Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dupe #231266:
Pri tomto si vždy spomeniem na istú reportáž v TV Markíza 😂 #oderešgumy
Reply on: Ike #231284:
Vôbec to nie je hlúposť, a zmysel to bude mať od 12/2021 kedy bude podľa novej zmluvy s dopravcom tvoriť CP Koordinátor, IDS BK Info je z odboru dopravy BSK. Dovtedy predpokladám nebude zachádzať nič.
Reply on: TeBeCe #231269:
ono to e individuálne, niektorí proste pristavia 3 minúty pred odchodom a niektorí majú v .. to isté x5 pristavuje aj 3 minúty pred odchodom 😃
Reply on: Peon #231268:
Pýtam sa možno hlúpu otázku, ale má ten terminál vôbec zmysel?
Reply on: Peon #231268:
To budú zas výkriky, protesty a petície so 136-timi signatármi, ak náhodou nejakú bratislavskú linku 5xx presmerujú na ten "terminál", alebo pridajú zachádzku tam. 😂
Reply on: S499.1023 #231280:
Okrem toho podpísanie a vystavenie podnetu je prevenciou pred navrhovaním najväčších volovín.
Reply on: S499.1023 #231280:
Ono to nefunguje tak, že sa zrealizuje každá kravina, čo niekto nakreslí.

Podnet niekedy upozorní na problém a zrealizuje sa úplne iné riešenie.

Okrem toho, predstavy 90% cestujúcich nesmerujú k zlepšeniu MHD. 😁
Reply on: zakaznik #231277:
Predstavy 90% zamestnancov nesmerujú ku zlepšeniu služieb zákazníkom.
Reply on: 810zssk #231276:
Je to vlastne znovuvynajdenie "knihy priani a staznosti". Akurat ako administrator na socialnej sieti musis reagovat a je otazne, ako dlho to vydrzis.
Reply on: zakaznik #231272:
Ja myslim, ze pri volbe sedadiel staci sedliacky rozum. Plastove si vie raz za cas poutierat aj vodic na konecnej, latkove potahy musis cistit hlbkovejsie.
Reply on: 810zssk #231276:
Nejaké podnety chodia aj teraz.
Ak napriek tomu niekto trpí akútnym nedostatkom podnetov, nech skúsi nainštalovať kaizen nástenku vo vozovni.

"Nové vedenie DPB však nechce robiť zmeny od stola, ale aj na základe podnetov od cestujúcich."
Toto považujem za dosť silnú urážku zamestnancov.
Reply on: zakaznik #231265:
Nepoznám úspešnú firmu, ktora by nezbierala feedback od svojich zákazníkov alebo sa ním nezaoberala. Je úplne v poriadku to robiť a v niektorých lokálnych prípadoch vedia cestujúci upozorniť na skutočné problémy, ktoré organizátorom dopravy unikajú, lebo sú to detaily, ktoré ale ide ľahko zlepšiť.

Problém je, že v doprave tie podnety budú tak z 90-95 percent balast a len malý podiel budú reálne opodstatnené veci. Ale ak je tam niekto komu sa v tom bude chcieť hrabať, tak prosím, je super že to robia. A zrovna Martin dokáže aj "nie" odkomunikovať celkom dobre, to je skill ktorý DPB a verejnej správe všeobecne chýba.
Reply on: TeBeCe #231269:
Taktiez to vzajomne cakanie X5 a X6 si uz podla vsetkeho drviva vacsina vodicov rozmyslela. To je tak ked neexistuje ziadna interna kontrola...
Reply on: Peon #231268:
Rozumieš správne.
Reply on: zakaznik #231271:
(ironia ZAP) Nerozumies tomu. Treba do beusu angazovat Vila Rozborila, ktory bude ludom plnit na zastavkach zelania (ironia VYP)
Reply on: stanod #231270:
Treba definovať pojem "čisté sedadlo".

A potom zistiť, koľko stojí čisté plastové, koľko stojí čisté látkové a potom posúdiť aké náklady sú na čistenie ešte znesiteľné.

Ale pochybujem, že v DPB, nie je dostatok ľudí, ktorí si všimli, že vo vozoch sú zasr**é, sedadlá. Nemyslím, že treba túto informáciu získať od cestujúcich.

Inak ak by som bol vodič, tak toto by ma dosť urážalo. Že niekto chce podnety od cestujúcich namiesto od ľudí, ktorí v MHD trávia min. 170 hodín mesačne...
Reply on: dupe #231266:
Môžeš sa vydať tou cestou, že vydáš na základe podnetu dopravný príkaz a budeš pozorovať zlepšenie v tomto smere zhruba nasledujúce tri dni.

Alebo nastavíš dlhodobý systém ako systematicky viesť vodičov k plynulejšej jazde, lepšiemu zastavovaniu a pod.

Ak by niekto sľúbil, že za rok "zlepší MHD" a bude hotovo, tak by som sa obával, že zvolil ten prvý prístup.

Ale možno je to len o tom, že na marketingovom oddelení ešte nevedia, že zlepšovanie firemných procesov je nekonečný proces.

Posledné, čo DPB potrebuje, je budovať u ľudí pocit, že zmeny v MHD majú byť "customer-driven". 😣
Reply on: dupe #231266:
Dalsi podnet - namiesto liniek na zelanie az ku dveram mojho domu/prace - by mohol byt navrat k plastovym sedadlam v prostriedkoch mhd. Tie latkove potahy su nehygienicke a plne prachu.
Aj to skorsie pristavovanie X6 bol zrejme len reklamny tah a skutek utek...dnes rano nastupiste Molecova uplne plne ludi po celej sirke a dlzke a X6 odpocivala pred semaforom. Na nastupiste vodic pristavil v poslednej chvili a zvonit zacal este ked ludia zdaleka nenastupili (nebola to fotobunka).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.