Velmi ocenujem wap pristup. Dnes mi usetril nervy, ktore mi vytekaju vzdy, ked vidim necitatelne CP. Som novacik vo WAP - je mozne cez WAP zistit spojenie aj s prestupami, ked vstupnym udajom je cas prichodu do cielovej zastavky, pripadne cas odchodu z nastupnej zastávky.
Ja nemám na mysli zastaralosť ale neudržiavanosť - pozri sa napríklad na pokrivené drôtiky na S3, poprípade každý koník v páre iný a podobné parovské zvrhlosti alebo aká bola tá križovatka pri Šariši dokrivená, pritom by som ju tipoval tak na 1996? A to tiež nemá logiku, novú podvesnú križovatku vymeniť a staré armatúry nechávať, to je skoro ako v BA:-). 70 sa dá jazdiť pri troche sebevražednosti aj po pevnom vedení:-), to nie je kritérium.
I.
Na výmenu čipovej karty (IČK) zostáva už len niekoľko dní. Po 1.12.2003 už na starú kontaktnú IČK nebude vydaný predplatný cestovný lístok, tzv. električenka. Viac informácií nájdete ..... Prvu vetu by trebalo uz asi zmazat , lebo navstevnici iMHD( taky co to nedocitaju do konca) by si to mohli zle vysvetlit a vyhovarali by sa este na iMHD u okienka v predajni DPB
Neviem, či to tu už nahodou neodznelo, nemám čas, si to celé prečítať.
Ako iste už mnohý viete, dostavba podchodu na ŽST Petržalka vrcholí a približuje sa aj deň kedy pribudne na Panónskej ceste NOVÁ (zopakujem nová) zastávka v smere do Peržalky a v smere do mesta sa zastávka Ševčenkova presunie o tých pár desiatok metrov z pôvodnej polohy do novej. Takže tým čo to mali doteraz ďaleko sa MHD priblíži. Asi si požiadamDPB, či by mi nemohli zriadiť ešte jednu pri kotolni vedľa Reanultu.
Kummlery na najvacsej krizovatke pred Sarisom boli uz vymenene za tahove Elektrolajny Stare kremnicke krizovatky, pevne svorky a take veci sa vyskytuju uz len na dvoch krizovatkach a v otocke Sidlisko III, dalsie dve krizovatky su osadene podvesnymi krizovatkami (vyustenie Budovatelskej, krizovatka na Sekcove) a okrem toho su uz vsade Elektrolajny. Trat na S3 je take muzeum, to je pravda, ale vzhladom k tomu, ze je to trat z roku 1985, sa ani velmi neuvazuje, ze ju prevesime na nove zavesy. Ved taka trat na Budovatelskej je z roku 1966 a funguje ako hodiny S tou totalnou neudrzbou mas pravdu v jednom jedinom pripade - trat na Sirpo, kde jazdi trolejbus len v PD v 60 min. int .
Inac, aj na tej nic moc trati na S3 sa da jazdit 70 km/h, tak o co go
Kúp si na JP ISIC nie Praha - Břeclav ale Praha - Kúty st.hr. (255 km cez Městečko u Nádraží čiže Českú Třebovú alebo 257 km cez Havlíčkův Brod) a k tomu Kúty st. hr. - Bratislava. To stojí 144,- CZK na EC alebo 85,- CZK bez EC. Ak by si chcel podrobnejšie konzultácie, Martyk alebo Jenki Ti dajú na mňa číslo, dnes už asi pri PC nebudem.
I.
No, tým Prešovom by som sa zase až tak nechválil, vy máte zase ohavný zvyk, že keď je raz niečo postavené, tak to neudržiavate až do úplného rozpadnutia. Pozri sa trebárs, ako vyzerá trať na S.III alebo posledná kummlerovská križovatka pri tom hoteli Šariš, či jak sa to menuje:-). Levočskaá sa dala asi tak za desatinu nákladov opraviť miesto totál reko.
I.
Pomerne jednoduché. KMB (Kilometrická banka) ČD a obyčajný lístok s príplatkom ZSSK (BA - Kúty št. hr.). Ďalších pár korún by sa dalo ušetriť používaním KMB ZSSK ale na Slovensku toho toľko neprejazdím (v ČR tento rok 20). KMB ČD platí pol roka, je na 2000 km a môžu ju používať súčasne max. 3 osoby. Kúty št.hr. - Praha hl.n., prípadne Praha Holešovice je 325 km. Treba teda celkove aspoň trikrát za pol roka absolvovať cestu do Prahy alebo podobne. Môžeš ísť raz Ty, raz trebárs Fobust s Bigmacom alebo tak všelijak. KMB ČD stojí 1.200,- CZK (čiže 60 hal./km) a už sa k nej nepaltia príplatky na vlaky vyšej kvality. Inak už pre jednu jedinú cestu do Prahy a späť sa vyplatí nákup Karty Z ČD (predáva aj ZSSK).
I.
Ja este v Prahe stale som, pravdepodobne tu ostanem do stredy dopoludnia -- prave kvoli ceste spat ma zaujali Igorkove pocty, kedze najlacnejsi bus ma vyjde asi 260 CZK, kdezto vlak cca raz tolko... Keby som bol schopny kupit listok na vlak za cenu, ako pisal Igorko, ver tomu, ze sa na bus vykaslem. Ale kedze vobec netusim, kedy najblizsie pojdem do Ciech, kupovat kilometricku banku by pre mna bolo neefektivne.
Este som rozmyslal nad kupou ceskeho Junior Pasu ISIC za 100 CZK (kedze ISIC mam ako skolsky preukaz), tak by ma podla cennika vysla cesta Praha - Breclav v EC vlaku 220 CZK, len netusim, kolko by som platil za trasu Breclav - Bratislava. Nevie niekto poradit?
Áno, bolo medzičasom premenovanie. Po novom je to takto:
D1: Bratislava - Žilina - Košice - Ukrajina (bývalá D61 + D1)
D2: ČR - Bratislava - Maďarsko (totožná s bývalou D2)
D3: Žilina - Čadca - Poľsko (jej časť bola tuším federálna D11?)
D4: križovatka s D2 pri Jarovciach - Rakúsko (ďalšia dostavba v podobe nultého okruhu BA
Okrem toho sú ešte rýchlostné cesty R1-R6:
R1: Trnava - Nitra - Zvolen - Banská Bystrica
R2: ČR - Trenčín - Prievidza - Zvolen - Košice (ďalší zvyšok federálnej D1 + cesta č.50)
R3: Maďarsko - Šahy - Zvolen - Martin - Orava - Poľsko
R4: Maďarsko - Košice - Prešov - Poľsko
R5: Čadca - ČR
R6: Púchov - ČR
Davno uz rozmyslam, ake ze to dialnice vedu z Bratislavy. Brnenska dialnica a jej pokracovanie do Rusoviec, st.hr. by sa mala volat D2. Dialnica na Zilinu by sa mala volat D61. Preco potom mnohi Bratislavcania (aj ludia z inych miest) hovoria zilinskej dialnici D1? Uz som to pocul aj v radiu! D1 je predsa dialnica Praha-Kosice! A vsetky jej slovenske useky (Ivachnova-Hybe, Branisko-Fricovce, Presov-Kosice) su kilometrovane od Prahy, nie od Bratislavy. Mam teda pravdu ja, alebo sa v samostatnom slovenskom state premenovala D61 na D1?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Miki