Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: neucorp #22854:

V tvojom pripade by som sa rozhodne obratil na DPB s vysvetlenim, zaslanim udajov, ktore si mozu overit. Mozno sa tam niekto najde, kto uzna za vhode odpustit pokutu, ked uz raz bola zaplatena, tak to bude asi problem. Je mi luto Vasho pripadu, viem, dokaze to velmi nahnevat. Mne sa stal presne taky isty, ale este v case, ked bola pokuta 200 Sk. Ja by som na Vasom mieste neplatil, isiel by som osobne na DPB, vysvetlil situaciu, mozno by sa nieco dalo spravit. Ale viem, aj to zaberie urcity cas a pod... Osobne si bloky pri kupe odkladam a ulozim do obalu spolu s elektricenkou, aby som vedel kedy konci platnost, nie som tak nuteny vyhladavat kontrolne automaty. Hmm, idem mrknut, dokedy mi vlastne plati... ...do 16.12.2003. Fiiha, aby som si isiel kupit novu!!!
neucorp: no na čo asi? Aby na tom mohli dobre zarábať.
ale vie to cloveka poriadne nasrat, sice revizory boli slusny. Ale naco potom davaju na trh nieco co si mozes sam tazko kontrolovat 😢
Reply on: neucorp #22854:
Nuž áno. Tá nemožnosť kontroly je fakt otrasná. Keby bolo tých miest aspoň 3x viac ako teraz, nič nepoviem. Keby aspoň tých 1400 Sk bolo použitých na zlepšenie MHD... ale oni zmiznú v províziách a vreckách tých správnych ..... hmm... žiaľ.
Reply on: neucorp #22854:
veru, bolo by super, keby sa platnost elektricenky dala skontrolovat hocikedy a hocikde, napr. na automate, ktory predava listky. Na pokrok v technologiach si ale v pripade DPB musime ale este pockat ... 🙂
Mna dneska v 201 chytil revizor, a to ked som vosiel do trolejbusu, tak som vedel ze tam su. Uz tam totizto boli. Ale elektricenku som uz mal 2 po platnosti. To som ale nevedel lebo som si to nemohol skontrolovat. Vedel som iba kedy som ju kupoval. A podla toho datumu mi mala este platit. Tak som mu ju z usmevom dal a hned mi aj ten usmev zamrzol. Keby som mal moznost si tu elektricenku okrem miesta kde sa kupuje skontrolovat tak by sa toto nikdy nestalo. Tak som zaplatil 1400 sk a ostal. A to som si vzdy platil pravidelne a zrazu drb a dobreho zakaznika MHD poslu do prdele. Preco je tu sakra monopol do pic........ . Ostava mi zohnat si auto a zacat sa tlacit do zapchy :((( Strasne draha doprava. SAKRA
Reply on: fobust #22849:
Oni maju zakaz aj okolo ASMN... Fakt nechapem, preco musi byt s revizormi v BA stale nejaky problem. To si ich Olejkarska nevie ustrazit? Polovica z nich medzi revizormi nema co hladat, lebo

- su arogantni
- neblokuju oznacovace a na vyhradu cestujucich su opat arogantni
- stoja pred oznacovacmi, aby si cestujuci nemohli oznacit listky, a potom s usmevom vyberaju pokuty
- pohybuju sa v okoli Hl. stanice a ASMN a cihaju na turistov
- nemaju ziadny zmysel pre ludskost - vid pripady turistov, ktori si omylom oznacia o 2 Sk lacnejsi listok, lebo si nevsimli, ze zase raz zdrazelo cestovne, a potom dostanu rovnaku pokutu, ako keby sli nacierno...

Pravy opak su revizori v Ziline. Podla mna, ak by sa chcelo, aj v BA by boli revizori taki, aki maju byt...
Reply on: tr3mp #22833:
Tak tomu ver a to hlavne v rámci Európy. Keď si zobereš, že musíš byť na letisku hodinu pred odletom tak to by si v Magleve bol už z Bratislavy na Česko - Nemeckých hraniciach 🙂 To by som bral bo by odzvnonilo neekologickej, hlučnej a neviem ešte akej leteckej doprave v rámci kontinentu.

