Neplatí to úplne pre všetky ale o úspešnosti spojenia 7902/7928 by som pochyboval. Jednak ide o odlišné série, jednak sú obidvak kúsky druhé vozy, nebudú mať vysielačku, klimatizáciu, stierače a zvonček budú mať "len aby sa nepovedalo", prepojenie infosystému tiež skôr nebude fungovať ako bude.
Hej, len si teraz predstav ze ti ludia z vlaku co vyuzivaju tie pripoje budu na stanici cakat 40 minut na zmeskany autobus ktory sa suchce z bratislavskych zapch. Na co je toto dobre? Co ma potom cestujuci z toho ze isiel vlakom ked aj tak sa ho zapcha dotkne rovnako?
Nehovoriac o tom ze do systemu vracaju bordel a neprehladnost.
V tejto podobe je ten system na zrusenie. Skoda penazi ktore to stoji HMB a MDV.
Ty pracuješ vo firme kde všetky interné rozhodnutia konzultujete na nejakom diskusnom fóre?Pokiaľ by si formuloval otázku k niečomu čo ťa zaujíma , tak by si dostal aj rozumnú odpoveď. Nuž ale keď ty nerozumieš logike pracovníkov DP tak asi akákoľvek aj logická odpoveď by bola zbytočná! Ver tomu že všetko čo si spomenul má jednoduché a logické vysvetlenie.
Dobre, tak keď si odmyslím tie priame spoje a obchádzanie okresného mesta, stále tam vidím prechádzanie cez 4 zastávky v BA(v podstate 5 ak počítam aj Mliekárenskú) bez zastavenia a to sa už netýka len cestujúcich z regiónu...
Vyhoveli tak 50-tim cestujúcim, čo najviac kričali, že BID je paškvil. Avšak súbežné prípojné spoje na vlaky úspešne sťahujú ľudí z priamych spojov do BA a aj z áut, takže ja to nevidím až tak tragicky. Áno, rozbíja sa systém, ale aspoň budú ticho tí, ktorých treba upokojiť dvoma-troma spojmi. Stále sú tie prípojné spoje plné a čoraz plnšie, návoz na vlaky funguje, avšak bez dispečingu, a to škodí najviac systému, nie zopár pridaných spojov do BA. Tí si nech odsedia svoje zápchy v tých busoch, avšak chystá sa na nich obmedzovanie vchodov do mesta kvôli D4 a pr IAD zas spoplatnené parkovanie.
Ale tak vynechanie okresného mesta(2 prestupných uzlov), železničnej stanice v Pezinku a prechádzanie bez zastavenia cez Vajnorský potok, Púchovskú, Peknú cestu, Mladú Gardu a celý Svätý Júr...neviem, ale na takéto spoje teda veľa ľudí z áut do verejnej dopravy neprilákajú...
Spoje prechádzajúce cez Svätý Júr bez zastavenia, spoje, ktoré vynechávajú Senec, pridalo sa množstvo odchodov z Bratislavy, nelogické spoje cez Tureň na 649...to si z tohto "systému" niekto robí prdel alebo ako mám tomu rozumieť?
Nuž logiku pracovníkov DP je niekedy ťažké pochopiť. Majú zaháľajúcu 7928, ale oni idú rozpájať funkčnú dvojicu... Ale podľa hesla "vždytobola7901" sa asi zmeny nedočkáme. Neviete, či je o 7927 rozhodnuté, čo s ňou bude?
Neviete náhodou, prečo nejazdí 7781+82? Porucha, havária, či pravidelná oprava?
Podľa predpisu nemôže byť viac ako jeden voz v obvode elektricky ovládanej výhybky, tzn. ďalší voz tam môže vojsť až vtedy, keď prvý voz opustí obvod EOV, čiže zhasol červený štvorček „Blokovanie EOV“ na návestidle postavenia jazykov výhybky.
Prosim znalejsich o vysvetlenie fenomenu Chatam Sofer. Zachytil som trojicku sestiek smer KV ktore poslusne stali pred usekovym delicom na zaciatku zastavky. Pohli sa az ked predchadzajuca elektricka opustila krizovatku - zhaslo blokovanie vyhybky. Potom sa kolona posunula o jeden voz dopredu atd. Takze 3 elektricky potrebuju 3 cykly krizovatky. Je nejaky zakaz prejst cez kontakt ked je krizovatka blokovana, alebo ze nemoze otvorit druha kacica v poradi na zastavke dvere aj ked vsetky linky idu rovnakym smerom napr. ked elektricka 6 ide hned za 6 alebo za 4 a pod?
S499.1023