Taká možno blbá šoto otázka, ale:
Pred nejakou dobou tu niekto spomínal, že hlavný a asi jediný problém prečo nemôžu mať hrany zastávok takú výšku, aby sa do škodoviek nastupovalo bez schodu,sú T6 s výklopnými dverami. Kedže s T6 sa ešte nejakú dobu počíta, bolo by technicky možné vymeniť na T6 III.série dvere výklápacie za dvere skladacie? Viem, že DPO niečo podobné realizoval na niektorých Váriách.
Pred nejakou dobou tu niekto spomínal, že hlavný a asi jediný problém prečo nemôžu mať hrany zastávok takú výšku, aby sa do škodoviek nastupovalo bez schodu,sú T6 s výklopnými dverami. Kedže s T6 sa ešte nejakú dobu počíta, bolo by technicky možné vymeniť na T6 III.série dvere výklápacie za dvere skladacie? Viem, že DPO niečo podobné realizoval na niektorých Váriách.
david1
Pár krát za deň sa stane , že meškajúcu L5 predbehne a hneď je to vidieť v rozložení substrátu v spojoch.
Smer do mesta je to ešte väčší fail , keď vyráža poobede z Vinohradov prázdna hneď za L3 , ktorá si už vezie dopyt z Rače a ďalší stále naberá smer Petržalka.. Pritom majú identickú trasu po SNP.