Wau,
1; To odkedy (podľa CP) zastavujú vlaky idúce aj cez Devínsku Novú Ves na novej stanici Aspern Nord?
2; Nemalo to byť náhodou až v decembri 2018 s novým GVD? ?
3; Predpokladám správne, že tá stanica [obchodíky a tak] nie je ešte dokončená?
4; U2 bude zastavovať na Hausfeldstrasse aj po decembri 2018? Podľa CP teraz zastavuje. Blízko sú tam obývané domy a samozrejme existujúca stanica metra, tak predpokladám, že bude aj naďalej.
5; Vidím v CP, že už ani osobáky z Marcheggu nezastavujú na Hausfeldstrasse, tak pre vlaky ju asi zrušili! Pamätám si dobre tam prestup na metro, autobusy aj električky: Nedôstojné bolo iba to len jedno nástupište na vlak, ktoré bolo pre obidva smery, lebo jednokoľajka, ale zastávkový prístrešok tam bol.
6; No ale: Autobusy určite nie je problém predĺžiť alebo presmerovať z Hausfeldstrasse na Aspern Nord kvôli zachovaniu prestupu na vlaky. Ale čo električka (linka 26)? ? Ak dajú koľajnice, tak to by tam boli v súbehu autobusy + električka + metro + vlak. Vlak však určite bez zastavovania na Hausfeldstrasse ako som už písal vyššie.
7; Pozerám, že cesta z DNV na Aspern má trvať iba 33 minút. Keď to raz zelektrifikujú aj zdvojkoľajnia, tak na koľko minút tipujete, že by sa jazdná doba mohla skrátiť?
1; To odkedy (podľa CP) zastavujú vlaky idúce aj cez Devínsku Novú Ves na novej stanici Aspern Nord?
2; Nemalo to byť náhodou až v decembri 2018 s novým GVD? ?
3; Predpokladám správne, že tá stanica [obchodíky a tak] nie je ešte dokončená?
4; U2 bude zastavovať na Hausfeldstrasse aj po decembri 2018? Podľa CP teraz zastavuje. Blízko sú tam obývané domy a samozrejme existujúca stanica metra, tak predpokladám, že bude aj naďalej.
5; Vidím v CP, že už ani osobáky z Marcheggu nezastavujú na Hausfeldstrasse, tak pre vlaky ju asi zrušili! Pamätám si dobre tam prestup na metro, autobusy aj električky: Nedôstojné bolo iba to len jedno nástupište na vlak, ktoré bolo pre obidva smery, lebo jednokoľajka, ale zastávkový prístrešok tam bol.
6; No ale: Autobusy určite nie je problém predĺžiť alebo presmerovať z Hausfeldstrasse na Aspern Nord kvôli zachovaniu prestupu na vlaky. Ale čo električka (linka 26)? ? Ak dajú koľajnice, tak to by tam boli v súbehu autobusy + električka + metro + vlak. Vlak však určite bez zastavovania na Hausfeldstrasse ako som už písal vyššie.
7; Pozerám, že cesta z DNV na Aspern má trvať iba 33 minút. Keď to raz zelektrifikujú aj zdvojkoľajnia, tak na koľko minút tipujete, že by sa jazdná doba mohla skrátiť?
Viko
(Lebo teda ja som si myslel, že to skôr bude pokus v rámci nejakého staršieho projektu...)