodiskovo o zhustenie linky 204, kde by 204 A sa posúvala na dlhočizné Karlové diely, a prosim pekne druhá linka 204 B by si zmyslela sa presúvať práve na túto Novú Nemocnicu osadenú v prírodnom prostredí a to prípadne spolu buď s 212 alebo tam bude končiť len 212... a 204 si bude cválať len na dhé Karlové diely... Je teda už nejaká predbežná štúdia nových liniek o tejto lokalite? - Rázsochy... dík,,,
Tak tlačidlová choroba sa šíri aj medzi príbuznými druhmi SORov a žiadna vozovňa nie je v bezpečí. Včera som videl červenou páskou prelepené tlačidlo z vnútornej strany dverí aj na NS12 Electric.
Áno ale v Senci môžu robiť prejazdy na iné linky, čiže voz odjazdí spoj do Grobu a späť a môže mať prestávku v Senci. Táto linka je prakticky izolovaná od ostatných, čiže ak by tam bol celé poobedie zachovaný rovnaký interval s jedným vozom, tak by vodič od 13:53 do 18:21 jazdil tak, že v Kuchyni má 3 minúty prestávku a v Zohore nič.
Čiže aspoň 1 pár spojov tam muselo ísť odjazdiť iné vozidlo a zrejme im to nejak nevychádzalo tak museli posunúť odchody mimo interval.
Poobede to bude pravdepodobne kvôli obehom, lebo to tam vychádza na 3-minútovú prestávku v Kuchyni a v Zohore je odchod hneď po príchode, čiže ten odchod mimo taktu o 15:59 z Kuchyne zrejme vykoná iný voz.
1. Rano zrejme kvoli casovym poloham vlakov, poobede bohvie preco.
2. Ak chces ist k lekarovi na Kramare na desiatu, pojdes priamym autobusom, kedze vtedy nie su zapchy a zachadzka cez Zohor by sa ti neoplatila.
2 otazky:
1) Preco je tam tak nepravidelny takt (iba zo Zohora je poobede hodinovy takt, inak je to celkom nahodne)
2) Neoplatilo by sa dat viac spojov aby nadvazovali na vsetky vlaky a tym padom bola doprava cely den? (co ak chcem ist k lekarovi na Kramare o 10?)
"Koľko hodín denne, približne, pracuje vodič električky?" - Väčšina služieb spadá do rozsahu 8 až 10 hodín, nejake služby sú do 11 hodín, ale určite nie 13. Rovnako existujú nejake extrémne krátke služby, ale tých je málo a nedostaneš ich často.
"Koľko dní v týždni zvyčajne" - V zásade existujú dva typy zadelení: 5+2 (robíš od pondelka do piatku, víkend máš voľný) a 4+2 (4 dni robíš, 2 dni máš voľno). To druhé je atraktívnejšie lebo tam máš víkendové príplatky a robíš menej dní (ale je to kompenzované dlhšími službami - výkon by mal byť taký istý pre obe zadelenia). Nad rámec toho ešte môžeš do nejakej miery robiť z voľna.
"A ešte či do tých časov rátate aj prestoje alebo nie." - Prestoje sú platené normálne. V zásade si platený od nástupu po ukončenie, akurát sa odpočítava jedna 30-minútová prestávka.
Dobrý večer. Chcel by som sa opýtať, je tu niekto, kto by mi vedel odpovedať na pár otázok ohľadom práce vodiča električky v DPB? V jednoduchosti by ma zaujímala viacmenej jedna vec. Na internete som ohľadom toho niečo našiel, ale bolo to dosť nejasné. Koľko hodín denne, približne, pracuje vodič električky? Koľko dní v týždni zvyčajne( je mi jasné že to raz môže byť toľko raz toľko, zaujíma ma priemer/bežná situácia). A koľko hodín mesačne(zase približne). Lebo podľa informácii na internete je to cca 13 hodín denne , neviem koľko dní v týždni? (5 alebo 6) čo mi ale príde ako hlúposť. A ešte či do tých časov rátate aj prestoje alebo nie. Ďakujem veľmi pekne ak mi niekto bude vedieť dať rozumnú odpoveď. Ak sa pýtam hlúposti, tak ma ospravedlnte.
Depends on what kind of a ticket. Bratislava Ticket, a special offer from OBB which costs 16 euros, includes return train journey as well as a day pass for public transportation in Bratislava (on first day only). You can get this from ticket machines in Austria, as well as OBB's ticket offices but not over the internet.
Other types of tickets (e.g. full price single tickets) are not valid for public transportation in Bratislava.
O 5:00 v Nových Zámkoch výpadok zabezpečovacieho zariadenia, a opäť celá ranná výprava na S60 padla, hradili to zastavením všade jedinou náhradnou súpravou RR 870 od Palárikova (otočili osobák naspäť do BA). Ostatné vlaky zmeškané o 2 hodiny.
Ciao. All'inizio, vorrei scusarmi per gli errori - non parlo italiano Non ho mai sentito parlare di questo biglietto prima, tuttavia trovo anche alcuni siti Web che dicono che esiste questo biglietto. Il miglior consiglio che posso darti è di chiedere alla biglietteria alla stazione ferroviaria. Se l'addetto alla biglietteria ti dirà che questo biglietto esiste davvero = qualsiasi problema. E se no, puoi acquistare il biglietto del trasporto pubblico presso la stazione ferroviaria di Bratislava dai distributori automatici di biglietti gialli o da quello rosso (che accettano anche carte di credito). Il biglietto per i mezzi pubblici 24 ore su 24 costa 3,50 €. Se parli inglese, prova a scrivere di nuovo qui la tua risposta in inglese, forse qualcuno dovrebbe aiutarti più di me. Buon viaggio a Bratislava
marťanXQ