Ja som sa na rozdiel od teba na riadiacie vozne SPÝTAL a žiadna firma z názvom len "Oerlikon" neexistuje, na tom trvám, to by bola, ako keby sa nejaká firma volala "Bratislava", ty googlič.
To nezastavovanie nechápem. Nezavadzia tam niečomu, keď vynecháva Recu a Pusté ulany.
Mne by vyhovovalo keby bral ludí až po Zámky kam asi ide aj na noc.
Áno, pribúdajú ľudia. Chodím pravidelne na Nové Mesto (prích. 6:18), a napr. dnes sa už celkom slušne zaplnil vlak, samí noví ľudia, dokonca dosť ich (cca. 30) išlo až do Petržalky, naopak na senecký z Nového Mesta nastupuje tak 10 ľudí.
Len čo, keď mi ZSSK nedovoľuje chodiť aj večer na S65, lebo si zmysleli, že v Reci nebude zastavovať ani v novom GVD, len tak bezdôvodne, aby nebola sranda, a tak buď si počkám hodinu na 20:06 alebo idem domov autom. ?
No ak by ZSR tvrdili ze to tam napchat vedia a ZSSK sa aj tak tvarila ze nie, tak to by uz naozaj bol dokaz ze tam rozhoduju nejake dogmy a sotosny aj ked vedia ze objektivne je to zle riesenie.
Od ZSSK som si našiel aj plagátik s CP o nových vlakoch z N.Mesta do Petržalky za 13 min.
Začali to konečne aj propagovať.
Sa nečudujem ,keď vyše 10 rokov bola utlmená doprava na N.Mesto , že ľudia zmenili svoje návyky.
Hej škoda jedine tej traťovej rýchlosti na tej trati. Chcelo by to opravu zvršku.
Mám skúsenosť, že toto deklaruje ZSSK. Ale to nie je obhajoba ŽSR. 5 hodinové rokovania o tlaku na nápravu hnacieho vozidla, keď je predmetom stretnutia organizácia dopravy vedia tiež slušne uspať.
V tomto smere by podľa mňa mala význam Filiálka... ak teda skutočne nevedia napchať viac súprav na Hlavnú stanicu. Z Trnavského mýta máš rovnaké spojenie do východnej časti mesta ako z Hlavnej stanice, ba ešte lepšie. Samozrejme, že by tá stanica musela byť nie dakde pri Tehelnej, ale čo najbližšie k Trnavskému mýtu, teda tam, kde boli tie garáže
Neviem či sa to teraz zhrošilo nejak výrazne, ale tá S60 zas nebýva až tak plná, aby človek rozmýšľal nad tým, či nepôjde kvôli tomu nejak inak. Je plná, ale je to stále o niečo lepšie ako bežná linka MHD.
Z Trnka sa da dostat kadekde, ale napr. do zapadnej casti mesta je ponuka podstatne horsie ako z Hlavnej stnaice. A nejde len o to ci sa "da dostat", ale aj ako rychlo to trva.
Tak neviem, ja ak by som cestoval z tohto smeru tak by som cestoval aj 20 minút naviac, len aby som sa nemusel tlačiť. Z Nového Mesta si 2-kou na Trnavskom Mýte za 10 minút a z Trnka sa tiež dá dostať všade?
Lebo na Predmestie ľudia nie sú zvyknutí chodiť, proste veľa ľudí ani nevie, že to je na Vinohradoch. A na Nové Mesto už načo pôjdem, keď mi ide o 5 min. ide na Hlavnú stanicu? Tých zopár ľudí, ktorí pracujú v blízkosti stanice, tí samozrejme na S65 chodia. Väčšina ľudí však má prácu a školu v centre, kam sa s kombináciou MHD rýchlejšie dostane, ako z Nového Mesta L2 / L50. Vlakom je to časovo to isté, lenže električkou/busom je to už dlhšie.
Petržalku ani nespomínam, vlak ide občas krokom od Odbočky Močiar až po Petržalku a trvá mu to presne toľko, ako zo Senca do Bratislavy. Cestujúci bude stále rýchlejšie v Petržalke v cieli, ak si počká na S60 a pôjde na L93, ako S65 + pešo/MHD.
S65 vytiahne z biedy len úprava ranných odchodov zo Senca a výstavba zastávok Clementisova, Astronomická, MHD spoj z ÚNS na Nivy a Einsteinova. Do Petržalky nikdy žiadnu masu nepritiahnu kvôli úbohej traťovej rýchlosti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
https://ekonomika.sme.sk/g/103018/prvy-skolsky-den-a-doprava?ref=https%253A%252F%252Fekonomika.sme.sk%252Fc%252F20903814%252Fonline-dopravna-situacia-na-cestach.html&photo=p3552736
Od ZSSK som si našiel aj plagátik s CP o nových vlakoch z N.Mesta do Petržalky za 13 min.
Začali to konečne aj propagovať.
Sa nečudujem ,keď vyše 10 rokov bola utlmená doprava na N.Mesto , že ľudia zmenili svoje návyky.
Hej škoda jedine tej traťovej rýchlosti na tej trati. Chcelo by to opravu zvršku.