Ahojte, dnes som si všimol riešenie na Račku s predsignálom a dovoľte mi impertinentnú otázku (nie rýpačskú) : Aký je vlastne význam toho predsignálu, keď vyhradený jazdný pruh pokračuje plynule do zastávky? Nemal by byť ten signál o jednu svetelnú signalizáciu ďalej? Veď všetky vozidlá MHD (snáď s výnimkou služobných) pokračujú do zastávky na Račku, kde musia zastaviť.
MatejBA
Narozdiel od teba totiz VIEM a CHAPEM, ze primestska verzia autobusu, ako ma napriklad SlovakLines pri Ivecu je N-E-V-H-O-D-N-A. A vies preco? Lebo nemame tolko autobusov ani vodicov, aby sme tu znizenu kapacitu nahradili.
Znova k elektrickam - 30T ma 52 miest na sedenie, 29T ma 69 miest. A na 4 kazde rano, co nou idem, vidim, o kolko ludi realne viac do nej nastupi. Takze tu neklam, ze tie sedacky su len dobre a ze ja som proti ludom aby sedeli (a hlavne ked akela tu trepne kravinu hodnu dunca).
Pre mna za mna nech tie sklapacie sedacky su, ale kurna nech tie lemry z nich palia tam, kam by ich poslal Melisko, pokial je autobus plny!