máš pravdu, vypracovanie plánu a operatívne riadenie je jedna vec, ale niekto úplne odpílil možnosť adekvátne informovať cestujúcich .... predpokaldám, že na žiadnej zastávke nebude k dispozícii vytlačený oznam, prípadne iná forma informácie pre cestujúceho ..... a zase raz sa cestujúci budú odbavovať na vodičoch či dispečeroch, ktorí budú (výnimočne) v tomto prípade bez viny ....
Aké "protiopatrenia"? Proste musíš vozidlá odkloniť z uzavretého úseku, alebo ich zdržať kým sa znova neotvorí. Máš pocit že sa to bude ľahšie robiť operatívne v čase keď už to bude reálne, než pripraviť vopred v klude deň predtým?
Jasné, že tam zajtra bude veľká miera operatívy, ale zas trasa je popísaná dostatočne detailne na to aby sa dal vypracovať aspoň predbežný plán že ako budú linky v jednotlivých fázach vedené. To nemôže trvať viac ako dve hodiny a značne by to zajtra zjednodušilo robotu aj dispečerom, aj vodičom.
mal som na mysli slušnú kultivovanú komunikáciu o možných dopadoch na činnosť ..... takúto komunikáciu by príčetný partner realizoval v dostatočnom predstihu tak, aby sa subjekt postihnutý jeho svojvôľou dokázal primerane pripraviť .... neobhajujem DPB a.s., ale som presvedčený, že za necelý deň sa nedajú naplánovať a zrealizovať adekvátne protiopatrenia ....
To teraz neriešim že sa informuje neskoro, skôr som hovoril o tom princípe preventívneho uzatvárania všetkého Blbé ale je že DPB nezverejnil žiaden plán (a bohvie či ho má).
Na inú tému:
vieme o tomto viac o tom pokusnom hlásení v 70. rokoch? Prečo sa od toho upustilo a prečo na to ľudia v roku 2000 pozerali ako na niečo z inej planéty?
Pri EU sammite tu boli mesiac predtým predpovede armageddonu a ľudia sa chystali na mobilizáciu. Výsledok bol ten, že keď som šiel v piatok trolejbusom do práce, na križovatke stál len trolejbus a v práci som bol takmer sám. Navyše to bol piatok medzi víkendom a sviatkom, teda veľa ľudí bralo dovolenky.
Lenže o návšteve Makaróna viem tam 3 hodiny. Hoci ja zajtra autom nikam neplánujem ísť, kvantá ľudí hej. A 20 minút na obchvate síce nie je žiadna veda, ale mesto sa tak upchá, že autá budú stáť v zápche ešte aj na výjazde z Borinky ? Čiže zbytočné obmedzenie so zbytočným dopadom. Len preto, aby Makarón náhodou nevidel živého Bratislavčana ?
dosť často sa vyskytujem v Bruseli a bol som tam aj počas schôdzok premiérov či ministrov .... jediným obmedzením bolo, že ma BUS 12 nevyhodil na Schumane, ale musel som ísť cca 150 metrov navyše pešo .... zavreté prístupové cesty či podobné excesy sa tam nepraktikujú .... takže máš pravdu, tupé paranoidné hlavy z ÚOÚČ a MZV zase raz zbytočne preháňajú ....
.... nemám nič proti normálnym policajtom, ale maximálne ma vytáčajú praktiky paranoidných tupých hláv z ÚOÚČ ..... rušenie električiek k Redute; vyľudnenie mesta, lebo sa genetický odpad vozil na lodičke po Dunaji; dlhodobé zneužívanie vozidiel MHD bez náhrady ....
Súhlasim, že sa to preháňa, ale to je u slovenskej polície pri podobných eventoch celkom bežné (naposledy napr. EÚ summit). Neviem či tým kompenzujú neschopnosť v spravodajskej oblasti, alebo je za tým niečo iné. Ale rozprávať tu o obmedzovaní slobody pohybu lebo 20 minút nemôžem ísť po obchvate je smiešne.
810zssk