Ale počul som, že Nemci svoju trať z Hamburgu do Berlína(u)-neviem ktoré je spisovne, zastavili a celé to predali Číne.
Reply on: Papyr #22839:
No cenu listka Bratislava - Praha si radsej ani nechcem predstavit. Aj ked je fakt, ze mozno potom konecne zlacnia vlaky. 😃
Revozori...

Dnes sa vyvazali v 210/2, voz 6288. Jedem bol prezleceny za bezdomovca, druhy za bufetaka. Ked som na ASMN nastupil, uz sedeli vo vozidle (ano, z obratiska dosli vo vozidle). Mne bolo ihned jasne, ze vodic trolejbusu by bezdomovca vyhodil a normalny BEUSak by sa tak neobliekal. Tak som si uz prichystal elektrickenku. Oznacovace zablokovali ihned na ASMN, teda 15 sekund od odjazdu, aby som bol presny. Kedze to trolejbusu trva dost dlho, kym sa otoci okolo banky a prejde cez krizovaku, tak po zastavku ASMN uz mali chytenych prvych cestujucich. Na moje prekvapenie vsak nevystupili, ale viezli sa dalej, ba dokonca aj dalej kontrolovali, vodic sam zablokoval oznacovace. Napr. este na zastavke Krizna, ci ako sa vola. Po Racianske myto mali dalsieho cierneho pasaziera. Asi sa cely den vyvazali hore dolu v 210/2 a cihali na "cernochov". Nemaju nahodou nejaky vnutorny predpis, ze Hlavnej stanici sa maju vyhybat, resp. ze tam nemaju kontrolovat, lebo to zneuzivali a chytali turistov, ktori castokrat chceli listok kupit u vodica, lebo nevedeli aky treba? Lebo inde su na take sluzby zyvknuty, iba u nas "sa to neda", u nas ich privita radsej revizor a nastrci ruku a chce pokutu... Zaujimalo by ma, ci su dajako dohodnuty s vodicom, ze si "ulovok" rozdelia, lebo zaiste sa najdu taki, co im ponuknu 500 Sk bez bloku.
Reply on: Spectre #22847:
Sranda, a bonifac hovoril, ze Skodovka dojde az v piatok. A obycajny vodic mal pravdu, ze vo stvrtok 🙂 Klasika...
Reply on: pista #22845:
Aha... takze to zrejme uz zabehavaju. Uz sa tesim!
Reply on: Papyr #22842:
Hej, ja si to viem predstaviť. Maglev dostane evidenčné číslo 4xxx a bude pridelený do vozovne Petržalka 😉
🙂 Dnes poobede som na vlastne okale videl 21Tr. Na Roznavskej, pekne si to sinul asi do vozovne Trnavka. Vnutri sedelo niekolko chlapikov v modrych "monterkach" s logom SKODA na chrbte. Ten trolejbus fakt nevyzera zle. Bude to prijemna zmena 🙂
Reply on: Papyr #22842:
Alebo čo tak spoločné zastávky maglevu a doplnkovej dopravy na jednej hrane? 😉

Mimochodom, neviem či to všetci sledujete, ale o 11.12. má zastupiteľstvo na programe aj Situačnú správu o vývoji a stave riešenia koncepcie nového nosného systému mestskej hromadnej dopravy pre Bratislavu a región. Podklady k jednotlivým variantom by mali byť na webe www2.bratislava.sk už v priebehu zajtrajška. Takže môžeme sa tešiť na plne segregovanú električkovú rýchlodráhu do Petržalky a neskôr po celom meste 🙂
Reply on: tr3mp #22840:
Vies si predstavit maglev ako BA MHD? 🙂 To by boli same vykrivene kolaje, pocmarane maglevy, nemagnetizujuce magnety, smrad vo vozoch, keby sa maglevu pokazil stierac, tak by stal tri roky vo vozovni... a vobec, vies si predstavit vozovnu maglevov??? V BA??? 🙂
Reply on: Papyr #22839:
Vlastne Berlín - Budapešť s predĺžením do Solúne. A najreálnejšia je tá "naša" trať (podľa toho, že je najviac rozpracovaná) 🙂
Reply on: Papyr #22837:
Ale aplikovať by sa to dalo aj v husto obývaných rozsiahlejších regiónoch (samozrejme, tá aplikácia na BA bola vtip). Rozdiel oproti TGV je zásadný v schopnosti akcelerácie. Maglev môže mať (relatívne) husto zastávky aj pri vysokej max. rýchlosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.